Off Topic @V32

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
*Inkorrekt, jag hade kontakt med patrik :)

vrf jag var uppkäftig i PM var spelarnas egna fel.
Jaha det var visst jag som bröt löfte och var respektlös. nice nice 100% trust trust okok.


haha aah, jag är den mest opålitliga aaman1. kbk vi kör på den :)



Det är såhär enkelt
Vi ville aldrig ha din hjälp
För du är ett opålitligt litet äckel som vi inte vill ha att göra med för 5 öre
Abel var enda anledningen till att du fick va med i stammen till att börja med och hade du inte "slutat" självmant hade du blivit kickad och adlad ändå
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1 full + snajptrupper i varje by
Ja det är nog inga problem
Man kanske får släppa och retake några byar men hålla dem i slutändan är inga problem

Gud, det är otroligt. Hur kan du ens förlora en värld? Med all den kunskap du håller i. Helt sinnes vad bra du måste vara.

De är bara att böja ner huvudet och visa vördnad för en så sjukt skillad spelare som dig själv Dennis. Fyfan alltså, önskar att man fått lira med dig nån gång, bli carriad till vinst utan och behöva lyfta ett finger. Fast vem gör inte det?

HAHAHAHA Seriöst, du har fan noll koll på det mesta. Vet du hur mycket trupper en splitt kniper? Lägger du 5 adlar med hård splitt så kommer din fulla deffby dö vid FÖRSTA tåget. Dina snajps på 300 tk dödar ingenting.

Dina recapptorn är väl så jävla sönderbombade när tågen landar så det finns inget du kan göra.

Men det är ju om du möter en fiende som vet vad han pysslar med.
 

DeletedUser

Guest
Gud, det är otroligt. Hur kan du ens förlora en värld? Med all den kunskap du håller i. Helt sinnes vad bra du måste vara.

De är bara att böja ner huvudet och visa vördnad för en så sjukt skillad spelare som dig själv Dennis. Fyfan alltså, önskar att man fått lira med dig nån gång, bli carriad till vinst utan och behöva lyfta ett finger. Fast vem gör inte det?

HAHAHAHA Seriöst, du har fan noll koll på det mesta. Vet du hur mycket trupper en splitt kniper? Lägger du 5 adlar med hård splitt så kommer din fulla deffby dö vid FÖRSTA tåget. Dina snajps på 300 tk dödar ingenting.

Dina recapptorn är väl så jävla sönderbombade när tågen landar så det finns inget du kan göra.

Men det är ju om du möter en fiende som vet vad han pysslar med.

Nuken i sista adeln så klipper man hela deffbyn på en gång ;)
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Gud, det är otroligt. Hur kan du ens förlora en värld? Med all den kunskap du håller i. Helt sinnes vad bra du måste vara.

De är bara att böja ner huvudet och visa vördnad för en så sjukt skillad spelare som dig själv Dennis. Fyfan alltså, önskar att man fått lira med dig nån gång, bli carriad till vinst utan och behöva lyfta ett finger. Fast vem gör inte det?

HAHAHAHA Seriöst, du har fan noll koll på det mesta. Vet du hur mycket trupper en splitt kniper? Lägger du 5 adlar med hård splitt så kommer din fulla deffby dö vid FÖRSTA tåget. Dina snajps på 300 tk dödar ingenting.

Dina recapptorn är väl så jävla sönderbombade när tågen landar så det finns inget du kan göra.

Men det är ju om du möter en fiende som vet vad han pysslar med.




9 gånger av 10 är de som ligger i rimmen bakom dig inte speciellt bra spelare så nej, alla kommer inte splitta hårt så 1 adel kan du alltid lyckas döda

Man behöver ju bara hålla byarna tills deffen är hemma
Jag säger inte att man inte skulle tappa byar alls

Jag sa att det tappet de gjorde var alldeles för mycket


Du har fortfarande noll koll på spelet och du har aldrig bevisat att du kan stå bakom det du säger
Jag å andra sidan har visat det flera gånger om, men det enda du gillar att ta upp är v30 då jag inte hade speciellt mkt tid att spela alls :)
Men spelade så mycket jag kunde till skillnad från dig som lägger ner så fort det inte är gratisadlingar och enkel front
 

DeletedUser

Guest
Det är såhär enkelt
Vi ville aldrig ha din hjälp
För du är ett opålitligt litet äckel som vi inte vill ha att göra med för 5 öre
Abel var enda anledningen till att du fick va med i stammen till att börja med och hade du inte "slutat" självmant hade du blivit kickad och adlad ändå

Det där är din version och inte en gemensam för alla i stammen för att VARA JÄVLIGT TYDLIG, jag vet hela storyn och den är långt ifrån speciellt snygg, så tagga ner, sanningen är alltid ett tvådelat mynt, men ljuga och häckla ska man nog hålla sig borta från, när grundstoryn inte är speciellt hedervärd.......
 

DeletedUser

Guest
Det där är din version och inte en gemensam för alla i stammen för att VARA JÄVLIGT TYDLIG, jag vet hela storyn och den är långt ifrån speciellt snygg, så tagga ner, sanningen är alltid ett tvådelat mynt, men ljuga och häckla ska man nog hålla sig borta från, när grundstoryn inte är speciellt hedervärd.......

du får inte glömma bort att domdär 2 avskyr varandra sedan innan med.. så ni får ta det med en nypa salt :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar varför alla inlägg blir borttagna?:p

Jag raderade posterna eftersom det inte är tillåtet att diskutera regelbrott och avstängningar i forumet.
Tanken var att jag skulle skriva det, men det dök upp ett problem i spelet jag var tvungen att prioritera istället så jag hann inte då.

Men kort sagt, diskussioner om regelbrott hör inte hemma i forumet utan de tar man genom supporten om man har frågor eller funderingar.
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Så i forumet följer ni reglerna till punkt och pricka, men gällande regelbrott in-game så blir reglerna helt plötsligt "tolkningsfrågor"? :thinking:

Ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Men det är tillåtet att merga?:awsm:

Det är tillåtet att merga, dock är det ingenting som har med V32 att göra.

Så i forumet följer ni reglerna till punkt och pricka, men gällande regelbrott in-game så blir reglerna helt plötsligt "tolkningsfrågor"? :thinking:

Ryktas det.

Vissa fall är svårare att hantera än andra, vissa regler är luddigare än andra. I vissa fall finns det andra saker som spelar in, och i en del fall är det kristallklart och kräver ingen som helst tolkning. Nu minns jag exakt vad som gällde i ditt fall när det gällde merg och straff, så har du glömt bort det själv så kan vi ta det via supporten eftersom den sortens diskussioner inte hör hemma här.
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Det är tillåtet att merga, dock är det ingenting som har med V32 att göra.



Vissa fall är svårare att hantera än andra, vissa regler är luddigare än andra. I vissa fall finns det andra saker som spelar in, och i en del fall är det kristallklart och kräver ingen som helst tolkning. Nu minns jag exakt vad som gällde i ditt fall när det gällde merg och straff, så har du glömt bort det själv så kan vi ta det via supporten eftersom den sortens diskussioner inte hör hemma här.

Eftersom reglerna är väldigt tydliga så borde ingenting behöva tolkas (därför det finns regler) , men du hittar på saker längs vägen för att "få rätt". Du får bli hur arg du vill, men du har ändå fel i den här frågan.
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Det är tillåtet att merga, dock är det ingenting som har med V32 att göra.



Vissa fall är svårare att hantera än andra, vissa regler är luddigare än andra. I vissa fall finns det andra saker som spelar in, och i en del fall är det kristallklart och kräver ingen som helst tolkning. Nu minns jag exakt vad som gällde i ditt fall när det gällde merg och straff, så har du glömt bort det själv så kan vi ta det via supporten eftersom den sortens diskussioner inte hör hemma här.

Förklara gärna hur detta som du själv skrivit är "luddigt" eller kan tolkas på något annat sätt än det som just sägs i texten.

Citat Ursprungligen postat av SuperNova Visa inlägg
Om du börjar spela på ett nytt konto på samma värld, är det aldrig tillåtet för något av de två kontona att adla byar från det andra.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom reglerna är väldigt tydliga så borde ingenting behöva tolkas (därför det finns regler) , men du hittar på saker längs vägen för att "få rätt". Du får bli hur arg du vill, men du har ändå fel i den här frågan.

Förklara gärna hur detta som du själv skrivit är "luddigt" eller kan tolkas på något annat sätt än det som just sägs i texten.

Citat Ursprungligen postat av SuperNova Visa inlägg
Om du börjar spela på ett nytt konto på samma värld, är det aldrig tillåtet för något av de två kontona att adla byar från det andra.

Jag vet inte hur tydlig jag ska behöva vara med att den här sortens diskussioner inte är tillåtna i forumet? Det finns ett enkelt skäl till det och det är att vi inte kan besvara dem i den här formen eftersom vi är bundna vid juridiska avtal om sekretess och integritet. Därför kan vi inte besvara sånt här, och heller inte gå in på specifika fall.


När det gäller om den formuleringen är luddig eller inte, så är det en översättning av en global regel och inget jag författat. Den är luddig och lämnar väl mycket utrymme för tolkning, vilket blir tydligt när man ser dessa olika tolkningar i supporten. Vill ni diskutera det ytterligare, använd supportsystemet men låt den här tråden återgå till rykten om V32.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Förklara gärna hur detta som du själv skrivit är "luddigt" eller kan tolkas på något annat sätt än det som just sägs i texten.

Citat Ursprungligen postat av SuperNova Visa inlägg
Om du börjar spela på ett nytt konto på samma värld, är det aldrig tillåtet för något av de två kontona att adla byar från det andra.





För att göra det lätt gabbe
Man får merga och man får ta varenda by från 1 spelare om kontot i fråga inte kommer finnas kvar på världen
Regeln kom till för att man i starten inte skulle boosta upp 1 by för att sedan låta någon adla den och sen starta om igen och bygga upp sig och låta spelaren kanske adla fler lätta byar av dig senare

Så det har egentligen ingenting med merg att göra
För sånt är tillåtet
Det har med boosting att göra vilket är något som blivit väldigt vanligt på senare världar men ett problem som de inte hade förr på de äldre världarna

Spelet uppdateras och det måste reglerna också :)
Men formuleringarna blir kanske inte rätt från tyskarna med en gång
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
För att göra det lätt gabbe
Man får merga och man får ta varenda by från 1 spelare om kontot i fråga inte kommer finnas kvar på världen
Regeln kom till för att man i starten inte skulle boosta upp 1 by för att sedan låta någon adla den och sen starta om igen och bygga upp sig och låta spelaren kanske adla fler lätta byar av dig senare

Så det har egentligen ingenting med merg att göra
För sånt är tillåtet
Det har med boosting att göra vilket är något som blivit väldigt vanligt på senare världar men ett problem som de inte hade förr på de äldre världarna

Spelet uppdateras och det måste reglerna också :)
Men formuleringarna blir kanske inte rätt från tyskarna med en gång

Nu är du ute o cyklar min vän! ;)

Är bonden Bennys mjölktraktor ur funktion?

:awsm:
 
Topp