Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
När vi märkte att hela MASH inte var delaktiga i kriget tog jag kontakt med er ledare för att bjuda in er i kriget. Jag erbjöd mig till och med att fixa ihop offensiver åt er. Erbjudandet avslogs då det "byggdes trupp" och jag skulle inte vara orolig då ni snart skulle göra "offensiva avancemang". Det bestod av en offensiv som genomfördes av den lilla delen av MASH spelare i syd men efter det såg jag inget uppföljande eller fler offensiver. Det snackades om att ni krigade emot STARK men det verkade ta allt för lång tid att adla ner en 600k stam så är tveksam hur mycket det egentligen "krigades".

När jag återkom någon vecka senare hölls det på att adlas barbs bakom Plzzzz kluster. Ingen ökning på OBA fronten emot Plzzz men några barbs långt bakom deras kluster. Är det en offensiv aktion? Plzzzz verkade då inte så bekymrade om dessa barbkluster :) Veckan senare kommer övergången och jag blev väl inte så förvånad men jag ser inte hur stabben kan bero på oss då vi varit öppna för offensiva aktioner tillsammans men inte fått någon öppenhet tillbaka.

Ja det kanske tjatades lite i forumen emellan stammarna och jag antar att det var just för att vi inte såg några prestationer i kriget från MASH utan de bara rullade med på tåget. Är man inställd på att vinna kriget och slå ut sin motståndare får man kunna se bortom tjatet och göra det som behövs. Jag antar dock att tjatet mest uppstod när MASH redan börjat konversera med Plzzzz om övergången :)

Tror du är lite väl långt in i tankarna att detta var en välplanerad genialisk masterplan för att stabba, långt ifrån snarare att lägga argument i två vågskålar och ta ett beslut, nu ställer jag en hypotes rakt ut, Ni hade ju stabbat Mash sen iaf, eftersom ni sprungit runt och lovat folk till höger och vänster om plats i vinnarstammen (riktigt patetiskt agerande för alla räknekunniga), Ni dikterat villkoren sen dag ett ni börja GangBanga er väg igenom världen, skulle folk sitta och höra på er propaganda och bara tro på den eller tänka själv, flera konton som inte velat lira på Ledningens sätt har ju tvångsadlats och då har man rekryterat fel från början eller e stabbers välj själv vilket ni är. Nä det ni e besvikna på att äntligen e det jämnare och då e ni ängsliga att ni helt plötsligt måste börja lira Tw seriöst vilket kommer göra att många kommer sluta når intensiva offensiver når deras konton, Så sluta kraxa och börja kvittra istället detta är ju kul när det äntligen e lite jämnt....
 

Tophee

Member
Reaktionspoäng
9
Tror du är lite väl långt in i tankarna att detta var en välplanerad genialisk masterplan för att stabba, långt ifrån snarare att lägga argument i två vågskålar och ta ett beslut, nu ställer jag en hypotes rakt ut, Ni hade ju stabbat Mash sen iaf, eftersom ni sprungit runt och lovat folk till höger och vänster om plats i vinnarstammen (riktigt patetiskt agerande för alla räknekunniga), Ni dikterat villkoren sen dag ett ni börja GangBanga er väg igenom världen, skulle folk sitta och höra på er propaganda och bara tro på den eller tänka själv, flera konton som inte velat lira på Ledningens sätt har ju tvångsadlats och då har man rekryterat fel från början eller e stabbers välj själv vilket ni är. Nä det ni e besvikna på att äntligen e det jämnare och då e ni ängsliga att ni helt plötsligt måste börja lira Tw seriöst vilket kommer göra att många kommer sluta når intensiva offensiver når deras konton, Så sluta kraxa och börja kvittra istället detta är ju kul när det äntligen e lite jämnt....

Vi är inte besvikna att det plötsligt blev mer motstånd än vad vi hade innan, personligen tycker jag bara att det blir lite intressantare och mer spännande :)

Det jag ville motsäga var att det var vårat fel att det ens skedde från början.

Sen att vi skulle ha lovat folk att få vara med i vinnarstammen vet jag inget om. Själv anser jag att man förtjänar sin plats som vinnare och därmed drar sitt lass. Sitter man och friåker tycker jag att man inte förtjänar någon vinst.

Att vi skulle IAt spelare som inte velat spela som oss vet jag inte vad det kommer ifrån. Vi IAr spelare som är inaktiva.

Jag hoppas det fortsätter bli en rolig värld till slutet även om det slutar i upp1 förlust :)
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Det du säger är att 70 bytapp på 4 dagar är mycket, när de mer eller mindre fick en helt ny front i norr. De är som en kniv i ryggen & du verkar ej förstå det. För det så förlorar du otroligt många poäng hos mig, för o va helt ärligt så trodde jag du visste va du snacka om. Men där ser man.

Vad, får ja inte kommentera som utomstående? Bara för att ja inte spelar i ett fotbollslag betyder väl inte att ja ej får hålla på dem?

Straffpoäng? Plz, You can't touch me.



Det man har snajps till
Ska du någonsin lära dig det här spelet?
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Ber om ursäkt, visste inte att snajps löser alla problem.



löser problemen tills du hinner flytta om deffen
så det bytapp de gjorde var alldeles för mycket

hade samma sak hänt oss hade vi inte tappat lika mycket då våra spelare faktiskt vet vad de håller på med

så snälla hence, var tyst tills du faktiskt har något vettigt att säga.. vilket borde dröja ett bra jävla tag innan man ser dig på forumet igen
 

DeletedUser

Guest
löser problemen tills du hinner flytta om deffen
så det bytapp de gjorde var alldeles för mycket

hade samma sak hänt oss hade vi inte tappat lika mycket då våra spelare faktiskt vet vad de håller på med

så snälla hence, var tyst tills du faktiskt har något vettigt att säga.. vilket borde dröja ett bra jävla tag innan man ser dig på forumet igen

Vad gör du om dom splittar då? Vet inte hur läget var eller hur stammen som gick till Plzzz låg i förhållande till upp1bar, men i mina säkra byar långt från fronten brukar jag inte ha så mycket deff i. Brukar du?
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Vad gör du om dom splittar då? Vet inte hur läget var eller hur stammen som gick till Plzzz låg i förhållande till upp1bar, men i mina säkra byar långt från fronten brukar jag inte ha så mycket deff i. Brukar du?



jag har alltid snajptrupper hemma, eftersom jag varit med om en hel del stabbs
och visst, splittar dom blir det jobbigare, men sånt du har retakes till

eller så snajpar du bara med ordentligt med trupp

har alltid minst 1 deffby hemma i bakre led för att va beredd på eventuella tåg från rimspelare osv
funkar lika bra om det kommer en stabb,
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
jag har alltid snajptrupper hemma, eftersom jag varit med om en hel del stabbs
och visst, splittar dom blir det jobbigare, men sånt du har retakes till

eller så snajpar du bara med ordentligt med trupp

har alltid minst 1 deffby hemma i bakre led för att va beredd på eventuella tåg från rimspelare osv
funkar lika bra om det kommer en stabb,

Visste inte att du var så kunnig, aldrig vetat att en deffby kan stoppa tiotals tåg. Men nu vet jag ;-)
 

DeletedUser

Guest
Var ju mer för att du provocerade oss rätt hårt. Du fick flera varningar och sa även till dig att hålla deffen hemma för att göra det så rättvist som möjligt :)

Anser att det enbart är ditt egna fel att vi adlade dig.
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Var ju mer för att du provocerade oss rätt hårt. Du fick flera varningar och sa även till dig att hålla deffen hemma för att göra det så rättvist som möjligt :)

Anser att det enbart är ditt egna fel att vi adlade dig.


Men ni lovade mig att vara fredad även efter att jag adlade? Sen så ändrade ni er och skickade några på att anfalla mig.

Det var ju knappast du som sa åt mig att hålla deffen hemma heller, det var den som nästan slutade för att han blev så arg över vad ni gjorde:)


*Tillägg* Ni visste att jag skulle bygga deff till er, och ni har inte problem med bb-adling när andra gör det. Så ni som var ganska konfliktsökande :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nja jakten.

Du ville fortsätta sälja res i rimmen. Det var helt okey, sånt spelade ingen roll. Men att adla 30 barbs och förstöra ett farmområde var inte riktigt vad vi kom överrenst om. Självklart har vi problem med barbadling om en spelare utanför stammen adlar en massa i våran rim, det tror jag all stammar i världen hade haft problem med.

Vad du pratade med andra om har jag ingen aning. Däremot vet vi båda att jag var ganska öppen när det gällde att vi skulle låta hammargren och Prille adla fritt av dig i det tempo dem orkade/kunde/ville.
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Nja jakten.

Du ville fortsätta sälja res i rimmen. Det var helt okey, sånt spelade ingen roll. Men att adla 30 barbs och förstöra ett farmområde var inte riktigt vad vi kom överrenst om. Självklart har vi problem med barbadling om en spelare utanför stammen adlar en massa i våran rim, det tror jag all stammar i världen hade haft problem med.

Vad du pratade med andra om har jag ingen aning. Däremot vet vi båda att jag var ganska öppen när det gällde att vi skulle låta hammargren och Prille adla fritt av dig i det tempo dem orkade/kunde/ville.


vad ska jag ens svara?
Som JAG SKREV så sa ni att det var okej ändå efter att jag adlade, även om det var lite tjafs och tveksamhet då, men det bestämdes så, försök inte att förneka det.

Och SOM JAG SKREV, så visste ni att jag skulle hjälpa er, så lek vidare med att ni såg mig som en fiende.

Jag tror att du visste mer än vad du skriver här, men jaja:)

Ja, du sa att dom skulle "adla" mig efter att dom redan började anfalla mig när jag frågade vrf dom gjorde det :)
 

DeletedUser

Guest
vad ska jag ens svara?
Som JAG SKREV så sa ni att det var okej ändå efter att jag adlade, även om det var lite tjafs och tveksamhet då, men det bestämdes så, försök inte att förneka det.

Och SOM JAG SKREV, så visste ni att jag skulle hjälpa er, så lek vidare med att ni såg mig som en fiende.

Du hade nån deal med Benke vet jag, den gällde enbart benke och ingen annan i stammen. Är man inte med i Plzzz eller med i stam vi har IAP/allians med så är man fritt byte. Varför det blev tjafs och bråk då var för att majoriteten av stammen tyckte att det var aningen respeklöst att bryta sina löften samtidigt som man var rätt uppkäftig på PM.

Jag har aldrig sagt att du skulle fredas efter att du börjat adla byar och senast jag kollade så var jag och Patrik ansvariga för stammens agerande. Alltså är det vårt ord som gäller när det kommer till kritan.

Nej Jakten jag såg dig egentligen inte som en fiende men jag såg dig och ser dig fortfarande som en opålitlig spelare. Dina handlingar gjorde att jag inte vågade ha kvar dig i våran rim.
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Du hade nån deal med Benke vet jag, den gällde enbart benke och ingen annan i stammen. Är man inte med i Plzzz eller med i stam vi har IAP/allians med så är man fritt byte. Varför det blev tjafs och bråk då var för att majoriteten av stammen tyckte att det var aningen respeklöst att bryta sina löften samtidigt som man var rätt uppkäftig på PM.

Jag har aldrig sagt att du skulle fredas efter att du börjat adla byar och senast jag kollade så var jag och Patrik ansvariga för stammens agerande. Alltså är det vårt ord som gäller när det kommer till kritan.

Nej Jakten jag såg dig egentligen inte som en fiende men jag såg dig och ser dig fortfarande som en opålitlig spelare. Dina handlingar gjorde att jag inte vågade ha kvar dig i våran rim.

*Inkorrekt, jag hade kontakt med patrik :)

vrf jag var uppkäftig i PM var spelarnas egna fel.
Jaha det var visst jag som bröt löfte och var respektlös. nice nice 100% trust trust okok.


haha aah, jag är den mest opålitliga aaman1. kbk vi kör på den :)
 
Topp