Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
Sant, ni plockar barbs i våran rim också! Man får inte glömma det!
 

DeletedUser

Guest
Eftersom 300 i allmänhet och lundav i synnerhet har fått mycket skit på sistone så ska jag passa på att gå emot strömmen ge dem lite cred. Jag har konstant inks, både fejks och nukes, av 300 som både landar och skickas dygnet runt. Man kan inte förneka att vissa av er är väldigt lättlästa och man hade kunnat lägga alla inks av vissa spelare under ignorera direkt MEN ni skickar inks och håller oss konstant sysselsatta. Framförallt Lundav ska ha cred för att han fortsätter minst lika aktivt efter att vi i norr hyvlade av en hel del byar av er på en så kort tid. Jag vet att många så kallade "toppspelare" hade lagt av direkt om de tappade halva kontot på 2 dagar.

Over and out
Bulldog
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Tack för dessa värmande ord! Härligt att vakna till. Det behövs i svåra tider som dessa.
Jag skickade lite nya attacker nu på morgonen för att visa min uppskattning! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Han har kommit tillrätta nu på morgonen, nu slipper alla vara oroliga :)
 

DeletedUser

Guest
Plzzzz har säkert mutat denna spelare att sluta!!!! ERMAGHERRD
 

DeletedUser

Guest
All-inclusive resa till Turkiet utlovas till den som gråar sitt konto:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jupp...

Pretty much alla av de spartanska krigarna vi trollar byxorna av ligger på beachen och göttar sig nu. Gud förbannat att anledningen till att vi adlar dem skulle vara att vi faktiskt jobbar som ett team emot en stam fylld av divor som inte lyfter fingret förrens dem själva är drabbade ;)

Hur länge kan ni förneka att 300 som stam är en total missmatch av spelare som inte bryr sig ett smack om varandra :)
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Jupp...

Pretty much alla av de spartanska krigarna vi trollar byxorna av ligger på beachen och göttar sig nu. Gud förbannat att anledningen till att vi adlar dem skulle vara att vi faktiskt jobbar som ett team emot en stam fylld av divor som inte lyfter fingret förrens dem själva är drabbade ;)

Hur länge kan ni förneka att 300 som stam är en total missmatch av spelare som inte bryr sig ett smack om varandra :)

Ni är tillhör helt klart dom allra bästa spelarna på .se. Men med det sagt, sanningen är att det inte skiljer sig värst mkt skicklighetsmässigt mellan toppspelarna i respektive toppstam. Jag har kört själv sedan start. Ni sitter 3 pers på ert konto. Oavsett vad ni säger så har ni premat en hel del också, även om ni kanske gjort det smart och tjänat tillbaks det på slutet och nu ligger plus. Aktivitet är det viktigaste i det här spelet. Hatar när nördar som ni och tex noc som verkar tro ni är några jävla gudar för ni ligger så högt på rakningen och därefter får en så sjukt äcklig och överlägsen attityd. Som att ert övertag beror på 100% skill, fast sanningen är att ert övertag till överlägset stört del beror på hög aktivitet. Skaffa ett liv eller skippa attityden. Blir spyfärdig. Ni har inte ovanligt mkt skill att stoltsera med, ni är bara ovanligt nördiga. #Nolife#Paytowin#Getalife
 

DeletedUser

Guest
Ni är tillhör helt klart dom allra bästa spelarna på .se. Men med det sagt, sanningen är att det inte skiljer sig värst mkt skicklighetsmässigt mellan toppspelarna i respektive toppstam. Jag har kört själv sedan start. Ni sitter 3 pers på ert konto. Oavsett vad ni säger så har ni premat en hel del också, även om ni kanske gjort det smart och tjänat tillbaks det på slutet och nu ligger plus. Aktivitet är det viktigaste i det här spelet. Hatar när nördar som ni och tex noc som verkar tro ni är några jävla gudar för ni ligger så högt på rakningen och därefter får en så sjukt äcklig och överlägsen attityd. Som att ert övertag beror på 100% skill, fast sanningen är att ert övertag till överlägset stört del beror på hög aktivitet. Skaffa ett liv eller skippa attityden. Blir spyfärdig. Ni har inte ovanligt mkt skill att stoltsera med, ni är bara ovanligt nördiga. #Nolife#Paytowin#Getalife

o-TOO-MUCH-SALT-facebook.jpg
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ni är tillhör helt klart dom allra bästa spelarna på .se. Men med det sagt, sanningen är att det inte skiljer sig värst mkt skicklighetsmässigt mellan toppspelarna i respektive toppstam. Jag har kört själv sedan start. Ni sitter 3 pers på ert konto. Oavsett vad ni säger så har ni premat en hel del också, även om ni kanske gjort det smart och tjänat tillbaks det på slutet och nu ligger plus. Aktivitet är det viktigaste i det här spelet. Hatar när nördar som ni och tex noc som verkar tro ni är några jävla gudar för ni ligger så högt på rakningen och därefter får en så sjukt äcklig och överlägsen attityd. Som att ert övertag beror på 100% skill, fast sanningen är att ert övertag till överlägset stört del beror på hög aktivitet. Skaffa ett liv eller skippa attityden. Blir spyfärdig. Ni har inte ovanligt mkt skill att stoltsera med, ni är bara ovanligt nördiga. #Nolife#Paytowin#Getalife

We got a mad 'n' sad man over here! :awsm:
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas dock att the law nu sa att deras övertag berodde på att de arbetade tillsammans, ryktas även att anledningen till att de har cospelare på kontot troligtvis är för att de ska kunna ha ett liv utanför tw, finns inget som hindrar dig från att skaffa co också;)
 

DeletedUser

Guest
Ni är tillhör helt klart dom allra bästa spelarna på .se. Men med det sagt, sanningen är att det inte skiljer sig värst mkt skicklighetsmässigt mellan toppspelarna i respektive toppstam. Jag har kört själv sedan start. Ni sitter 3 pers på ert konto. Oavsett vad ni säger så har ni premat en hel del också, även om ni kanske gjort det smart och tjänat tillbaks det på slutet och nu ligger plus. Aktivitet är det viktigaste i det här spelet. Hatar när nördar som ni och tex noc som verkar tro ni är några jävla gudar för ni ligger så högt på rakningen och därefter får en så sjukt äcklig och överlägsen attityd. Som att ert övertag beror på 100% skill, fast sanningen är att ert övertag till överlägset stört del beror på hög aktivitet. Skaffa ett liv eller skippa attityden. Blir spyfärdig. Ni har inte ovanligt mkt skill att stoltsera med, ni är bara ovanligt nördiga. #Nolife#Paytowin#Getalife

Att vi har liv på utsidan av TW är just beroende på att vi är 3, vi premar lite javisst men mkt mindre än andra vi använder de PP andra köper vilket btw e larvigt mycket, starten tror jag vi lagt mindre på än genomsnittet då vi e 2 gubbar och en ung herre på kontot, gubbarna fattade inte börsststemet och herren är student. Gudar e vi inte, men vi kan farma och ta spelarbyar, skillnaden ligger oftast i att orka farma det extra eller inte, då behöver man inte prema eftersom ressen rullar in till byggen sen gäller det bygga rätt, attityden tycker jag inte det är fel på, se spelet för vad det är ist. Tycker 300 rullar på bra men släpper lite mycket pga ??? dålig organisation ??? dålig aktivitet ??? dåliga skills ??? dålig planering ??? eller vice versa från Plzzzz håll eller kombination ???? något beror det på iaf.... Sen betyder rankingen inte ett skit om det inte finns egenskaper på konton eller stam att backa upp rankplaceringen
 
Topp