Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att nico är påväg mot sin första seger, på serverns lättaste värld någonsin :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att nervärdera spelare är en oskön hållning många lirare på 32 har meriterna som visar att dom kan spelet ryktena går att vissa forumskonton bör visa tillbörlig respekt för detta, istället för att vara dryga och nervärderande.....
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att en lång diskussion egentligen hör hemma i offtopic men med tanke på tonen och hur fint allt flöt på utan att något behövde tas bort så bedömdes det att regelbrottet var så ringa att det för denna gång fick vara kvar. Om ni vill så kan jag flytta hela konversationen till OT...
Kram
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en lång diskussion egentligen hör hemma i offtopic men med tanke på tonen och hur fint allt flöt på utan att något behövde tas bort så bedömdes det att regelbrottet var så ringa att det för denna gång fick vara kvar. Om ni vill så kan jag flytta hela konversationen till OT...
Kram

Ryktas att Ogiltigt redan flyttat den?? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte förändrar deras situation. Vi i Dance kommer fortsätta adla av dessa spelare utan att ta hänsyn till deras nybildade stam.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Det ryktas att jag undrar hur Dance reagerat när deras namnbestämmare nu gått ur tiden? :(

RIP Bowie
 

DeletedUser

Guest
Jag spelar inte i Reva :)

skickar jag bevis så kommer dom ju sluta deffa mig ;)
 
Topp