Det ryktas att...

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Varför, upp1bar kan är tillsammans fortfarande i närheten av Dance.. Självklart blir det lite skillnad när de är utbrett på 60 spelare ist för 30, men ändå. Med en stark allierad i rätt läge mot oss kan allt egentligen hända..

Ryktas det.

Uppenbart för alla utom Elias hur ensidig v32 är ryktas det :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
#v33

Kan inte vara långt bort ;) Kan dance få adla sina motståndare i lugn och ro, blir som en casual värld LOL

Ryktas det då
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att de kommande veckorna kommer att vara väldigt viktiga gällande V32s framtid
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
ryktas att Dance redan har vunnit världen?

ryktas att om Dance inte ska vinna världen så behöver alla stammar på världen göra en total gangbang på dance annars är det kört redan nu

du ska inte in och re ut en gang? Du är väl lite av en expert nu efter att ha spelat med tinglo på v31 :)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Gud förbarme sig om Dance fick en gnutta motstånd, usch vad jobbigt. Ryktas att ni borde anordna en gb mot er själva, såvida ni inte vill simcity:a genom en hel värld. Men vissa gillar väl sånt förmodar jag.. :confused:

Ryktas f.ö att de ska till en sjuhelvetes gb om ni ska lyckas schabbla bort det här :D
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
du ska inte in och re ut en gang? Du är väl lite av en expert nu efter att ha spelat med tinglo på v31 :)

skulle aldrig villa spela på v32. hur kul kan världen vara när alla "bra" spelare är så fega att dom är med i samma stam?

så enligt dig så är Tinglo expert på gangbangs? hmm då skulle jag ju vara expert på gangbangs redan från v23 tiden då det va första gången jag spelade med henne?
 

DeletedUser

Guest
skulle aldrig villa spela på v32. hur kul kan världen vara när alla "bra" spelare är så fega att dom är med i samma stam?

så enligt dig så är Tinglo expert på gangbangs? hmm då skulle jag ju vara expert på gangbangs redan från v23 tiden då det va första gången jag spelade med henne?

ryktas det känns lite sådär att du rackar ner på spelarna utanför dance, ser många nick utanför den stammen som jag anser vara riktigt vassa
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
ryktas det känns lite sådär att du rackar ner på spelarna utanför dance, ser många nick utanför den stammen som jag anser vara riktigt vassa

förlåt det va absolut inte så jag mena.. jag säger bara det att där är så pass många bra spelare i Dance att jag har svårt att se att någon stam skulle kunna klara av dance. tyvärr
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
skulle aldrig villa spela på v32. hur kul kan världen vara när alla "bra" spelare är så fega att dom är med i samma stam?

så enligt dig så är Tinglo expert på gangbangs? hmm då skulle jag ju vara expert på gangbangs redan från v23 tiden då det va första gången jag spelade med henne?

Alla utanför Dance är noobs ryktas det :awsm:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Gud förbarme sig om Dance fick en gnutta motstånd, usch vad jobbigt. Ryktas att ni borde anordna en gb mot er själva, såvida ni inte vill simcity:a genom en hel värld. Men vissa gillar väl sånt förmodar jag.. :confused:

Ryktas f.ö att de ska till en sjuhelvetes gb om ni ska lyckas schabbla bort det här :D

Jag försöker ju, ger ju tom ut tips till hur de ska gå tillväga :eek:

Men nej nej, jag är ensam om att inte se hur ensidig denna värld är..

Ryktas att den enda anledningen till varför världen är som den är, och varför folk borde vara uppgivna är för att de andra sidorna är så sjuukt ineffektiva och.. dåliga!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Men hur skulle det vara om det första halvåret gick åt till att lära upp de nya spelarna istället för att adla bort de direkt? Skulle inte det ge en roligare värld.
Det ryktas att det är mina högst privata funderingar efter att ha läst era inlägg.
Kram
 
Topp