Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att dansöserna verkligen inte såg det komma :awsm:

Värsta jag hört.

Från dag ett när ni inofficiellt slutade kriga emot 300 och de sedan har börjat kicka spelare för att göra sig redo och merga med er har jag vetat att ni skulle säga upp IAP:n :)

Finns många fåglar som plötsligt börjar sjunga när de är oroliga över att bli kickade.
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Värsta jag hört.

Från dag ett när ni inofficiellt slutade kriga emot 300 och de sedan har börjat kicka spelare för att göra sig redo och merga med er har jag vetat att ni skulle säga upp IAP:n :)

Finns många fåglar som plötsligt börjar sjunga när de är oroliga över att bli kickade.
Ryktas att du inte förstod att jag var sarkastisk?
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att det är klart som fan att ni har vetat om detta länge.
Ryktas förövrigt att jag också har några sånger om er också.
 

DeletedUser

Guest
Skypechatten sammanfattad på 8 sekunder:

[video=youtube;0qgET1Zhpb8]https://www.youtube.com/watch?v=0qgET1Zhpb8[/video]

Ryktas det...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att stamstoltheten numera bara finns i Dance, stamfärger och stamfanor bytar medlemmar och färger i en rasande fart i dagens Tw, det var bättre förr då stoltheten för att ingå i en stam betydde någonting och man stred för klassiska stamnamn...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att stamstoltheten numera bara finns i Dance, stamfärger och stamfanor bytar medlemmar och färger i en rasande fart i dagens Tw, det var bättre förr då stoltheten för att ingå i en stam betydde någonting och man stred för klassiska stamnamn...

Håller med dig till 100%
 
Topp