Off Topic @V31

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Förstöra för min stam? Var det inte du som blev kickad? :D Gråt mer <3

Ehm ja det gör du? du tog en torn och det va inte natt tid du tog till och med med off.
sen skriker du direkt DEFF DEFF efter herregud.. sen när du väl får deff så bygger du ej upp muren & kyrkan?
Tack för så mycket trupper i graven för onödan..
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Ehm ja det gör du? du tog en torn och det va inte natt tid du tog till och med med off.
sen skriker du direkt DEFF DEFF efter herregud.. sen när du väl får deff så bygger du ej upp muren & kyrkan?
Tack för så mycket trupper i graven för onödan..

Korrekt svenska tack, går ej att läsa
 

DeletedUser

Guest
3 HejBönder
Ganska pinsamt att han ligger rank 3.. Men men, blivit kickad från en del världar och antar att han quitar denna oxå hyfsat snart

Senast någon vart kickad.. Var du, från ditt eget konto D: Och vem ersatte? Vet ej, rykten på stan säger att du är ganska gråtfärdig över det ivf. :cool:
 

DeletedUser

Guest
så mycket hat på min stam D: vad beror detta på??:confused:

Missta mig inte, jag gillar en hel del personer i eran stam! :) Och dig kan jag inte uttala mig om, men har hört gott om dig.

Men eran stam(även fast det inte innefattar några av era spelare egentligen) har suttit och försökt få hela k55 att attackera oss redan. Bara för att Lowdin ogillar mig. Det är pinsamt, och inte ens en vettig strategi för det andra. Desseutom har ni (som stam) även sagt till typ 5+ pers att de har en given plats i eran stam, när ni redan är fulla. Vet inte om ni kör på någon form av familjestam snart eller bara lurar dem (För det har alltid involverat i att de behövt göra något mot oss för att det skall ske)

Desseutom så kan en av era ledare inte formulera sig utan att använda minst 50% svordommar i sina meningar. Sorgligt.

Så det är inte spelarna i sig som är problemet, men jag mår illa när jag hör -PwA- D:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Missta mig inte, jag gillar en hel del personer i eran stam! :) Och dig kan jag inte uttala mig om, men har hört gott om dig.

Men eran stam(även fast det inte innefattar några av era spelare egentligen) har suttit och försökt få hela k55 att attackera oss redan. Bara för att Lowdin ogillar mig. Det är pinsamt, och inte ens en vettig strategi för det andra. Desseutom har ni (som stam) även sagt till typ 5+ pers att de har en given plats i eran stam, när ni redan är fulla. Vet inte om ni kör på någon form av familjestam snart eller bara lurar dem (För det har alltid involverat i att de behövt göra något mot oss för att det skall ske)

Desseutom så kan en av era ledare inte formulera sig utan att använda minst 50% svordommar i sina meningar. Sorgligt.

Så det är inte spelarna i sig som är problemet, men jag mår illa när jag hör -PwA- D:

aha :) är inte så mycket för hat själv, men jag är aldrig rädd från att säga vad jag tycker ;)

har själv inget problem med lowdin, skön kille, lite små crazy men sånt gillar jag :D
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det lite sandlådenivå på lite för många inlägg här. Har ni inget vettigt och säga så vore det mycket trevligare om ni bara höll käften ist. Detta är en tråd för och lägga upp listor på topp 10 spelare ingen rastgård på nått dagis som det verkar blivit.
 

DeletedUser

Guest
aha :) är inte så mycket för hat själv, men jag är aldrig rädd från att säga vad jag tycker ;)

har själv inget problem med lowdin, skön kille, lite små crazy men sånt gillar jag :D

Jag har också gillat Lowdin, väldigt mycket till och med. Men även fast han var trevlig mot mig, kunde han sällan bete sig mot någon annan.
 

DeletedUser

Guest
Rate: Hejbönder

Poäng: 5/10 - N.O.O.B
OBA: 1/10 - Riktigt dåligt pinsamt för att va med top25
Position: 1/10 - Sämsta positionen jag sett
Profil: 1/10 - Patetisk
Rykte: 1/10 - Blivit kickad från tyska världen, många snackar skit om honom..
Stam: 1/10 - Dålig

Lowdin, varför är du så arg för :cool:
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas att det läcker från stammen PWA om vem som blir den första att bli adlad, det rycktas vidare att spelaren redan vet detta sen 10 dagar tillbaka och bara väntar med saft och fikabröd :)

Ryktas det blir intreesant om personen kan vägga bort adeln, vilket vi alla hoppas på sker. :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
jo det va ju även när jag precis börjat spela cs och va guldnova xD

Va relativt dominant i en match häromdan mot supreme tsm med Lawliet. Är väl där jag ligger i nivå nuförtiden :)

Bekräftas, tunga axlar på Nico och Zirsa den kvällen :D
 
Topp