Det ryktas att...

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
HöHö sedan 19 Januari Inleddes offensiven på susa med då mig som första mål och och inte en ännda dag har det varit inc-löst inte,,,,, Och Så har det forTgått och de Röda ONC BoyZen inte kommit längre

Anyway Im still the same with out shame, tror även resterande Orginal i SuSa kan yttra någe liknande....


har varit likadant för konton i OnC och vem bryr sig hur det är för en spelare, kolla hur det går för din stam och inte dig själv så ser du den riktiga situationen..

medans du sitter med dina 100k+ fotsoldater i visa byar finns det odeffade byar i fronten hos andra, bra tänk där :)
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
Varför pratar ni om hur gamla och hur många spelare de finns på olika konton? Är det något som styr världen nu helt plötsligt?

Jag förstår inte heller hur de flesta av er tänker, det är ganska enkelt och se vilka som är dåliga förlorare och uppenbarligen inte klarar av att tänka innan det slås på tangentbordet. Att slänga iväg något med att "Ni har flera spelare på era konton, det har inte jag..därför är jag bättre.". behöver inte betyda att du är bättre eller sämre, det är ditt egna val om du vill spela med någon annan eller inte. Det fattar ju vilken normal person som helst. Det var sånt vi sa till varandra när vi gick på dagis.

Att det har blivit en diskussion om hur gamla vi alla är nu förstår jag inte heller, vad i hela friden har det med V28 att göra? Får man ett handikapp ju äldre man blir? Det hela roliga här är att den personen som startade detta är säkert bland de äldsta av oss. Men vänta nu att gå så lågt och inte kunna acceptera hur världen slutade, sjunker man inte till en ganska låg nivå själv då?

Varför jag skrev detta inlägg var inte för att ni diskuterar, nej det är jätte kul att läsa vad som händer och hur det går. Utan denna diskussion hade jag aldrig vetat vad som hände efter att jag slutade på V28. Men det är något som inte riktigt passa in här, det är alla påhopp. Påhoppen som en del av er slänger ut och bara skapar en massa skit, och det slutar likadant varje gång. Pia eller någon annan får "varna" er igen. Det blir tyst i ett par dagar, sen börjas det igen. Dags och växa upp eller?

Tack för mig, sjuk grabb som hade lite och säga. Ingen ska ta åt sig, detta var lite mer sådär allmänt. Jag vill inte sprida hat, mer kärlek. Ursäkta eventuella stavfel eller konstiga meningar. Högfeber och skriva är inte alltid lätt!
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Varför pratar ni om hur gamla och hur många spelare de finns på olika konton? Är det något som styr världen nu helt plötsligt?

Jag förstår inte heller hur de flesta av er tänker, det är ganska enkelt och se vilka som är dåliga förlorare och uppenbarligen inte klarar av att tänka innan det slås på tangentbordet. Att slänga iväg något med att "Ni har flera spelare på era konton, det har inte jag..därför är jag bättre.". behöver inte betyda att du är bättre eller sämre, det är ditt egna val om du vill spela med någon annan eller inte. Det fattar ju vilken normal person som helst. Det var sånt vi sa till varandra när vi gick på dagis.

Att det har blivit en diskussion om hur gamla vi alla är nu förstår jag inte heller, vad i hela friden har det med V28 att göra? Får man ett handikapp ju äldre man blir? Det hela roliga här är att den personen som startade detta är säkert bland de äldsta av oss. Men vänta nu att gå så lågt och inte kunna acceptera hur världen slutade, sjunker man inte till en ganska låg nivå själv då?

Varför jag skrev detta inlägg var inte för att ni diskuterar, nej det är jätte kul att läsa vad som händer och hur det går. Utan denna diskussion hade jag aldrig vetat vad som hände efter att jag slutade på V28. Men det är något som inte riktigt passa in här, det är alla påhopp. Påhoppen som en del av er slänger ut och bara skapar en massa skit, och det slutar likadant varje gång. Pia eller någon annan får "varna" er igen. Det blir tyst i ett par dagar, sen börjas det igen. Dags och växa upp eller?

Tack för mig, sjuk grabb som hade lite och säga. Ingen ska ta åt sig, detta var lite mer sådär allmänt. Jag vill inte sprida hat, mer kärlek. Ursäkta eventuella stavfel eller konstiga meningar. Högfeber och skriva är inte alltid lätt!

Ryktas att detta fick tyst på hela forumet, ryktas även att grabben ovan har rätt i det han säger. Krya på dig!
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Blev rätt tyst jaaa...................

Jag kommer fram till att efter mina inlägg kommer massa komentarer att jag då "Ska var bättre" för att jag solo lirar, hur i helvete kommer ni fram till det..

kan ju säga rätt av att så e det inte menat och jag ska försöka hålla käften då.....
Betraktarna av mina inlägg, menar de som har mandat även i forumet vrider till detta..

De ända jag säger e att jag solo-lirar o inget annat sen detta om att jag ska prata om min stam hur de har det, JAG PRATAR NEVER OM NÅGON ANNAN...
ONC-spelaren kan även kolla rapporterna på mina 100k-fot gubbar..Du vet väl att man safe-houseAR-TRANSITER-DUCK..har never haft de du sa, jag fixar själv, säg nu förfan inte att jag sägar att jag e bättre..

Jag berättar bara fakta sen vrids det till någe helt annat så SODOFF bara och jag ska försöka ge fan i att skriva mer här då...

/////KILL EM ALL
 
Senast ändrad:

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4

Ryktas att detta fick tyst på hela forumet, ryktas även att grabben ovan har rätt i det han säger. Krya på dig!
Var inte mening att få tyst på alla. Ville bara säga vad jag själv tyckte och tänkte, och det har ju alla rätt till. Tack förresten, det är bättre idag! :)

Blev rätt tyst jaaa...................

Jag kommer fram till att efter mina inlägg kommer massa komentarer att jag då "Ska var bättre" för att jag solo lirar, hur i helvete kommer ni fram till det..

Jag berättar bara fakta sen vrids det till någe helt annat så SODOFF bara och jag ska försöka ge fan i att skriva mer här då...
Syftar du på det jag skrev nu så ska du inte ta åt dig. Skulle jag ha skrivit till dig så skulle jag ha citerat dig. Skrev overall, gav lite exempel kunde lika gärna ha skrivit om att OnC "särbehandlas" som man har hört tidigare, nu råkade de bli så att jag skrev de som jag läste här sist.

Sen hjälper det inte att du skriver med caps-look och låter irriterar, det får en mindre sugen att svara tillbaka. Berätta din fakta, jag tror dig och jag vet att du har kämpat på bra sen vi spelade tillsammans, så det är inga tvivel om det. :)
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Nä det var jättebra att du tog upp det så alla fick en tanke ställare:)
rätt trist att det ska huggas på varann..

Tycker det va skit bra gjort av dig o du nåla ämnet fint:)

(Jag e skitkass writer)

anyway TACK
 
Senast ändrad:

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Jobbigt att förlora mot pojkar/flickor som är under 16 år ?

Nej inte alls, sa ju att ni var bara en handfull som var forumspajkastare, dom som spela bra i OnC syns knappt här inne,
och det är högaktningsvärt att det finns en majoritet av OnC spelare som inte sitter här o kastar skit på SuSa iaf,
respekt till er. ;)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nej inte alls, sa ju att ni var bara en handfull som var forumspajkastare, dom som spela bra i OnC syns knappt här inne,
och det är högaktningsvärt att det finns en majoritet av OnC spelare som inte sitter här o kastar skit på SuSa iaf,
respekt till er. ;)

Kastat skit har vi inte gjort :) ta inte i så du skiter ner dig nu.
Är det ngn som har smutskastat OnC på både det ena och det andra sättet så är det SuSa-spelare.

Fuskanklagelser - fulspelsanklagelser - Co splande anklagelser - Spionanklagelser etc etc.

ryktas att det är samma visa som spelas upp av er i forumet på v28 som det var på på v21.. O_O

Bortförklarningar för och maskera erat fulspelande.

Ryktas vidare att CW är lacka på SuSa och att SuSa är lacka på CW vilket inom kort resulterar i ett krig mellan HoB/CW/CWC mot SuSa för att säkra sin 2a plats på v28. (enligt CW spelare)

ryktas även att de fredas ifall de återlämnar alla byar i k45 till OnC så de kan fokusera på en front :D
 
Senast ändrad:

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att OnC sitter och skrattar åt JUMP och NOMAD då dessa stammar dansar som en marionet docka till OnC fördel:rolleyes:

Det ryktas att OnC drar bra i dessa trådar och styr sin lilla marionet så att de vinner fördelar. Men det ryktas att även att vissa i dessa stammar börjar förstå att OnC drar i trådarna så att den lilla dockan har blivit framåt lutad. Så att OnC riktigt enkelt kan fortsätta med det utnytjandet de håller på med. Men vissa börjar som sagt vakna upp och inse att om de fortsätter låta OnC dra i trådarna kommer de vakna upp ländra fram och upptäcka att OnC hade inta goda avsikter med sitt styrande av sina små marioneter! utan konsekvensen blir att de kommer vakna upp med jäkligt ont i vissa bakre delar, där OnC har varit och härjat medans de drog i trådarna så att de små marioneterna böjde sig framåt. Och klipper de inte av sina snören snart så kommer de mötas av OnC skrattande över sina handlingar när de sedan upptäcker vad planen med allt ryckande i linorna var. :cool:


Det ryktas även att 1 eller 2 spelare i dessa stammar är med och rycker lite i sina egna trådar, då de har inbjudningar som liggar och väntar från OnC! För det ryktas om att dessa "brott" ofta sker med någon i familjens goda minne....

Det ryktas som sagt att marioneten börjar vakna till liv och känner hur linorna skär in i deras armar och ben och de börjar sakta inse att de hellre spelar som fria män/kvinnor än som en marionet!


FREEDOOOOOOOOOM
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras :)

OnC har vänner i både Jump och NOMAD som de beskyddar och önskar ett trevligt lir på hemmaplan där vi alla delar på vinsten.

till skillnad från CW/SuSa alliansen då ryktas det. (kolla bara på hur de gamar byar från sina ex-allierade spelare från Sparta) Ryktas att så fort den ena stammen svackar så kommer den andra och roffar åt sig sina egnas byar.

Mvh
Start
 
Senast ändrad:

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras :)

OnC har vänner i både Jump och NOMAD som de beskyddar och önskar ett trevligt lir på hemmaplan där vi alla delar på vinsten.

till skillnad från CW/SuSa alliansen då ryktas det. (kolla bara på hur de gamar byar från sina ex-allierade spelare från Sparta) Ryktas att så fort den ena stammen svackar så kommer den andra och roffar åt sig sina egnas byar.

Mvh
Start

Dementeras! Spelare i dessa stammar blir förda bakom ljuset, men det kommer de inse snart och kämpa för en värld som inte är upplaggd för största stammen:cool:

De tråkiga "uppgjorda" världarna där första stammen kan dra iväg och vinna lätt beroende å att de små inte hjälps åt slutar här och nu :pO_O

Även alla bråk i alliansen mellan små stammarna dementeras, ett gott samarbete råder och vi kämpar ihop mot övermakten för att få till en rolig värld:p:D

Det ryktas även att adlande av spelare som slutat inte är något ovanligt, för de som inte vet om det! Det ryktas även om att alla spelare som vill kämpa för alliansens räkning mot de hänsylslösa och brutala OnC, som inte drar sig för att locka små stammar med falska förhoppningar om delad vinst. Är mer än välkommna att sluta upp till våra små men tappra krigare i söder:cool:;);)


Bra kämpat och krigat av alla i OnC och även bland oss i alliansen mot övermakten :p;)

Nu samlas vi små undernärda spelare under en fana och låter denna världen gå till historien som en värld där kämparna gick ihop och läxade upp de skoningslösa OnC:thinking:;)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras ;)

****** maj 06, 22:26
Hej Start! Skriver ang en diplomatisk fråga. Vi är några spelare ur CW och HoB som har starka planer på att bryta oss ut ur alliansen i söder och skapa en egen stam alternativt gå med i Grace. Anledningen är den att det inte längre är lönt att spela med denna inaktivitet och osämja som råder sedan en tid tillbaka.

Innan vi gör något så måste vi planera det så vi inte blir totalt överkörda när vi väl börjar lämna. Så om ni väljer att ha oss på er sida är vi beredda att ge oss på dessa bakra byar hos både SuSa och min nuvarande stam CW.

Hoppas ni förstår!
Hälsningar
******

Start N Ajzpain maj 07, 04:29
Tjena kungen! Tyvärr så måste jag ta upp det med resterande stam och ledargestalter innan jag kan yttra mig i frågan.
Men jag tror chansen är minimal om inte omöjlig att det kommer att gå igenom.

Men jag lovar och framföra budskapet så får vi väl se hur det slutar ;)

****** maj 07, 10:54
Det är förståerligt, men värt ett försök iaf. i värsta fall så gråar vi oss då det inte är kul att spela längre.

Lycka till med rekryteringen till er sammansvetsade allians nisse :D <3

Mvh
Start
 
Senast ändrad:

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att jag tycker det är spännande att du vet så mycket om mitt göra eller inte göra Turnisse:D

Ryktas även att som kvinna är det inte svårt att vira karlar runt lillfingret:p Så frågan är vem som är marionettdocka åt vem:D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Får ja fråga, hur kommer man 2 a när bara en stam vinner?

Ja menar hall of fame viar ju inte rank 2 stammen. Och låt oss va ärliga , ingen har någonsin skrutit med att de kom 2 a.

Ja jump o nomad var onc vänliga och de är väl bara gratulera till ett smart val, de slapp ju kriga så ^^

Man kan väl s en fundera vrf man spelar ett krigsspel om man inte ska kriga. :d
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Jodå du Henke, det finns visst folk som skryter om att de kommit två på v26:D och tror det är en merit att leva på i efterkommande världar:p

Sen är det en lögn att vi i Nomad inte har krigar.. råkade vara så att Gothia familjen förklarade krig emot oss som var bra mycket mindre men skillnaden resulterade i kvantitet mot kvalitet i slutändan där kvantitet förlorade.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jodå du Henke, det finns visst folk som skryter om att de kommit två på v26:D och tror det är en merit att leva på i efterkommande världar:p

Sen är det en lögn att vi i Nomad inte har krigar.. råkade vara så att Gothia familjen förklarade krig emot oss som var bra mycket mindre men skillnaden resulterade i kvantitet mot kvalitet i slutändan där kvantitet förlorade.

Gulligt. Måste ha varit SÅ svårt <3

Man blir ju väldigt impad
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att OnC sitter och skrattar åt JUMP och NOMAD då dessa stammar dansar som en marionet docka till OnC fördel:rolleyes:

Det ryktas att OnC drar bra i dessa trådar och styr sin lilla marionet så att de vinner fördelar. Men det ryktas att även att vissa i dessa stammar börjar förstå att OnC drar i trådarna så att den lilla dockan har blivit framåt lutad. Så att OnC riktigt enkelt kan fortsätta med det utnytjandet de håller på med. Men vissa börjar som sagt vakna upp och inse att om de fortsätter låta OnC dra i trådarna kommer de vakna upp ländra fram och upptäcka att OnC hade inta goda avsikter med sitt styrande av sina små marioneter! utan konsekvensen blir att de kommer vakna upp med jäkligt ont i vissa bakre delar, där OnC har varit och härjat medans de drog i trådarna så att de små marioneterna böjde sig framåt. Och klipper de inte av sina snören snart så kommer de mötas av OnC skrattande över sina handlingar när de sedan upptäcker vad planen med allt ryckande i linorna var. :cool:


Det ryktas även att 1 eller 2 spelare i dessa stammar är med och rycker lite i sina egna trådar, då de har inbjudningar som liggar och väntar från OnC! För det ryktas om att dessa "brott" ofta sker med någon i familjens goda minne....

Det ryktas som sagt att marioneten börjar vakna till liv och känner hur linorna skär in i deras armar och ben och de börjar sakta inse att de hellre spelar som fria män/kvinnor än som en marionet!


FREEDOOOOOOOOOM

Det Ryktas Well Done/Writing
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att det finns folk som är avundsjuka då några valt fel sida. Ryktas även att andra gick in i världen redan ifrån start för att kriga emot OnC så varför klaga?


Ryktas att denna delvis ökända "merge" kommer vara fullbordad efter helgen!
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Ryktas att man bara "kommer tvåa" för att vinnarstammen valde att adla en annan stam(förmodligen en de såg som ett större hot) först.
 
Topp