Det ryktas att...

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag är jääävvligt besviken på sundinen, lady in black, cmon, darksector. Och alla som är från norge.

Att ni inte vet vad följande är:

Bir
lomman
blannevan
mög
rälig

asså pinsamt. Man skäms ju ryktas det :)

Ryktas även att sundinen är hårt i forumet o på externa , men jävligt trevlig att prata med, ( det jag förstod av honom)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är jääävvligt besviken på sundinen, lady in black, cmon, darksector. Och alla som är från norge.

Att ni inte vet vad följande är:

Bir
lomman
blannevan
mög
rälig

asså pinsamt. Man skäms ju ryktas det :)

Ryktas även att sundinen är hårt i forumet o på externa , men jävligt trevlig att prata med, ( det jag förstod av honom)


Det ryktas att du glömde orden Fubic och Päror!

Det ryktas också att Viråå smider planer som aldrig förr och TS gråar sig som ALDRIG förr. :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är jääävvligt besviken på sundinen, lady in black, cmon, darksector. Och alla som är från norge.

Att ni inte vet vad följande är:

Bir
lomman
blannevan
mög
rälig

asså pinsamt. Man skäms ju ryktas det :)

Ryktas även att sundinen är hårt i forumet o på externa , men jävligt trevlig att prata med, ( det jag förstod av honom)



Ryktas att Danskarna fortfarande talar drygt med gröt i truten trots 15 år in på det nya århundradet. Ack så trevliga konversationer man kan ha via telefon när en danskjävel som kallar sig svensk aka "skåning" försöker bemästra insane sti med lednings order..
 

Darksector

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag är jääävvligt besviken på sundinen, lady in black, cmon, darksector. Och alla som är från norge.

Att ni inte vet vad följande är:

Bir
lomman
blannevan
mög
rälig

asså pinsamt. Man skäms ju ryktas det :)

Ryktas även att sundinen är hårt i forumet o på externa , men jävligt trevlig att prata med, ( det jag förstod av honom)


Ryktas att jag har pratat med dej så många gånger i luren att jag börjat säga fubic till alla xD förövrigt så var det nästan bättre när du kalla oss för stockholmare din jävla fubic eller fobic eller hur de nu än stavas xD
 
Reaktionspoäng
28
Ryktet går att =ST2= precis la ner. Så nu har duråå/viråå vunnit. Eller kommer det en ny stam nu?
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Danskarna fortfarande talar drygt med gröt i truten trots 15 år in på det nya århundradet. Ack så trevliga konversationer man kan ha via telefon när en danskjävel som kallar sig svensk aka "skåning" försöker bemästra insane sti med lednings order..

hahahah xD insane ....puss :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att =TS= förstör allt det roliga, för helvete ge inte upp utan riktig kamp! Riktigt besviken när jag ser fler & fler gråa sig!!!!
 
Reaktionspoäng
28
Det ryktas att de flesta på världen reagerar så här.
hlgr4.jpg
 
Topp