Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Tank är desperata.
Ryktas om 600 incs från 1 spelare? playerwars.se? inge lagspel finns iaf ;D
 

DeletedUser

Guest
Liknar ungefär "offensiven" jag fick emot mig :D

havanna tror ja de var som skicka typ 450 incs
 

DeletedUser

Guest
Kortfattat utdrag från p.met Tank's diplomat skicka till alla på världen.

"Vi Tank är the good guys, som har 10 mille mer än oppositionen. Häng med oss så gangar vi HKI/Polen"

Ryktas om dubbelmoral :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att allt inte är så frid och fröjd inom HKI som de gärna själva vill att övriga världen ska tro.

Ryktas att vi har fått in ansökningar från flertalet spelare ur oppositionssidan som är missnöjda med ledarskapet (anmärkningsvärt är att två av dessa ansökningar kommer från HKI).

Ryktas dock att dessa troligen kommer lämna HKI relativt snart och gå med ett tredje parti som står neutralt i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att allt inte är så frid och fröjd inom HKI som de gärna själva vill att övriga världen ska tro.

Dementeras

Som en av ledarna i HKI så är vårat mål endast att krossa Tank, personligen kan jag gott gråa kontot efter att Tank är uppadlade ;)

Ryktas att vi har fått in ansökningar från flertalet spelare ur oppositionssidan som är missnöjda med ledarskapet (anmärkningsvärt är att två av dessa ansökningar kommer från HKI).

Jadu, finns spelare i Tank som söker till HKI med, men vi till skillnad från er valde att inte utnyttja den "fördelen" :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp