OBA ger sig ut på råttjakt

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Du vet var jag spelar.... erbjudandet från v16 står kvar.....
Kram
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Sida 1:
Stammar: OBA, OBF
Sida 2:
Stammar: RPK, RP, Stribe

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2,540
Sida 2: 3,571
Skillnad: 1,031

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 107
Sida 2: 118
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 8,054,921
Sida 2: 9,617,889
Skillnad: 1,562,968

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 524,099
Sida 2: 766,730
Skillnad: 242,631

chart
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan ju bara säga en sak, otroligt jämnt, efter så långt krigande? Endast 11 byars skillnad, gratZ alla inblandade:)
 

DeletedUser

Guest
Kriget har en vinnare. Det var råttorna och spindlarna som segrade.

Råttjakt

Allians:
RatPack
SpidersTribe

Motståndare:
Onyktra Barbarer Anfaller (upplöst)
Onyktra Barbarer Försvarar
Vatos Locos
............. (upplöst)

Resultat
Seger
Krigets början
den 03.01. kl 07:59:44
Krigets längd
190 dagar 4:39:10

Statistik:

Rank Namn Erövrade byar Förlorade byar
1 Allians 226 -------- 126
2 Motståndare 126 -------- 226
 
Senast redigerad av en moderator:

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
vilket skämt :awsm: men visst spiderweb du kan leka med din statestik :) vi är fortfarande samma stam men med nya direktiv :) men jag förstår att du vill att det ska se bra ut för er i Stribe ;)
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
vilket skämt :awsm: men visst spiderweb du kan leka med din statestik :) vi är fortfarande samma stam men med nya direktiv :) men jag förstår att du vill att det ska se bra ut för er i Stribe ;)

Varför så bitter? Om en stam lämnar ett krig genom att lägga ner stammen och istället skapa en ny så har den stammen faktiskt förlorat kriget. Inte så svårt det där va? Att ni sedan finns kvar men med uhm, nytt direktiv.. Behöver ni byta stam för att ni ändrar ehm direktiv?

Att sedan klaga på statistiken med "få det se bra ut för stribe" är ju bara skrattretande. Du kan köra en OBA vs Stribe på vilket luddigt sätt du vill. Vatusan, släng till lite extra poäng där till er med vetja. Kommer ändå bli grönt på Stribes sida.

Jag har förlorat och vunnit flera duster med andra stammar under åren. Aldrig har jag vart så kass förlorare.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis till segern. Billig vinst men vafan ibland skall man ha det också :)

Och om ni anfaller ångest. Skall ni inte förklarla krig först emot dem? :)
 

DeletedUser

Guest
vilket skämt :awsm: men visst spiderweb du kan leka med din statestik :) vi är fortfarande samma stam men med nya direktiv :) men jag förstår att du vill att det ska se bra ut för er i Stribe ;)

Du måste ju vara helt dum i huvudet!! Gå in på stam och krig så har du statisken som inte ljuger. Men i ditt fall så har du förlorat kriget. OBA är ju upplöst, då förlorar man de krig man är med i. Spelar ju ingen roll om vilken stam ni tillhör, förlusten kommer bli lika jävlig ändå. Så försök inte kaxa här i forumet, det gick ju inte så bra förra gången. :p Eller det gick ju åt helvete när vi Stribe skaffade oss slagläge. Det sista 2 månaderna gav ju ett fruktansvärt bra resultat för oss i Stribe. Mindre bra för er. ;)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Du måste ju vara helt dum i huvudet!! Gå in på stam och krig så har du statisken som inte ljuger. Men i ditt fall så har du förlorat kriget. OBA är ju upplöst, då förlorar man de krig man är med i. Spelar ju ingen roll om vilken stam ni tillhör, förlusten kommer bli lika jävlig ändå. Så försök inte kaxa här i forumet, det gick ju inte så bra förra gången. :p Eller det gick ju åt helvete när vi Stribe skaffade oss slagläge. Det sista 2 månaderna gav ju ett fruktansvärt bra resultat för oss i Stribe. Mindre bra för er. ;)

Jag tycker det är häftigt att du ens vågar yttra dig i forumet.

Hursom så har ju OBA/Ångest 3 stammar mot sig. De är inte lika fega som Stribe som kräver hjälp av storebror ST2 för att överleva..
men vad vet jag, ni kanske är fiender med ST2 också och all deff ni hjälper varandra med bara råkar skickas.
 
Reaktionspoäng
28
Shhhhh. Säg inte sanningen nu. Att 3 stammar tog så lång tid på sig att slå en enda stam är ju förödmjukade för dom förstår du väl. Speciellt som den stammen bara reorganiserade sig och fortsätter kriget.

Du vet ju att de gärna vill se sig som duktiga. Att då sanningen kommer fram att de är 3 emot 1 är ju bara pinsamt/förödmjukande för dom. Vad ska hela externa forumet tro nu om deras skryt och prat? Det där var ju inte snällt emot dom. Be om ursäkt att du berättade sanningen.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ojdå, ja jag är inte förvånad, det har ju aldrig kommit en enda krigsförklaring från er förutom era anfall.
Kram Nightfall
 
Topp