OBA ger sig ut på råttjakt

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Shhhhh. Säg inte sanningen nu. Att 3 stammar tog så lång tid på sig att slå en enda stam är ju förödmjukade för dom förstår du väl. Speciellt som den stammen bara reorganiserade sig och fortsätter kriget.

Du vet ju att de gärna vill se sig som duktiga. Att då sanningen kommer fram att de är 3 emot 1 är ju bara pinsamt/förödmjukande för dom. Vad ska hela externa forumet tro nu om deras skryt och prat? Det där var ju inte snällt emot dom. Be om ursäkt att du berättade sanningen.

Att ni räknar 4 spelare som en hel stam är ju bara pinsamt, vet ni vad duråå gör då? Jo, det ber om deff och rens hjälp av VL för att hjälpa mot St2, det är inte pinsamt för nej, allt ni gör är rätt och modigt och kan inte vara pinsamt.

Hela denna världen är ett enda stort krig, Väster mot Öster och inget annat..
 
Reaktionspoäng
28
Vad har det med vårt krig att göra?
Eller jo, det förstås, om man helt plötsligt börjar prata om ngt helt annat så skiftar man fokus ifrån ngt pinsamt som man inte vill folk ska märka. Förhoppningen är att få folk att prata om ngt annat än det pinsamma. Smart move, men det enda du gjorde där var att ge mig en skalp till. Nummer 9. Tackar, ska jag få en nummer 10 idag med? :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Vad har det med vårt krig att göra?
Eller jo, det förstås, om man helt plötsligt börjar prata om ngt helt annat så skiftar man fokus ifrån ngt pinsamt som man inte vill folk ska märka. Förhoppningen är att få folk att prata om ngt annat än det pinsamma. Smart move, men det enda du gjorde där var att ge mig en skalp till. Nummer 9. Tackar, ska jag få en nummer 10 idag med? :)

Så en spelare kan få flera skalpar? :) Då skall jag samla på mig mer

Men det är NI som blandar in -St2- i kriget mellan rp/stribe och oba/ångest, inte jag, så det är ni som går off-topic :)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
ni blandar in er själva... kom med en krigsförklaring istället för att kaxa runt här o förneka att ni inte attackerar oss

och nä vi tänker inte förklara krig mot er, vi vill ju se om ni vågar göra det själv..
 
Reaktionspoäng
28
Nä, det är väl ni som blandar in dom.

Eller menar du att -ST2- är bottomfeeders som går in i ert krig för att plocka enkla poäng fastän ni är allierade? Och ni går med på det? Sånt gör inte riktiga allierade eller vänner. Ni kanske ska prata med varandra om det där, sånt är ju fult. Dom får ju er att framstå som idioter och att ni inte klarar era egna krig utan hjälp. Så vill ni ju inte ha det eller? För jag tolkade dig rätt nu va? -ST2- attackerar inte oss på era order, utan helt på egen hand utan att berätta för er? men vänta hur kan då du veta att det är 4 som attackerar oss? Ni måste ju ha pratat annars kan du ju inte veta det? Nu blev det sådär pinsamt för er igen. Ni FÅR hjälp av -ST2- och ni VET om det och ni skäms inte ens.

Jo, förresten, tack för skalp 10 :)
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Stämmer denna?


Ämne

Stammen SpidersTribe har förklarat krig mot stammen Vi Är Vänner!

Skickat jul 11, 2014 22:18:19
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Nä, det är väl ni som blandar in dom.

Eller menar du att -ST2- är bottomfeeders som går in i ert krig för att plocka enkla poäng fastän ni är allierade? Och ni går med på det? Sånt gör inte riktiga allierade eller vänner. Ni kanske ska prata med varandra om det där, sånt är ju fult. Dom får ju er att framstå som idioter och att ni inte klarar era egna krig utan hjälp. Så vill ni ju inte ha det eller? För jag tolkade dig rätt nu va? -ST2- attackerar inte oss på era order, utan helt på egen hand utan att berätta för er? men vänta hur kan då du veta att det är 4 som attackerar oss? Ni måste ju ha pratat annars kan du ju inte veta det? Nu blev det sådär pinsamt för er igen. Ni FÅR hjälp av -ST2- och ni VET om det och ni skäms inte ens.

Jo, förresten, tack för skalp 10 :)

Varför skall Stribe och RP skämmas för att de använder sig av deras allierade? Det är JUST DET ALLIERADE ÄR TILLFÖR; ATT HJÄLPA VARANDRA!

Kytampe, du skämmer ut dig, tror du jag spelar i Stribe? Really? Jag spelar i -ST2- och ingen annan stam, så att jag vet vad min stam gör är väl inte så svårt då jag får rapporter när mina stammedlemmar landar på någon spelare?
Ni får hjälp av Duråå precis som Stribe får hjälp av St2, varför skulle de annars ha adlat sig ner till erat kluster och ligger i fronten?
 
Reaktionspoäng
28
Varför skämmer jag ut mig för? Det är ju inte jag som inte vågar sätta ut stamtillhörigheten i signaturen? Jag utgår ju, med rätta, att du är med i Stribe eftersom detta är tråden för det kriget. Varför skull en i -ST2- gå in och prata i denna tråden oh föra Stribes talan för? Klart jag utgår at du är med i Stribe.

Duråå anfaller inte RP/Stribe. För ni har en överenskommelse i -ST2- med duråå att INTE attackera i detta kriget. Dom följer det, det gör inte ni. Så vi slåss emot emot 2 stammar och en bottomfeeder stam. Men det är roligt att du erkänner att ni gör det iaf. Nästan så det känns sorgligt att ta skalp 12 på ette rkännande men, men. Ni känner reglerna. :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Varför skämmer jag ut mig för? Det är ju inte jag som inte vågar sätta ut stamtillhörigheten i signaturen? Jag utgår ju, med rätta, att du är med i Stribe eftersom detta är tråden för det kriget. Varför skull en i -ST2- gå in och prata i denna tråden oh föra Stribes talan för? Klart jag utgår at du är med i Stribe.

Duråå anfaller inte RP/Stribe. För ni har en överenskommelse i -ST2- med duråå att INTE attackera i detta kriget. Dom följer det, det gör inte ni. Så vi slåss emot emot 2 stammar och en bottomfeeder stam. Men det är roligt att du erkänner att ni gör det iaf. Nästan så det känns sorgligt att ta skalp 12 på ette rkännande men, men. Ni känner reglerna. :)

Du har dock inte med OBA/Ångest i din Signatur så du gör samma sak som mig ;)

Varför skulle jag inte få tala här? Står ingenstans att jag inte får skriva här, Andrejensen har skrivit här också, precis som många andra som inte tillhör de som tillhör kriget.

För inte Stribes talan, ni som drar in ST2 i denna tråd och då kom jag in här också.

Skall vi inte dra fler skalpar? Se hur många jag kan skaffa idag, något måste du ju få det enkelt, för att deffa har du ju problem med :D
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Stämmer denna?


Ämne

Stammen SpidersTribe har förklarat krig mot stammen Vi Är Vänner!

Skickat jul 11, 2014 22:18:19

Jag hittar inte den här på forumet, sorry eller i min inkorg. För det är väl så man gör eller hur? Inte bara med knapptryck. Det var ju liksom inte då som ni eller de började anfalla oss. Jag pratar om alla anfall som ni gjort tidigare mot OBA utan att förklara krig. Ja det är historia och nu är nu.
Kram Pia/Nightfall
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
28
Du har dock inte med OBA/Ångest i din Signatur så du gör samma sak som mig ;)

Varför skulle jag inte få tala här? Står ingenstans att jag inte får skriva här, Andrejensen har skrivit här också, precis som många andra som inte tillhör de som tillhör kriget.

För inte Stribes talan, ni som drar in ST2 i denna tråd och då kom jag in här också.

Skall vi inte dra fler skalpar? Se hur många jag kan skaffa idag, något måste du ju få det enkelt, för att deffa har du ju problem med :D

Gör tillfälligt om bilden. :) Har dock haft samma bild med namnet OBA i så länge så det vore konstigt att du inte vet vilken stam jag tillhör. Jag har alltid trott att du spelar med i Stribe, för du har alltid tagit deras parti, försvarat dom och lagt ord i deras munnar hela tiden.

Jag har aldrig sagt du inte får skriva här, bara att jag tycker det är konstigt att du lägger ner sån otrolig tid här på att posta och skriva åt Stribe när det inte ens är ditt krig?

Du har alltid varit i denna tråden, så skyffla inte över fokus nu igen. Du är inte bra på det till att börja med. Så genomskinlig. :)

Och där tog jag skalp 14. Tackar :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag hittar inte den här på forumet, sorry eller i min inkorg. För det är väl så man gör eller hur? Inte bara med knapptryck. Det var ju liksom inte då som ni eller de började anfalla oss. Jag pratar om alla anfall som ni gjort tidigare mot OBA utan att förklara krig. Ja det är historia och nu är nu.
Kram Pia/Nightfall

Kram på dig med :3
 

OhGodWhy

Member
Reaktionspoäng
0
Gör tillfälligt om bilden. :) Har dock haft samma bild med namnet OBA i så länge så det vore konstigt att du inte vet vilken stam jag tillhör. Jag har alltid trott att du spelar med i Stribe, för du har alltid tagit deras parti, försvarat dom och lagt ord i deras munnar hela tiden.

Jag har aldrig sagt du inte får skriva här, bara att jag tycker det är konstigt att du lägger ner sån otrolig tid här på att posta och skriva åt Stribe när det inte ens är ditt krig?

Du har alltid varit i denna tråden, så skyffla inte över fokus nu igen. Du är inte bra på det till att börja med. Så genomskinlig. :)

Och där tog jag skalp 14. Tackar :)

det du inte fattar är att hela världen är i krig.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Gör tillfälligt om bilden. :) Har dock haft samma bild med namnet OBA i så länge så det vore konstigt att du inte vet vilken stam jag tillhör. Jag har alltid trott att du spelar med i Stribe, för du har alltid tagit deras parti, försvarat dom och lagt ord i deras munnar hela tiden.

Jag har aldrig sagt du inte får skriva här, bara att jag tycker det är konstigt att du lägger ner sån otrolig tid här på att posta och skriva åt Stribe när det inte ens är ditt krig?

Du har alltid varit i denna tråden, så skyffla inte över fokus nu igen. Du är inte bra på det till att börja med. Så genomskinlig. :)

Och där tog jag skalp 14. Tackar :)

Och du lägger tid på att svara, Jag vet vilken stam du tillhör och har alltid gjort det.

Du får tro att jag talar för Stribe men det gör jag inte, det får Spiderweb göra då det är hans stam, inte min.
 
Topp