OBA ger sig ut på råttjakt

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
men alla är inte i krig mot varandra ;)

Är ju tekniskt sätt så det är, VL, Ångest och Duråå är en allians, medans Stribe, RP och -St2- är en allians. När en i allians förklarar krig mot någon annan stam i den andra alliansen så kommer resten av stammarna i alliansen att påverkas/dras in i kriget på något sätt, kanske inte officiellt men de finns med i kriget på sitt egna sätt. Går vi in i kriget så blir ju era stats mycket sämre direkt, och det vill ni väl inte? :awsm:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Är ju tekniskt sätt så det är, VL, Ångest och Duråå är en allians, medans Stribe, RP och -St2- är en allians. När en i allians förklarar krig mot någon annan stam i den andra alliansen så kommer resten av stammarna i alliansen att påverkas/dras in i kriget på något sätt, kanske inte officiellt men de finns med i kriget på sitt egna sätt. Går vi in i kriget så blir ju era stats mycket sämre direkt, och det vill ni väl inte? :awsm:

bara sitter o väntar på när ni finner mod att förklara krig emot oss officiellt :) och nä vi kommer inte förklara krig emot er för vi vill se om ni vågar ;)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
bara sitter o väntar på när ni finner mod att förklara krig emot oss officiellt :) och nä vi kommer inte förklara krig emot er för vi vill se om ni vågar ;)

Det kan jag inte göra något åt tyvärr, fel person att prata med :) du får väl skicka ett pm till cribba och se om du får krigsförklaringen du vill ha.

Är det inte dags för en ny tråd för det nya kriget? ;) Detta krig är ju avklarat
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Det kan jag inte göra något åt tyvärr, fel person att prata med :) du får väl skicka ett pm till cribba och se om du får krigsförklaringen du vill ha.

Är det inte dags för en ny tråd för det nya kriget? ;) Detta krig är ju avklarat

är väl alltid den sidan som förklarar krig som får ha äran att skapa en tråd om kriget :)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Så nu droppar vi dagisnivån. "Flying duck" du kan pysa ur denna tråd. Du tillhör ej Stribe så du har då heller inget här att göra.
Du svärtar bara ner Stribes rykte med ditt trimstrams.

God jakt idag Stribe/RP & Ångest
 
Senast ändrad:

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
tycker att alla är på dagisnivå, både hur alla beter sig och hur ni formulera er. Jag kanske inte är expert på att formulera sig men smutskastning är inte okej.

Lets have fun innan tw dör ut :p vinna eller förlora so what, kriga är roligt och tw skall vara kul.

ps

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hif kvitterade mot gefle jkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

har inte tid med detta skit , ser fotboll nuj. ge fan i och vara otrevliga.-..,
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Man upphör tydligen aldrig att förvånas över hur korkade en del spelare kan vara, på värld efter värld? Lär dom sig aldrig någonting? Nästan så man får ringa till deras föräldrar och be dem stänga av internet så att deras ungar inte blir mer förvirrade av detta spelet.

Det måste ha blivit något fel på denna världen, för Kytampe , ninovichen , andrejensen borde vara hedersmedlemmar i RP, då de framstår som de riktiga "råttorna" på denna världen, med sina obotligt dumma kommentarer i detta forum. Som småungar som bråkar om hink och spade i sandlådan? Väx upp och ta lite ansvar för era handlingar och tänk lite längre än eran röv sticker ut.

Som talesman för -ST2- i externa forumet så vill jag bara göra klart för er alla, att vi krigar mot alla på denna världen, som får anfall på sig. Hur svårt är det att fatta detta? Behövs det skickas en krigsförklaring när vi rensar byar och adlar dem? Skulle detta vara fallet så är det dags att sluta och återgå till erat spelande på ******* och Tribal Hugs, där ni hör hemma, och inte bland oss andra seriösa spelare som försöker ha roligt.

Ja Kytampe, vi krigar mot er sen långt före du gick med i OBA och kommer fortsätta göra det tills du är bortadlad, så sluta whina i forumet om dina skalper och skrika efter hjälp av storebror Duråå för att du blir anfallen av Stribe eller våra spelare, för det lär inte hjälpa dig särskilt mycket. Nyss skulle du sluta och nu har du tydligen fått lite luft igen, tack vare Nino´s fagra löften om internadling av din gamla stam.

Ni har ju tagit in en superledare nu, i nino....,som skall lära er hur spelet fungerar. Han lär väl göra som på andra världar, gråa sig och byta sida, när det närmar sig lite "pisk" i stjärten. Jag säger bara , lycka till med detta genidrag, det behöver ni den lilla tiden som ni finns kvar på denna världen. Jag vet redan om att flera av de gamla OBA spelarna, som kämpat för sin stam och sina kamrater i många månader och deffat bland annat Kytampe så han kan få skryta här på ext forumet, nu skall internadlas på order av Nino.....
Nu har han börjat med sista akten av utplånandet av OBA, när de inte längre gör nytta så skall de offras till vargarna, och internadlas så att deras byar blir Duråå byar. Hahahahahahaa, vilken blåsning ni gick på:)

Jag tycker synd om de gamla kämparna i OBA som slängs ut på soptippen, så tackas ni för eran gärning, att tro på era ledare som har sålt er för att få en fin plats i duråå´s stam och ledning. Men...kom ihåg detta till framtiden när ni stöter på Nino och hans fan-klubb igen på någon annan värld.

Sen så fick OBA det som de förtjänar, och som jag tidigt sa skulle hända. Eran stam gick i botten på grund av eran allians med duråå. Insane Sti (den riktiga och inte wannabe) lovade er guld och gröna skogar om ni hjälpte dem. Han fick er att gå på RP som duråå visste var i alli med oss. Att sen Stribe också ville kriga och valde att gå österut, var ju eran stora otur, för där fick ni en fullvärdig motståndare som nu slagit er i grunden. De har nu vunnit kriget mot OBA/OBF och kommer att vinna oavsett vad ni kallar er i fortsättningen.

Striden om denna världen är inte slut, men vi vet nu alla att inte OBA kommer att finnas kvar i slutet, och vi vet också att ingen kan utropa sig till segrare eller vinnare, än på flera månader/år. Det är oerhört jämnt och lär så vara ett bra tag.

Slutligen, Vi i -ST2- förklarar härmed krig mot ALLA på denna världen, om ni inte tillhör våra gamla vänner.

Detta innebär att vi anfaller er och kommer att försöka ta era byar oavsett om någon annan stam redan krigar mot er.

//Cribba55
 
Reaktionspoäng
28
Slutligen, Vi i -ST2- förklarar härmed krig mot ALLA på denna världen, om ni inte tillhör våra gamla vänner.

Detta innebär att vi anfaller er och kommer att försöka ta era byar oavsett om någon annan stam redan krigar mot er.

//Cribba55

Stackars RP och Stribe? Ni läste noga nu va? För gamla vänner är ni ju inte. Ganska nya faktiskt. Bara på denna världen till och med och inte ens nya på denna världen ens. Det fanns vänner innan er. Men knappast några efter. För ni läste det här av Cribba himself. Dom kommer anfalla er. ALLIHOP, så er enda chans är....... duråå.

Kontakta dom och fråga vad ni kan göra. Det är ER värld, inte Cribbas värld. Det är ER chans att visa att mobbare aldrig kan vinna. SÅ RP, Stribe. Välkommen till vår sida. Låt oss gemensamt vinna emot hybrisstammen, stammen som tror att dom är förmer än andra. Stammen som bestämt att ALLA ANDRA är fiender. Stammen som säger att har ni inte varit våra vänner sedan V1. Så är ni nya vänner och nya vänner adlar vi ut. Bara "gamla" vänner behåller vi, vilka det nu är och vilken värld de nu är ifrån.
 
Reaktionspoäng
28
Vem som helst kan påstå sånt. Precisera tack. Vore kul att veta exakt vad jag INTE har koll på? :)
 
Reaktionspoäng
28
Fortfarande inget preciserat. Bara allmänna kommentarer, ska jag ta det som att jag fick skalp 15 och 16 där? :)

Tro det eller inte, men skulle föredra en riktig diskussion ifrån er än bara en massa lösryckta propaganda tal a' la SD. Jag menar det är ju bara att titta på Youtube. Man vinner ju diskussionen utan ett ens säga ngt. Bättre kan ni väl än, att gräva en egen grop, hoppa ned i den och sedan försöka få det att låta som om orsaken till att ni är i den gropen beror på att alla andra inte fattar att gropar är inne nu.)
 

OhGodWhy

Member
Reaktionspoäng
0
Fortfarande inget preciserat. Bara allmänna kommentarer, ska jag ta det som att jag fick skalp 15 och 16 där? :)

Tro det eller inte, men skulle föredra en riktig diskussion ifrån er än bara en massa lösryckta propaganda tal a' la SD. Jag menar det är ju bara att titta på Youtube. Man vinner ju diskussionen utan ett ens säga ngt. Bättre kan ni väl än, att gräva en egen grop, hoppa ned i den och sedan försöka få det att låta som om orsaken till att ni är i den gropen beror på att alla andra inte fattar att gropar är inne nu.)

ta det hur fan du vill.

#sd2014.
 
Reaktionspoäng
28
Skalp 15 och 16 då alltså?

Lite synd, men, men. Alla skalper är värda ngt, även en tunnhårig en som din :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det du inte har koll på är saken med krig mot alla förutom våra gamla vänner och att RP och Stribe tydligen inte är våra gamla vänner utan de bör tro att de skall få krig på sig från tigrarna.
 
Reaktionspoäng
28
Stammarna RP och Stribe är väl gamla vänner ifrån v2 tror jag. Men är ALLA spelare i de stammarna ifrån v2?

Man måste vara försiktig och läsa det finstilta när mans skriver på för service hos -ST2-. Gamla vänner innebär inte automatiskt gamla vänner. ;)
 
Topp