Det ryktas att..

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag förstår verkligen inte detta trackande på (måttlig) internadel. För mig ser det ut som det sitter en drös med butthurt personer som inte skulle tvekat med att tacka ja om de var i samma sits. Vad ska man göra när en vän slutar? Tacka nej till byarna? :confused: Alltid denna dubbelmoral. Säg någon spelare som vunnit en värld utan att plocka en enda gratisby. :)

Jag tycker snarare det är kul att de gjort sig så pass bra vänner att de får byarna när denne slutar. ^_^

(PS. Jag spelar inte i Tank)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Ryktas att det poängmässigt borde gå att sänka Tank.. Jag menar, om man summerar den totala poängen av stammarna mellan rankerna 2-10 får man ca 14 miljoner, vilket är lika mkt som Tank har :)

Sen är det bara att lägga till övriga stammar, så har man poängmässigt övertag
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att det förr eller senare lär lösa sig självt! Det går inte att ha alla ungtupparna i samma hönsgård.
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att det förr eller senare lär lösa sig självt! Det går inte att ha alla ungtupparna i samma hönsgård.


JO eller omogna mammor, det var ju tex därför du rök :) 50+ jiddrande morsa som skulle leka barnmorska åt alla i stammen.

Ryktas om MIDSOMMAR IMORN, TAGGA ATTACKSKYDD.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att du är helt fel ute:p Dessutom så valde jag att lämna småbarnsavdelnigen på dagiset och ge bort mitt konto omgående.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Du behöver inte vara avundsjuk och bitter bara för att det inte var du som fick ta hand om kontot ryktas det!
 

Befälhavare

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att världen är avgjord, bra jobbat allesammans i Tank! (Sen, jag vet hehe)

Förövrigt önskas en bra midsommar och följt av en härlig sommar! :)

/Calle
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Haha! Och vart skrev jag när jag hört det?

Dock brukar övriga fly fältet när metsut kliver över tröskeln i vanliga fall men för ovanlighetens skull platsar han in:awsm:
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Haha! Och vart skrev jag när jag hört det?

Dock brukar övriga fly fältet när metsut kliver över tröskeln i vanliga fall men för ovanlighetens skull platsar han in:awsm:



Haha du är fan rutten.
Mesut skulle plocka dig alla dagar i veckan så som du slutar vid första lilla motgång så lägg ner snacket. Vill se dig och han köra en straight 1v1 så kan du snacka sedan. Han har utvecklats enormt och det kan även min andra co intyga som vunnit en del fler världar än dig så att säga.
Varför skulle vi annars tagit in honom, nöt. :D
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Att han lyckats nästla sig in är för att han platsar väl in ibland resterande kokosnötter som dig:awsm: ryktas det! Eller som man också brukar säga lika barn leka bäst!
 
Topp