Det ryktas....

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ha det bra i Alanya, Vegas! :)

Ryktas att det skett en miss i protokollet, vilket lett till 20 adlar taggade som rams. :crybaby:
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ha det bra i Alanya, Vegas! :)

Ryktas att det skett en miss i protokollet, vilket lett till 20 adlar taggade som rams. :crybaby:

Det ryktas att jag misstänker en miss av att inte undersöka sina ID;n ordentligt. Eller det kanske inte du använder alls?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det ryktas att jag misstänker en miss av att inte undersöka sina ID;n ordentligt. Eller det kanske inte du använder alls?

Ryktas att jag inte spelar aktivt längre, samt att jag inte suttit på kontot sedan 28h tillbaka. Annars kollar jag ID, ja, men för det mesta kollar jag bara när notisen kom. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att pap lever i diktaturvälde och tritten styr som han själv är härskare? Men blev det något fel hos er nu?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att turtle håller på att vinna kriget mellan turtle och UWS. Undrar om det håller hela vägen dock...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att man får tacka UWS för sista dansen, allt roligt har ett slut, synd att inte "kriget" blev längre.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas att Turtle är rättvisa vinnare av den här världen och då jag ser detta som så gott som avgjort passar jag nu på att säga grattis till er! Väl kämpat.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är väldigt fånigt att skriva rykten om sig själv - ryktas att det faktum att detta bli nödvändigt tyder på att ryktet i sig inte är värt att nämnas ur ett världsperspektiv.

Ryktas vidare att jag nu har kontinentdominans i två kontinenter.

Ryktas att detta inlägg har en viss ironi till sig.

Vidare rykten säger att Turtle innan morgondagen gryr kommer besitta 9 av 10 topplaceringar.
/F
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att fredriks offar arbetar halvtid på kriget och halvtid med att stampa jordgolv. Adelsmännen däremot ryktas gå på alla möjliga substanser och preparat :crybaby:

1 skogul Turtle 46 2 7.095.857 1.645.651
2 Sweca95 Turtle 21 7 6.310.668 4.678.927
3 06fredrikh Turtle 55 0 5.589.249 604.958
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att undertecknad vill ha en sammanställning på vilka som leker med varandra.

Jag kan börja.

Turtle vs. UWS
selakefo vs. Seren
PAP vs. PK
Stay Forsty vs. Vinden
 
Topp