Speedsnack

DeletedUser

Guest
Ryktas att du inte ens vet vem jag är och pratar som du känner mig, på nått konstigt vis.

"ryktas att det finns 1 bra speedteam kvar på .se". Konstigt? det är bara ni som är ett riktigt "team".

tyvärr padox, ser inga direkt "TEAMFIGHTs" på .se, du inbildar dig allt för mycket om speedteams.
 
Senast redigerad av en moderator:

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att du inte ens vet vem jag är och pratar som du känner mig, på nått konstigt vis.

"ryktas att det finns 1 bra speedteam kvar på .se". Konstigt? det är bara ni som är ett riktigt "team".

tyvärr padox, ser inga direkt "TEAMFIGHTs" på .se, du inbildar dig allt för mycket om speedteams.




Tyskarnas 2 olika speed team:)
Tjeckernas speed team:)


det är 3 olika speed team förutom vårat:)
så sluta snacka
 

DeletedUser

Guest
Padox, jag är imponerad! Vilken kamp om titeln när hela 4 speed teams varav BARA ert lag är samma spelare som spelar i laget eftersom vem som helst kan gå med tyskarnas "lag". Men men vi skippar detta snack nu, ville bara ge lite respons på hur det egentligen är.
 

DeletedUser

Guest
Vad leker alla? Börjar linus lira så vinner han, så enkelt äre :p
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Padox, jag är imponerad! Vilken kamp om titeln när hela 4 speed teams varav BARA ert lag är samma spelare som spelar i laget eftersom vem som helst kan gå med tyskarnas "lag". Men men vi skippar detta snack nu, ville bara ge lite respons på hur det egentligen är.



jaja sluta tro dig^^
skrapa ihop ett team och möt oss så får du se varför vi är bäst på .se :)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Vad leker alla? Börjar linus lira så vinner han, så enkelt äre :p


beror på:)
kör han ensam vinner han knappast:)

han är väldigt bra 1 vs 1 det är sant, men inte ens han kan ta oss om vi är 3-4 vs 1 :)

det säger sig självt, och även om han skaffar sig ett team också så är det ine säkert att han vinner och det är inte säkert att vi vinner,
de enda vi någonsin haft problem med sedan vi blev bra är UQ/linus :)
Tyskarna ger en del morstånd, men vi tar dem oftast ganska enkelt ändå^^

och det är fakta som tala för sig självt!:)
 

.XI.

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att det första försöket till speed för en gammal räv resulterade i en inofficiell vinst, fast han avslutade sitt spel långt innan speeden slutade och gav bannern till en mycket oerfaren spelare som kastade iväg den officiella vinsten. Dock betraktar jag föregående 24h speed som en vinst. Det enda jag hade behövt göra för att själv ta hem den var att fortsätta, fast vem orkar kasta bort en fin dag?

Det ryktas att trots jag inte klickat tribal på 16 månader och med start som min stora akilleshäl så räckte det inte med att ge en halvtimmes försprång..
Ryktas att det var min första, men inte min sista i år.
Ryktas att det kanske kastas om lite i kontaktpåsen för att fler från samma fina stam kanske samlas för att visa skillnaden på bäst och bäst mellan epoker.

Ryktas att en viss spelare trots allt är sugen på att ta tillbaka tronen ännu en gång innan nästa långa pension.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att i och med sommarlov och ledighet för en hel del tw spelare så kommer mer folk ansluta till speed servrarna :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag ska börja spela lite speeds nu på sommaren så ni får akta er för mig ;)
 
Topp