Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Snälla, ta den där diskussionen i PM istället och återgå till topic, tack.
 

DeletedUser

Guest
Bekräftas!

Undrar dock varför :/ Konstigt att de inte sagt ngt på forumet yet :O

Ryktas att 3st miljon+ stammar kämpar om K43 :p

De tog emot prem för att ej attackera någon. Så troligtvis permanent ban.
De har skrivit men posterna har tagits bort p.g.a fula ord med mera.
 

DeletedUser

Guest
De tog emot prem för att ej attackera någon. Så troligtvis permanent ban.
De har skrivit men posterna har tagits bort p.g.a fula ord med mera.

Ouch.. Om det där är sant, så är det ganska dåligt :/ Av både TW och Rapi Boysen..

Av flera anledningar. Men men :/

Ryktas att det ryktats om ett krig ett bra tag nu.. Snart dax eller vadå?
 

DeletedUser

Guest
Ouch.. Om det där är sant, så är det ganska dåligt :/ Av både TW och Rapi Boysen..

Av flera anledningar. Men men :/

Ryktas att det ryktats om ett krig ett bra tag nu.. Snart dax eller vadå?
Eller rättare sagt, han hotade honom med att om de ej fick prem. Attackerar de. Det som jag har hört iaf.
 

DeletedUser

Guest
Eller rättare sagt, han hotade honom med att om de ej fick prem. Attackerar de. Det som jag har hört iaf.

Kommer inte tro på detta förrän jag hört det från en pålitlig källa, just den delen om hotet iaf. Mitt tips till Rapi och Wad skulle väl vara att ta detta lugnt och sansat och diskutera med den ansvariga moderatorn för bannen om ett återöppnade på ett objektivt sätt, det blir inte bättre av att uttrycka sig, så att säga.

Där har jag sagt mitt och tillbaka till topic.

Ryktas att en viss spelare från SuSa hjälpte en mindre spelare att anfalla en stam i utbyte att få behålla sin by i rimmen.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer inte tro på detta förrän jag hört det från en pålitlig källa, just den delen om hotet iaf. Mitt tips till Rapi och Wad skulle väl vara att ta detta lugnt och sansat och diskutera med den ansvariga moderatorn för bannen om ett återöppnade på ett objektivt sätt, det blir inte bättre av att uttrycka sig, så att säga.

Där har jag sagt mitt och tillbaka till topic.

Ryktas att en viss spelare från SuSa hjälpte en mindre spelare att anfalla en stam i utbyte att få behålla sin by i rimmen.

Med tanke på nicos temperament så är det antagligen sant ^^
 

DeletedUser

Guest
Kommer inte tro på detta förrän jag hört det från en pålitlig källa, just den delen om hotet iaf. Mitt tips till Rapi och Wad skulle väl vara att ta detta lugnt och sansat och diskutera med den ansvariga moderatorn för bannen om ett återöppnade på ett objektivt sätt, det blir inte bättre av att uttrycka sig, så att säga.

Där har jag sagt mitt och tillbaka till topic.

Ryktas att en viss spelare från SuSa hjälpte en mindre spelare att anfalla en stam i utbyte att få behålla sin by i rimmen.

Kan nog säga det är rätt stor chans att det ja skrev är sant. Nick skrev nåt om att de skickade ticket om det så rätt säker det är sant de jag skrev.
 

DeletedUser

Guest
Dementerar ryktet att Brobeck gjort comeback på v21, en gång för alla.
Hade gärna gnuggat min överlägsenhet i ansiktet på er alla en gång till, men jag väljer livet istället.
Puss och kram
/Din översåte
 

DeletedUser

Guest
Det som hände var att för nån månad som skrev en spelare " Du får 200pp om du inte attackerar mig". VI svarade ja då vi inte trodde honom men han skickad eöver premen. VI hade inte heller några tankar på att anfalla honom.


att vi hotat någon det kan jag bevisa med det brevet som vi har kvar. Men nu tackar vi för oss.

/wadman
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Det som hände var att för nån månad som skrev en spelare " Du får 200pp om du inte attackerar mig". VI svarade ja då vi inte trodde honom men han skickad eöver premen. VI hade inte heller några tankar på att anfalla honom.


att vi hotat någon det kan jag bevisa med det brevet som vi har kvar. Men nu tackar vi för oss.

/wadman

Tråkigt att ni slutar ni två kämpade riktig bra :)
 

DeletedUser

Guest
Tussen gå och gråt någon annan stans. Ingen gillar dig. Du lyckades inte snipa ett tåg som någon skickade på dig så hur hade du kalrat dig i krig?

Hade du kommit och bett oss om hjälp då????
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Tussen gå och gråt någon annan stans. Ingen gillar dig. Du lyckades inte snipa ett tåg som någon skickade på dig så hur hade du kalrat dig i krig?

Hade du kommit och bett oss om hjälp då????

Vem har påstått att jag ens var inloggad?

Ryktas att jag än en gång troligen kommer att få rätt att ni är TWs största kappvändare som bara är stora i truten och försvinner med svansen mellan benen vid minsta motgång. Men regler är till för att följas och det klarar inte råttor som ni av:p
 
Topp