Det är sant...

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Bortförklaringar? Om du vill så kan Whine N Doctor intyga, och resten av OBEY om du inte nu tror på vad jag säger.

Nu tror jag väl att någon tar allt lite för seriöst? Känn dig besegrad och hoppas vi möts i en annan värld så ska du få visa vad du kan GlasDeKnas:)
 

DeletedUser

Guest
Nu tror jag väl att någon tar allt lite för seriöst? Känn dig besegrad och hoppas vi möts i en annan värld så ska du få visa vad du kan GlasDeKnas:)

Tar inte det allt för seriöst, han anklagar mig för att göra bortförklaringar, jag svarar bara. Och ledsen men jag är inte borta från v21 så vi syns nog med tiden.
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
Jojo jag tror dig :sneaky: Driver lite med dig, är så roligt o se hur ilsk du kan bli :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tar inte det allt för seriöst, han anklagar mig för att göra bortförklaringar, jag svarar bara. Och ledsen men jag är inte borta från v21 så vi syns nog med tiden.

INKS!!!!!! 5 min senare på skype *Tjena, kan nån ta kö ja måste dra pga en oförklarad händelse hände precis i mitt liv. Nu vet ni alla >.> Varför ja drar, de är inte för alla inks utan för den här händelsen irl*

:rolleyes:
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det är sant att jag ännu är på v21
Det är sant att jag har svårt för att ge upp
Det är sant att jag pratar mycket
Det är sant att forumet har få äkta troll
Det är sant att få senaste inläggen följer trådets syfte
Det är sant att sir hero är en skön lirare när han e full
Det är sant att jag hoppas jag inte glömde något
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det är sant att jag ännu är på v21
Det är sant att jag har svårt för att ge upp
Det är sant att jag pratar mycket
Det är sant att forumet har få äkta troll
Det är sant att få senaste inläggen följer trådets syfte
Det är sant att sir hero är en skön lirare när han e full
Det är sant att jag hoppas jag inte glömde något


Det är sant att jag tydligen ska behöva adla dig ännu en gång på denna värld då!
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
INKS!!!!!! 5 min senare på skype *Tjena, kan nån ta kö ja måste dra pga en oförklarad händelse hände precis i mitt liv. Nu vet ni alla >.> Varför ja drar, de är inte för alla inks utan för den här händelsen irl*

:rolleyes:

Hahaha! Henke citerar sig själv från V4 ;P
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det är sant att jag ännu är på v21
Det är sant att jag har svårt för att ge upp
Det är sant att jag pratar mycket
Det är sant att forumet har få äkta troll
Det är sant att få senaste inläggen följer trådets syfte
Det är sant att sir hero är en skön lirare när han e full
Det är sant att jag hoppas jag inte glömde något

Taipan, va gör du här egentligen?

Har du ingen stam & svärta ner eller något? Ingen stam att backstabba etc? (Btw, visade konvon vi hade till dina kära f.d dream vänner, de va sådär halvt imponerade) :rolleyes:

Kan ju bekräfta att du är ett forumtroll.
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att " det-ryktas-tråden" är väldigt lik "det-är-sant-tråden" och likaledes ryktas det att "det-är-sant-tråden" påminner starkt om "det-ryktas-tråden". Det är också sant att jag inte tror att ngn här kommer att kunna förklara varför....
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Taipan, va gör du här egentligen?

Har du ingen stam & svärta ner eller något? Ingen stam att backstabba etc? (Btw, visade konvon vi hade till dina kära f.d dream vänner, de va sådär halvt imponerade) :rolleyes:

Kan ju bekräfta att du är ett forumtroll.

Det är sant att det inte hör till saken i detta fall men du är välkommen att föra en öppen dialog.
 

DeletedUser

Guest
jaså taipan du är tillbaka efter att ha backstabbat allt och alla
 
Topp