Det är sant...

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det är även sant att det var en skitby

Det är även sant att ni i Hm! inte kan ha mycket trupper kvar. 17k enheter slaktade jag sen har vi väggat otaligt antal off för er också :) Principen som gjorde att jag tog byn. Ger ni er på en av oss tar vi en av er :)

EDIT: Det är sant att det va en kanonby! Hög farm och hög barack/stall samt ligger långt ifrån mina tidigare kluster. Guldvärd och hade gjort om det igen utan att tveka.
 
Senast ändrad:

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Det är även sant att ni i Hm! inte kan ha mycket trupper kvar. 17k enheter slaktade jag sen har vi väggat otaligt antal off för er också :) Principen som gjorde att jag tog byn. Ger ni er på en av oss tar vi en av er :)

EDIT: Det är sant att det va en kanonby! Hög farm och hög barack/stall samt ligger långt ifrån mina tidigare kluster. Guldvärd och hade gjort om det igen utan att tveka.

Det är sant att de 4 högst rankade i våran stam inte skickade våran deff. Det är även sant att jag skulle snipa den då jag satt på hans KÖ men att jag var tvungen att jobba:( Ingen som vill ha ett jobb så jag kan spela mer tw?:)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det kan jag dementera. Har fortfarande inkommande deff och flertalet deff har även vänt. Många av deffa skickade från er rank 1 Whine n doctor eller vad han heter :)

Det är sant att det hade gjort ondare att bli snipad :(
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Det kan jag dementera. Har fortfarande inkommande deff och flertalet deff har även vänt. Många av deffa skickade från er rank 1 Whine n doctor eller vad han heter :)

Det är sant att det hade gjort ondare att bli snipad :(
Rank 1? *host* *host* ;) Jo men den deffen kom ju aldrig fram eller hur? Den behövde du inte slåss mot;)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Haha ingen koll på er stam så vet inte vad han har för rank hos er :) Nä de va ju rätt dåligt planerat av er måste jag säga :)
 
Reaktionspoäng
0
Du är allt för söt lilla Nick, ibland är det nästan så jag undrar om du är kär i mig, med tanke på hur ofta du nämner mig :D
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
haha jo men jag ska erkänna att det tog ett tag för mig att lista ut det :)
Puss och ha en fortsatt fundersam natt. :awsm:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
De är sant att 99& utav HM! stammen suger, den 1% som faktiskt kan lira är min underbara vän Whine N Doctor.
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att jag blev väldigt glad att TGOW kör v.21.Faktumet att jag nu kan få möta denna TGOW på min avslutningsvärld gjorde min dag.

Det är sant att den tid under v.18 där du visade mig denna låt:
http://www.youtube.com/watch?v=PDboaDrHGbA

Därför är du Greyhound-Adam och det är sant att jag är glad för att Greyhound-Adam spelar v.21 så att vi kan få gå vår match :) Aren't you?:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är sant att ingen annan än jag just blev extremt glad över detta. Faktumet att jag nu kan få möte denna TGOW på min avslutningsvärld gjorde min dag.

Det är sant att den tid under v.18 där du visade mig denna låt:
http://www.youtube.com/watch?v=PDboaDrHGbA

Därför är du Greyhound-Adam och det är sant att jag är glad för att Greyhound-Adam spelar v.21 så att vi kan få gå vår match :) Aren't you?:cool:
Hur kan du säga det är sant?
Jag blev också extremt glad.
pls
 
Topp