Det ryktas att...

Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag är väldigt fundersam kring vad Arctic menar. Lakozz, tyranni? hmm.

Oroa dig inte Lawliet, du verkar totalt missat det faktum att lakozz drar i alla trådar inne i rawr! Så, därför är jag snäll och upplyser dig om det bara. Som de order om att jag inte fick adla när jag satt på Grundbulten, för att NbNp var sura över att jag "bokade in mr.svärd" uppe i K44 och skulle ladda för krig, medans han börjar internadla som en gud, sen när han sprungit om på rankerna DÅ kunde man börja adla igen, när trycket man skapat hunnit lägga sig och man får börja på ny kula hela tiden. Så kort och gott, du har absolut ingen aning om vad jag och lakozz haft för diskussioner på skype om saker och ting.

Tack å bock v20. Var skoj så länge det varade, ser fram emot att se hur det går för nya grundisägaren i sin kamp emot barbaradlarna i NbNp.
 

ImYourNeighbour

New Member
Reaktionspoäng
0
Oroa dig inte Lawliet, du verkar totalt missat det faktum att lakozz drar i alla trådar inne i rawr! Så, därför är jag snäll och upplyser dig om det bara. Som de order om att jag inte fick adla när jag satt på Grundbulten, för att NbNp var sura över att jag "bokade in mr.svärd" uppe i K44 och skulle ladda för krig, medans han börjar internadla som en gud, sen när han sprungit om på rankerna DÅ kunde man börja adla igen, när trycket man skapat hunnit lägga sig och man får börja på ny kula hela tiden. Så kort och gott, du har absolut ingen aning om vad jag och lakozz haft för diskussioner på skype om saker och ting.

Tack å bock v20. Var skoj så länge det varade, ser fram emot att se hur det går för nya grundisägaren i sin kamp emot barbaradlarna i NbNp.

Ryktas att GB-kontot har adlat dubbelt så många barbarer som mig, så jag ställer mig frågande vad som menas med barbaradlarna i NbNp;)
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att GB-kontot har adlat dubbelt så många barbarer som mig, så jag ställer mig frågande vad som menas med barbaradlarna i NbNp;)

Simpelt, bara titta senaste månadens erövringar. Så förstår du vad jag menar. Dina 1k och 800 poängs barbs var ju ganska söta måste jag säga. ;) Och nej, de är inga hemligheter, eftersom du inte äger några.

Ryktas om att NbNp inte verkar lärt sig snipea heller..

Sida 1:
Spelare: Grundbulten
Sida 2:
Stammar: NbNp

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 0
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 103,805
Sida 2: 0
Skillnad: 103,805

chart
 

ImYourNeighbour

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja, GB´s 50poängare och 1kbarbarer är oxå ganska söta;) Men de gjorde nog som mina, fyllde sin funktion. Dock fortfarande dubbelt så många;) Och inga hemligheter har du/ni/Gb heller:)

Det andra ryktet kan jag dock inte kommentera.
Men det går rykten om att innehavarna av GB´s konto inte är/var läskunniga.
 
Reaktionspoäng
0
Men det går rykten om att innehavarna av GB´s konto inte är/var läskunniga.

Det ryktas om att personliga saker, så som läsförmåga, inte ska yppas i forumet heller. Hur var det med läskunnigheten om reglerna, om du vill dansa den leken?

Jag spelar inte på GB längre, gav bort kontot vid 00 natten som var. Jag spelade totalt 1 månad, under den tiden fick jag knappt adla för ledningen i rawr! eftersom det retade NbNp att jag "bokade in mr.svärd" som sagt, och då fick jag adelsförbud i princip med order att ladda inför krig emot NbNp inom ett par dagar, ett krig som aldrig kom och inte kom order om att jag fick adla heller. Jag ledsnade alltså.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas om att personliga saker, så som läsförmåga, inte ska yppas i forumet heller. Hur var det med läskunnigheten om reglerna, om du vill dansa den leken?

Jag spelar inte på GB längre, gav bort kontot vid 00 natten som var. Jag spelade totalt 1 månad, under den tiden fick jag knappt adla för ledningen i rawr! eftersom det retade NbNp att jag "bokade in mr.svärd" som sagt, och då fick jag adelsförbud i princip med order att ladda inför krig emot NbNp inom ett par dagar, ett krig som aldrig kom och inte kom order om att jag fick adla heller. Jag ledsnade alltså.

Tog bort min kommentar då jag tänkte efter och insåg att Arctic har de tufft som det är och inte behöver håna stackaren. Han sköter det bra själv :)

Puss
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Mycket tjafs om mitt gamla konto. Vill dock klargöra att JAG inte spelar sedan rätt länge tillbaka. och jag inte har planer på att börja igen heller.. så som svar på diverse skype och FB förfrågningar. Nej, JAG är INTE tillbaka på kontot jag startade här.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mycket tjafs om mitt gamla konto. Vill dock klargöra att JAG inte spelar sedan rätt länge tillbaka. och jag inte har planer på att börja igen heller.. så som svar på diverse skype och FB förfrågningar. Nej, JAG är INTE tillbaka på kontot jag startade här.

Tack! är detta jag försökt förklara för folk! ^

Riktigt dumt och spy galla över någon oskyldig :)
Mvh
Start
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att NbNp är fortsatt stabila på att försvara sina byar..

Sida 1:
Spelare: Grundbulten
Sida 2:
Stammar: NbNp

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 19
Sida 2: 22
Skillnad: 3

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 0
Skillnad: 19

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 165,942
Sida 2: 166,327
Skillnad: 385

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 165,942
Sida 2: 0
Skillnad: 165,942

chart
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att jag nu kommer gråa Grundbulten kontot. Tack och bock för mig. Har tyvärr skolan att sköta denna gång, så det roliga får vara slut nu.

Tack å bock som sagt, autograferna får du senare Lukas <3
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Just det glömde totalt bort, tack för underhållningen. Er häxjakt runtom i chatter från alla möjliga världar för att hitta vem som satt på Grundbulten var riktigt underhållande läsning måste jag säga :) Puss på dig Tinglo!
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att jag nu kommer gråa Grundbulten kontot. Tack och bock för mig. Har tyvärr skolan att sköta denna gång, så det roliga får vara slut nu.

Tack å bock som sagt, autograferna får du senare Lukas <3

Att du suttit där förklarar ju faktiskt en hel del.
Tappet de kontot gjort är ju nästan historiskt.
 
Reaktionspoäng
0
Att du suttit där förklarar ju faktiskt en hel del.
Tappet de kontot gjort är ju nästan historiskt.

Tyvärr, han har bara suttit där i ca 1 dygn. Innan dess satt jag på kontot och ja, då fick jag helt enkelt inte adla för att ledningen hade order på att jag skulle hålla nukesen och adlarna redo för just, NbNp. Men bra att du tror dig veta allt, herr allvetare.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Tyvärr, han har bara suttit där i ca 1 dygn. Innan dess satt jag på kontot och ja, då fick jag helt enkelt inte adla för att ledningen hade order på att jag skulle hålla nukesen och adlarna redo för just, NbNp. Men bra att du tror dig veta allt, herr allvetare.

Ja då är det ju du som är daulig.
Tar tillbaka det jag sa om dig Adam :)
 
Reaktionspoäng
0
Ja då är det ju du som är daulig.
Tar tillbaka det jag sa om dig Adam :)

Din s.k. logik är väldigt ologisk, om jag får order av ledarna att inte adla. Då är det väll klart jag inte gör det. Alla är inte som dig Nick och gör tvärtemot vad ledningen säger åt dig att göra. Varför jag ens svarar dig har jag absolut ingen aning om, eftersom du kommer köra samma rad av svar som alltid. Nåväl, har viktigare saker för mig än att dividera med en p12a som tror sig vara stor pojke.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Din s.k. logik är väldigt ologisk, om jag får order av ledarna att inte adla. Då är det väll klart jag inte gör det. Alla är inte som dig Nick och gör tvärtemot vad ledningen säger åt dig att göra. Varför jag ens svarar dig har jag absolut ingen aning om, eftersom du kommer köra samma rad av svar som alltid. Nåväl, har viktigare saker för mig än att dividera med en p12a som tror sig vara stor pojke.

En sak att säga till dig, hoppas du kan engelska dock. Tveksam med tanke på dig mognadsnivå -

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. - Mark Twain

Lite så jag känner efter ett kort samtal med dig faktiskt.
 
Topp