Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
ryktas att spelare internadlas för att spela coop på konton...
 

DeletedUser

Guest
Nu är det nog dags att hitta tillbaka till topic, innan det spårar ur helt här.
 

pontan1900

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att 4 stammar startat krig mot ** fast ** klarar det bra, Konstigt nog värkar ingen i dom andra stammarna utan jag kör off?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Inget rykte utan snarare ett konstaterande - ViiGoo faila på ytterliggare en värld. Trots backstabb osv går de inte som planerat
 

DeletedUser

Guest
Inget rykte utan snarare ett konstaterande - ViiGoo faila på ytterliggare en värld. Trots backstabb osv går de inte som planerat

Oj jag som trode ViiGoo va bra då han siter och klankar ner på andra om hur dåliga dom är, men det enda man set han göra är ju att faila,,, ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att idioterna i *Stars* som man har hjälp sedan världen startade ska börja skylla på att vi (Monkey + Angel) har börjat "Smida planer om backstabb". Så att de får fler byar att adla.

Rykats även att man aldrig ska lita på några spelare igen på TW eller hjälpa någon. Spela solo utan stammar MÅSTE vara en perfekt värld samt utan assistans.

Tråkigt att det ska sluta såhär efter en väldigt trevlig värld.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att idioterna i *Stars* som man har hjälp sedan världen startade ska börja skylla på att vi (Monkey + Angel) har börjat "Smida planer om backstabb". Så att de får fler byar att adla.

Ryktas att ett rykte är ett rykte

Ryktas även att det finns två sidor på ett mynt
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Ryktas att idioterna i *Stars* som man har hjälp sedan världen startade ska börja skylla på att vi (Monkey + Angel) har börjat "Smida planer om backstabb". Så att de får fler byar att adla.

Rykats även att man aldrig ska lita på några spelare igen på TW eller hjälpa någon. Spela solo utan stammar MÅSTE vara en perfekt värld samt utan assistans.

Tråkigt att det ska sluta såhär efter en väldigt trevlig värld.

ni tänker aldrig att ni kunde stå vid Bascis, sida men ni är också hundar. så rätt åt er :))
 

DeletedUser

Guest
ni tänker aldrig att ni kunde stå vid Bascis, sida men ni är också hundar. så rätt åt er :))

Hade inte vi och Angel hjälpt idioterna så hade de haft stora problem just nu. Men nu väljer de att tacka oss med en backstabb. Trevligt att samarbeta med dem, men att det ska sluta såhär... not fair.
 

DeletedUser

Guest
Ni planerade att ganga oss så inte vårt problem.

Som sagt, jag har väntat i 48h på att jag ska få det BEVISAT för mig att VI hade planerat att stabba er. Men ni bollar bara runt frågan i stammen och INGEN av ledarna vågar säga hur det är. 48h... 48 timmar och ni har fortfarande inte kommit på en bortförklaring. Hur lång tid ska ni har på er för att komma på en vettig en?...
 
Topp