Det ryktas att...

Dr. Watson

Member
Reaktionspoäng
0
Hade inte vi haft allians med er från första början så hade ni inte funnits kvar så värst länge ändå!
Så var glada att ni fick spela lite längre än väntat istället :D
 

Egun

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Räd Rabbit köpte 5k prem dagen innan han blev adlad ;) //*El cl4ssico*
 

DeletedUser

Guest
Krig?

Ryktas att **, Angel är i krig mot Exteam "O någon annan stam. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, jag har väntat i 48h på att jag ska få det BEVISAT för mig att VI hade planerat att stabba er. Men ni bollar bara runt frågan i stammen och INGEN av ledarna vågar säga hur det är. 48h... 48 timmar och ni har fortfarande inte kommit på en bortförklaring. Hur lång tid ska ni har på er för att komma på en vettig en?...

Behöver väl inga bevis då de går segrande ur denna dust? :)
 

DeletedUser

Guest
Behöver väl inga bevis då de går segrande ur denna dust? :)

Jag vet att det gick segrande ur denna dust. Men jag vill ha det bevisat FÖR ALL att allt var påhitt och de endast gjorde det för att växa och bli den absolut ledande stammen i världen. Men som sagt de är fega jävlar som inte har svara på mitt brev på 3-4 dagar... De borde bli stämplade!
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att det gick segrande ur denna dust. Men jag vill ha det bevisat FÖR ALL att allt var påhitt och de endast gjorde det för att växa och bli den absolut ledande stammen i världen. Men som sagt de är fega jävlar som inte har svara på mitt brev på 3-4 dagar... De borde bli stämplade!

Jo det va ju lite dålig stil. Men det är ju de som spelet går ut på? :confused:
 

DeletedUser

Guest
sluta gråta, du får tänka på vilka du sammarbetar med nästa gång..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ** fick bad om hjälp för att slå ut viigoo i början!

Ryktas även att ** har dålig fantasi och har inte kommit på någon bortförklaring till deras backstabb än!
"Du kan inte svara avsändaren för han/hon har blockat dina meddelanden."
 

Egun

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas även att du borde lägga det bakom dig nu räbbit :confused: / *el cl4ssico*
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas om att denna världen stog emellan Basics och *** , och att Basics Blev Gangbangade ifrån start.

GratisPP till ***
 
Topp