V19

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Man får tro bäst man vill på allt som skrivs. Vet du inte helt 100% så nämn att du inte är säker :)

Jasså, nån mer som har stött på moralen :p
 

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår vad du menar, men det är ju som du skriver. Till en BÖRJAN har alla samma förutsättningar. De som kommer in senare har ju inte alls samma förutsättnignar som de som ligger långt före. Jag gillar moralen samt "noob"skyddet (som du så "fint" kallar det) för det ger alla en chans att få spela detta spelet. :)

kan köpa ditt argument om dom som börjar senare men då borde man inte ha moral mot någon som börjat ungefär samma tid som en själv! annars blir det bara en massa onödiga byar med dåliga/inaktiva spelare som är för jävla dyra att rensa..
 

ROX@R

Member
Reaktionspoäng
1
Hej alla
Jag och hela min stam fick ett brev som sa att vi skulle testa spelet e-sim
Jag undrar om någon annan också har fått det
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Hej alla
Jag och hela min stam fick ett brev som sa att vi skulle testa spelet e-sim
Jag undrar om någon annan också har fått det

Mhm, fått både på mitt eget samt på de KÖ konton jag sitter på för tillfället, dock verkar de försvunnit ur brevlådan nu.
 

DeletedUser

Guest
Ett "lag" eller ett "land" har få spelare och vill rekrytera fler spelare till sitt lag/land. Råkat ut för detta förr ^^
 

DeletedUser

Guest
asså måste hålla med henrik när han säger att skillsen är låga på v19, inte för att jag kanske har skillsen^_^ men när någon på rank typ 60 kommer med rens på 1500 yx och 500 lk är något galet :p
 

DeletedUser

Guest
Jag flyttar över det från ryktes tråden hit innan man åker på varningar el. liknande.


Tänkte ändra min taktik, köra lite random bombning och sabba odeffade byar. 2/3 nukes stendog. Kul. 0 byar erövrade. Nåväl, så intresserad utav världen är ja inte längre....

Beräknar en kostnad på ytterligare 3 fulla nukes för att rensa dessa 2 byar ja bombade. Nog fasen ska ja få min vilja igenom ;-) Kosta va de kosta vill....

Fy fan. Tacka vet jag K55 då :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Du är mer välkommen upp till K45, kan vi kriga sen. Tror inte kostnadena är lika höga mot -M- Som dom är mot alla deffstammar... Dessutom får du motbevisa det & vi får ha kul. Win win säger ja iaf.
 

DeletedUser

Guest
Dödar soldater gör vi iallafall i -M- och inte ett enda krig har vi legat i :)
 

DeletedUser

Guest
Jag söker en person, som mest troligt befinner sig i K55 och heter Göran irl!

Vid tips som leder till en lösning på fallet kommer tilldelas en belöning utan dess like. Tips tas emot via denna forumstråd, via PM här på forumet eller PM ingame. Tack på förhand!!

/Tullchefen
 

DeletedUser

Guest
Jag söker en person, som mest troligt befinner sig i K55 och heter Göran irl!

Vid tips som leder till en lösning på fallet kommer tilldelas en belöning utan dess like. Tips tas emot via denna forumstråd, via PM här på forumet eller PM ingame. Tack på förhand!!

/Tullchefen

Kungligt :cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Alla dessa idioter som ska försvara byar med låg mur <3 Är väl bara o kötta in fler nukes :awsm: Klart värt det.
 
Topp