Cbs

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Man ska inte blanda ihop världarna.
Och en sån sak rättfärdigar inte ett liknande beteende.
En stark person står över sånt.
 

DeletedUser

Guest
Vad räknar ni som inaktiv?

Att man inte är inloggad.
Att man inte adlar byar utan man bygger upp/om sina befintliga byar för att senare kunna växa snabbt
Att man hjälper sina stammedlemmar OCH allierade med deff så man bromsar sin egen växt genom att man förlorar trupper under dessa deff.
'Eller vad. Förklara gärna för mig hur ni ser på detta med vad som är en inaktiv medlem.

tyvärr ofta the story of .se att dom som i början agerar hjälpspelare kommer att halka efter och inte får tillbaka av sin stam.

Och tyvärr ofta the story of tw att bykåtheten överträffar allt.
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
tyvärr ofta the story of .se att dom som i början agerar hjälpspelare kommer att halka efter och inte får tillbaka av sin stam.

Och tyvärr ofta the story of tw att bykåtheten överträffar allt.

Det var inte svaret på vad du räknar som inaktivitet som var vad jag frågade efter.
 
Reaktionspoäng
0
Var det värt trupper som motsvarade 700k OB för att få bort denna ''sjukligt'' inaktive medlem, som enligt hedlund har stor erfarenhet?
Ni tror inte att kanske slå ihop ett par konton varit en bättre taktik?

Och nej, jag kommer inte släppa det här.
Jag är uttråkad och externa forumet är ändå inte tillräckligt spammat.

Jag sa att "jag skiter i hela historien" för jag orkar inte blanda mig i det hela, ingenting kommer ändras även fast jag bryr mig..

Vad jag ville veta är vad som räknas som aktivt :) sa inte att killen var inaktiv, utan jag ville bara höra hur han rättfärdigade aktivitet, för alla har ju olika syn på saker och ting. Och detta var något jag ville veta helt separat till varför Jock adlade en stammedlem.
 

DeletedUser

Guest
Fortfarande inte jag som adlas.
Men han som adlas var en av dom aktiva i att få bort WoG från CBS område.
Hjälpte även till med deff när Jock var under attack själv. Hjälpte även allierade med deff.
Var precis redo att gå till offensiven mot stammens fiende.

Håller man inte måttet är det brukligt att ledarna i stammen kollar upp vad som händer och om man behöver hjälp med något eller liknande.

Här skedde detta över en natt. Utan förvarning.
DET är vad jag är mycket kritisk mot inom den egna stammen.

Om det gällde inaktivitet eller något sådant så förstår jag.
Men denna spelare som adlas av Jock har INTE varit inaktiv en enda dag. Tvärtom.

Dessutom pratar vi inte om en N00B här.
den här spelaren har spelat spelet sen 2005. W1 på net servern

Då finns det ingen värdig stam i värld 17 då, synd hade hoppats på CSB lite, Men bara ett spel o fulknep är också en taktik, kommer dock inte att finnas många hjältar eller någon att heja på direkt :D
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Till sist kan jag även reflektera över lite intressanta fakta.

JockDeRock är rankad som 2 i världen.
53 byar när jag kollade sist.
Av dessa 53 är 19 adlade från stammedlemmar eller tidigare stammedlemmar strax efter att han bytt stam.
Det är alltså nästan hälften av alla hans byar.

Kan man klassas som skillspelare då? (funderar)

Om man sen tittar på hans konto och jämför med ahhh´s konto när attackerna började,
så funderar jag över hur skicklig han är. han var ju nästan 10 ggr så stor.

Sen om man kollar upp rapporterna jag sett från hans attacker, så ser man att han förlorat en väldans massa adel,
jag tror jag fick det till 22st.

Ganska konstigt med tanke på att ryktet som spreds var att ahhh var både inaktiv och N00B

Hur som helst. Mitt syfte att tala om vad som pågår i CBS och då främst från JockDeRock har uppnåtts.
Jag kommer inte att komma med mer inlägg i detta.

Over and out.
 

DeletedUser

Guest
1

Stiiiiiiill funny! Stiiiiiiill funny!

... Awh now it just gets sad..
 
Senast redigerad av en moderator:

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Till sist kan jag även reflektera över lite intressanta fakta.

JockDeRock är rankad som 2 i världen.
53 byar när jag kollade sist.
Av dessa 53 är 19 adlade från stammedlemmar eller tidigare stammedlemmar strax efter att han bytt stam.
Det är alltså nästan hälften av alla hans byar.

Kan man klassas som skillspelare då? (funderar)

Om man sen tittar på hans konto och jämför med ahhh´s konto när attackerna började,
så funderar jag över hur skicklig han är. han var ju nästan 10 ggr så stor.

Sen om man kollar upp rapporterna jag sett från hans attacker, så ser man att han förlorat en väldans massa adel,
jag tror jag fick det till 22st.

Ganska konstigt med tanke på att ryktet som spreds var att ahhh var både inaktiv och N00B

Hur som helst. Mitt syfte att tala om vad som pågår i CBS och då främst från JockDeRock har uppnåtts.
Jag kommer inte att komma med mer inlägg i detta.

Over and out.

cool story bro. :cool:
 

DeletedUser

Guest
1

Inte så konstigt att du blev adlad när du inte ens vet vad stammen heter... CBS(?)
 

DeletedUser

Guest
Till sist kan jag även reflektera över lite intressanta fakta.

JockDeRock är rankad som 2 i världen.
53 byar när jag kollade sist.
Av dessa 53 är 19 adlade från stammedlemmar eller tidigare stammedlemmar strax efter att han bytt stam.
Det är alltså nästan hälften av alla hans byar.

Kan man klassas som skillspelare då? (funderar)

Om man sen tittar på hans konto och jämför med ahhh´s konto när attackerna började,
så funderar jag över hur skicklig han är. han var ju nästan 10 ggr så stor.

Sen om man kollar upp rapporterna jag sett från hans attacker, så ser man att han förlorat en väldans massa adel,
jag tror jag fick det till 22st.

Ganska konstigt med tanke på att ryktet som spreds var att ahhh var både inaktiv och N00B

Hur som helst. Mitt syfte att tala om vad som pågår i CBS och då främst från JockDeRock har uppnåtts.
Jag kommer inte att komma med mer inlägg i detta.

Over and out.

Sniff sniff.
Luktar avundssjuka långa vägar.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
...

Ahh, jag beklagar att jocke kickade dig, men man är ju inte dålig för man tappat 22adel eller nåt? , folk gör sina misstager och försöker lära om de ingen är perfekt, + kanske är Jocke bra men han inte så bra att han ska kunna adla dig när du har 80k utan förlora ett skit. Men Lycka till ahhh jag förstår hur det känns.
 

DeletedUser

Guest
Ahh, jag beklagar att jocke kickade dig, men man är ju inte dålig för man tappat 22adel eller nåt? , folk gör sina misstager och försöker lära om de ingen är perfekt, + kanske är Jocke bra men han inte så bra att han ska kunna adla dig när du har 80k utan förlora ett skit. Men Lycka till ahhh jag förstår hur det känns.

klart man är dålig om man förlorar 22adels ....
 

DeletedUser

Guest
ganska svårt med moral 40 och kata vapnet och adlarna sak samma eftersom dem inte kostar något :)
 

DeletedUser

Guest
skitsamma hur många adels det gick åt , det är inte det som är grejen här. Ett par dar innan händelserna hade ahhh deffat en ally. Att den allyn går med på den här typen av smuts förvånar mig.
 

DeletedUser

Guest
lbdhedlund tror du är lite avundsjuk på JockDeRock och gör allt du kan för att slänga skit på han.

Seriöst lbdhedlund deta ser bara patetiskt utt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
lbdhedlund tror du är lite avundsjuk på JockDeRock och gör allt du kan för att slänga skit på han.

Seriöst lbdhedlund deta ser bara patetiskt utt.

om de faktiska omständigheterna stämmer så är det ju inte utav avundsjuka som OT skapade denna tråd.
 
Topp