Krav för att vinna V13

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En snabb uträkning visar att Die. har 29.8 miljoner och att resten av topp-20 har 25.6 miljoner. Jag har väldigt svårt att se hur ni kom fram till de siffror ni presenterade i första inlägget, och skulle vara mycket intresserad av att se er beräkning.
 

DeletedUser

Guest
En snabb uträkning visar att Die. har 29.8 miljoner och att resten av topp-20 har 25.6 miljoner. Jag har väldigt svårt att se hur ni kom fram till de siffror ni presenterade i första inlägget, och skulle vara mycket intresserad av att se er beräkning.

"Siffror tagen den 27.04.11, 01:50"

Läs om, läs rätt!
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
jaja trots dåligt beslut från Gaffel.... MM...... så kommer vi kämpa på ett bra tag till.
vi leder ju som sagt i stats än så länge^^

bara det säger ju en del om era skills^^
 

supersimpaa

Member
Reaktionspoäng
0
Ska finnas två till spelare på mitt konto så är väl inte ensam på kontot precis.

3 är vi väl då inte? :p

Ja, tack för mig! Die. ni hade fått motstånd, var inte så kaxiga =) Men visst ni är klart den bästa stammen på v13. Men kom fan inte och säg att ni inte hade fått motstånd.


Ha det bra.
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Varför ska denna värld stängas så fort? Min första tanke när jag såg inlägget med 40k är att halva TW-teamet sitter på konton i Die. (vet att det inte är så men dock ändå).

Undrar när dom ändrar inställningarna för dom andra världarna så dom stängs, V1 har ju varit igång länge.
V2 stängdes efter mycket tjat om halverade adelspriser, men vi fick fan kämpa för att vinna.

Aja, hade tänkt pröjsa en slant för prem men anser att det inte e lönt att betala för nåt som man inte har nytta av.

//DM
 

DeletedUser

Guest
3 är vi väl då inte? :p

Ja, tack för mig! Die. ni hade fått motstånd, var inte så kaxiga =) Men visst ni är klart den bästa stammen på v13. Men kom fan inte och säg att ni inte hade fått motstånd.


Ha det bra.

Egentligen tre, men vet ju inte var någonstans seyhan har tagit vägen :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara intressant och se om någon i TW teamet har något att säga om detta....
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Varför ska denna värld stängas så fort? Min första tanke när jag såg inlägget med 40k är att halva TW-teamet sitter på konton i Die. (vet att det inte är så men dock ändå).

Undrar när dom ändrar inställningarna för dom andra världarna så dom stängs, V1 har ju varit igång länge.
V2 stängdes efter mycket tjat om halverade adelspriser, men vi fick fan kämpa för att vinna.

Aja, hade tänkt pröjsa en slant för prem men anser att det inte e lönt att betala för nåt som man inte har nytta av.

//DM

mm helt rätt !
 

DeletedUser

Guest
Undrar hur det hade låtit från TBS's håll om det hade varit hans stam i denna position? Folk får faktiskt ha lite perspektiv på saker och ting innan de vräker ur sig en rad obefogad skit om hur korrupta TWteamet är. Ingen stam kommer i närheten av Die. Varför förlänga en avgjord värld? Och enligt mig så är detta ett framsteg från Innogames, det har klagats på tok för mycket om höga krav för vinst - här är en tydlig gest att de bryr sig, att de tar in våra åsikter och anpassar sig efter dem.

Till er som surar över detta beslut, gå och lägg er. Världen är ändå avgjord, ni har ändå ingen chans. Så varför klaga på något, förutom att själva känna er stolta och kunna säga: "Vi förlorade inte, det var Innogames som är mutade. Om det hade varit ett opartiskt team så hade jag vunnit v13, jag!". Acceptera beslutet.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Undrar hur det hade låtit från TBS's håll om det hade varit hans stam i denna position? Folk får faktiskt ha lite perspektiv på saker och ting innan de vräker ur sig en rad obefogad skit om hur korrupta TWteamet är. Ingen stam kommer i närheten av Die. Varför förlänga en avgjord värld? Och enligt mig så är detta ett framsteg från Innogames, det har klagats på tok för mycket om höga krav för vinst - här är en tydlig gest att de bryr sig, att de tar in våra åsikter och anpassar sig efter dem.

Till er som surar över detta beslut, gå och lägg er. Världen är ändå avgjord, ni har ändå ingen chans. Så varför klaga på något, förutom att själva känna er stolta och kunna säga: "Vi förlorade inte, det var Innogames som är mutade. Om det hade varit ett opartiskt team så hade jag vunnit v13, jag!". Acceptera beslutet.

V8. där va UrbanT klart vinnare, men Tw teamet fortsatta att säga till dem att fortsätta adla,(vet inte hur många procent dem låg på)
Men där fanns det bara en stam som var aktiv.

Men här var det inte avgjort vet du kära lilla vän, ingen värld är helt avgjord förens det finns bara en aktivt stam kvar.
Har faans det betydligt mer än en
 

DeletedUser

Guest
"Siffror tagen den 27.04.11, 01:50"

Läs om, läs rätt!

Ah, tack för påpekandet. Det förklarar dock inte hela skillnaden.

17+53 = 70 miljoner. (27/4 enligt tw-teams avläsningar)
30+26=56 miljoner. (10/5 - dagens poängsumma.)

Har toppstammarna tappat 14 miljoner på 2 veckor?
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
V8. där va UrbanT klart vinnare, men Tw teamet fortsatta att säga till dem att fortsätta adla,(vet inte hur många procent dem låg på)
Men där fanns det bara en stam som var aktiv.

Men här var det inte avgjort vet du kära lilla vän, ingen värld är helt avgjord förens det finns bara en aktivt stam kvar.
Har faans det betydligt mer än en

gäller även V2
 

supersimpaa

Member
Reaktionspoäng
0
Undrar hur det hade låtit från TBS's håll om det hade varit hans stam i denna position? Folk får faktiskt ha lite perspektiv på saker och ting innan de vräker ur sig en rad obefogad skit om hur korrupta TWteamet är. Ingen stam kommer i närheten av Die. Varför förlänga en avgjord värld? Och enligt mig så är detta ett framsteg från Innogames, det har klagats på tok för mycket om höga krav för vinst - här är en tydlig gest att de bryr sig, att de tar in våra åsikter och anpassar sig efter dem.

Till er som surar över detta beslut, gå och lägg er. Världen är ändå avgjord, ni har ändå ingen chans. Så varför klaga på något, förutom att själva känna er stolta och kunna säga: "Vi förlorade inte, det var Innogames som är mutade. Om det hade varit ett opartiskt team så hade jag vunnit v13, jag!". Acceptera beslutet.

Världen var absolut inte avgjord. Die. ägde 1/3 av kravet, och dom hade resten av världen emot sig.

Sen hade jag hellre gått ur den här världen som en värdig förlorare.
 

DeletedUser

Guest
V8. där va UrbanT klart vinnare, men Tw teamet fortsatta att säga till dem att fortsätta adla,(vet inte hur många procent dem låg på)
Men där fanns det bara en stam som var aktiv.

Men här var det inte avgjort vet du kära lilla vän, ingen värld är helt avgjord förens det finns bara en aktivt stam kvar.
Har faans det betydligt mer än en

Visst, jag har en by och en stam äger resterande byar. Givetvis finns det en teoretisk chans att jag kan vinna, men i praktiken är det ogenomförbart. Lär dig att skilja på teori och saklig fakta som är relaterat till verkligheten.

Och jag förstår hur jobbigt det kan vara på v8, men har inte Innogames nu visat att det var en tabbe och att de ämnar förbättra sig i framtiden?
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Visst, jag har en by och en stam äger resterande byar. Givetvis finns det en teoretisk chans att jag kan vinna, men i praktiken är det ogenomförbart. Lär dig att skilja på teori och saklig fakta som är relaterat till verkligheten.

Och jag förstår hur jobbigt det kan vara på v8, men har inte Innogames nu visat att det var en tabbe och att de ämnar förbättra sig i framtiden?
Men vf kommer du hit och klagar då?
Ser inte att du lirar v13??
om du gjort kanske du skulle fatta vad fel detta är...

och v2 va också så som DM sa
 

DeletedUser

Guest
Jag lägger nog ner till sommaren oavsett, alldeles för dyrt att betala prem via mobilen, men Nino snackar ofta om att TW levt längre än vad som är normalt för ett onlinespel. Betyder det att man behöver döda en hel server för det? v.11 är stendöd, v.12 är avgjord och nu har ni också avgjort v.13. Jag vet inte riktigt hur det ser ut i de andra världarna, men aktiviteten brukar ju vara som bäst i nya världar, så ni får nog hoppas att några gamla spelare stannar kvar till de kommer, för inte betalar helt nya spelare prem direkt. Inte för det lär komma några nya spelare till detta spelet, det är ju redan för gammalt...
 

DeletedUser

Guest
Om du läser igenom mitt inlägg så kanske du förstår.

100 miljoner är en orealistisk summa att uppnå på denna värld, för alla stammar. TWteamet har således inte stöttat endast Die., utan alla stammar som vill vinna. Sen kanske du har rätt, världen är inte alls avgjord. Men nu har i alla fall Innogames visat, vilket var huvudsyftet med mitt inlägg, att de kan ta till sig kritik och applicera den i nytänkande gentemot nyare världar. Om världen inte är avgjord så har ni lika stor chans att vinna som Die.

För övrigt är det ej hälsosamt och ej rekommenderat att dra slutsatser från någons sign.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jävla bullshit detta... Detta blir absolut min sista värld, tänker inte spendera mer pengar på ett korrupt spel som t
Känns som verkligen tw teamet favoriserad vissa spelare nu, Die har redan 30 mille så de behöver endast 10 mille till och det kan de lätt fixa fort. 60-70 mille hade absolut varit mer rimligt, men som sagt detta ett bakslag för min vänskapskrets där vi alltid blir behandlade åt helvete. Känns som det är absolut ingen idé att kämpa mer, denna värld är redan vunnen även om jag hade sett fram emot en riktig kamp när jag har tagit studenten.

MVH En jävla arg The Black Soul


Måste hålla med TBS i viss mån. Han strävar iaf mot rätt håll även om han i det här fallet tar i så att han spricker.
Som jag tidigare sagt i X antal trådar så ska tw inte vara lätt att vinna, vilket det känns som att det är i det här fallet eftersom llll, LoL samt spelarna med högst poäng från [rs] mergar.

När jag började spelet (November 2007) så var tw oändligt och det var något man gick in för att klicka på någon gång per dag.
Har inga säkra uppgifter på detta men med stor säkerhet har .se stängt flest världar av världens tribalwars domäner.

Jag spelar för tillfället med en blandning av tyskar och holländare på w69. Vet ni vad de sa när jag ansökte till deras stam?
"Aha, så du har spelat TribalMerge de senaste 2 åren?"

.se har alltså blivit utnämnt till att vara server för enbart mergar och det är ju faktiskt sant, however, varför inte låta världen vara öppen till åtminstone 50 miljoner för att de ska förtjäna vinsten. Tribalwars ska spelas tills fingrarna blöder som Zonic så fint sa för något dygn sen. Även om jag önskar mina forna kamrater att de ska vinna så vill jag iaf att de ska kämpa lite.

Som vi tidigare sett och faktiskt konstigt nog ingen dementerat än så är Innogames enbart ute att tjäna pengar på en till synes sätt värdelös produkt, ni tjänar ju pengar på att låta servrar vara öppna framför att stänga dem så varför inte låta v13 vara öppen och därigenom säkra Ninos pension?

Tackpusshej.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp