Krav för att vinna V13

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Siffror tagen den 27.04.11, 01:50

Värld 13 - Krav för seger: 100 000 000p Stam - 28 dagar - Medlem för stam: 60
Öppnades: 2010-10-18 - 2011-04-27 (191 Days)
Rank 1 stammen = 17,490,253 poäng. Rank 1-40 stam = 52,973,485 poäng. Dominans = 24%

___________________________


Vi har nu beslutat för att ändra "Krav för seger".

Kraven har nu ändrats från, 100 milj poäng, till:
50,000,000 poäng.

Det gamla kravet var orimligt och det är därför vi nu har sänkt det till 50 milj. poäng.


Vänliga Hälsningar,
Ert TW Team
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Säkerligen inte roligt att höra för alla som inte spelar i DIE.
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Gaffel jag Hoppas du skämtar...........

du kan ju inte ändra mitt i såhär!
höj till 100 mille igen eller iallafall till en 50-60 mille....

inte roligt om världar ska ta slut fortare hela tiden bara för att ni ska hålla på och ändra en massa regler hela tiden!

om det nu är orimligt så fixa så barbarerna växer sig större till typ 8k så att folk kan adla dom och på så sätt blir det mer spelarbyar^^
dock kommer jag själv bara köra på spelare men då äger iallafall någon byarna så man kan ta dom sen^^
 

DeletedUser

Guest
Gaffel jag Hoppas du skämtar...........

du kan ju inte ändra mitt i såhär!
höj till 100 mille igen eller iallafall till en 50-60 mille....

inte roligt om världar ska ta slut fortare hela tiden bara för att ni ska hålla på och ändra en massa regler hela tiden!

om det nu är orimligt så fixa så barbarerna växer sig större till typ 8k så att folk kan adla dom och på så sätt blir det mer spelarbyar^^
dock kommer jag själv bara köra på spelare men då äger iallafall någon byarna så man kan ta dom sen^^

Att ändra så att barbarbyarna växer till 8k är väl också att ändra reglerna?
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Att ändra så att barbarbyarna växer till 8k är väl också att ändra reglerna?



Det är en jävla skillnad att ändra så att barbarerna växer till 8 k så att folk orkar adla dom så att världen inte blir helt död.
en att ändra vinst kraven så att vi som inte är medlemar i Die inte får en chans att hinna göra nåt åt saken^^
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Detta måste vara ett skämt?

"Rank 1 stammen = 17,490,253 poäng. Rank 1-40 stam = 52,973,485 poäng. Dominans = 24%"

Har du varit inne och kollat hur det ser ut idag?

(Och jag läste när ni tog siffrorna.)
 

DeletedUser

Guest
Jävla bullshit detta... Detta blir absolut min sista värld, tänker inte spendera mer pengar på ett korrupt spel som tw....
Känns som verkligen tw teamet favoriserad vissa spelare nu, Die har redan 30 mille så de behöver endast 10 mille till och det kan de lätt fixa fort. 60-70 mille hade absolut varit mer rimligt, men som sagt detta ett bakslag för min vänskapskrets där vi alltid blir behandlade åt helvete. Känns som det är absolut ingen idé att kämpa mer, denna värld är redan vunnen även om jag hade sett fram emot en riktig kamp när jag har tagit studenten.

MVH En jävla arg The Black Soul
 

DeletedUser

Guest
Välkommet besked. Vi har inget motstånd nu. Varför ska vi behöva adla barbs i ett år för att få upp den nödvändiga poängen när vi redan har dominans?
Världen var från början för liten för att det skulle bli ett rimligt mål så det var regel som behövdes ändras.
 

DeletedUser

Guest
Jävla bullshit detta... Detta blir absolut min sista värld, tänker inte spendera mer pengar på ett korrupt spel som tw....
Känns som verkligen tw teamet favoriserad vissa spelare nu, Die har redan 30 mille så de behöver endast 10 mille till och det kan de lätt fixa fort. 60-70 mille hade absolut varit mer rimligt, men som sagt detta ett bakslag för min vänskapskrets där vi alltid blir behandlade åt helvete. Känns som det är absolut ingen idé att kämpa mer, denna värld är redan vunnen även om jag hade sett fram emot en riktig kamp när jag har tagit studenten.

MVH En jävla arg The Black Soul

hahaha, ja du hade ju gjort jätte mkt skillnad. Ne ärligt talat du suger så va bara tyst Ricke/TBS/"jag var ändå inte seriös på den världen".

MvH
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
Välkommet besked. Vi har inget motstånd nu. Varför ska vi behöva adla barbs i ett år för att få upp den nödvändiga poängen när vi redan har dominans?
Världen var från början för liten för att det skulle bli ett rimligt mål så det var regel som behövdes ändras.

Statsen säger annat :*
 

DeletedUser

Guest
UrbanT var ju helt jävla överlägsna på v8 och då var det fan ingen jävel som stängde den världen, Die kommer typ ha högst 40 % av alla byar och då skall världen stängas när världar som har haft över 70 % aldrig stängs..........
Detta är fan bedrövligt, tw teamet har länge varit helt jävla usla men nu går verkligen droppen för mig, lägger ner ikväll denna skit. Är väl bara en tidsfråga innan .se går under helt.
 

DeletedUser

Guest
Seriöst, varför gnäller ni? målet är ju från början satt för högt. Är det inte bättre att världen stängs så att vi kan mötas från start på lika villkor igen på en ny värld?
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Helt lugnt.

.se blev plötsligt inte så roligt.

Samt att ni går plus mot oss är ju uppenbart, när ni adlar från en viss sir eldha som bangar när kriget går igång (Y)
Och vi som är aktiva kan ni inte säga att ni direkt plus mot, finns två lr tre i master som har kämpat på som faan. En av dem är gnaget som jag sj vet är en kämpe.

Även i Cola går vi 0 lr + mot er.
(vet att supersimpan ligger -, men ricke har inte tid så fattar inte vad som är så big deal att hänga upp sig på det för)

TCO finns även några som är aktiva som kämpar

Pf har nån med, vet dock inte tyvär så mkt om hur det går för er.

Men som sagt, bra spelat Die.
Ni har lyckats vinna v13.

I börja var ni bra, men nu med mer mergs och drid sjunk ni plötsligt tragist i många ögon.

haha, detta har jag nog sagt en del gånger ;), Hatar verligen när mergs blir det som gör så att världen blir vunnen på.
 

DeletedUser

Guest
Ska finnas två till spelare på mitt konto så är väl inte ensam på kontot precis.
 

DeletedUser

Guest
Fixade en Co som skulle gå in på kontot istället för mig nu när jag inte har tid, tyvärr verkar han inte göra så mycket.
 

DeletedUser

Guest
Tack o hej leverpastej äts med gaffel
Slutspelat pål TW.se för min del sug i er de prempengar jag satsat i detta
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp