Det ryktas att...

wewill

New Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte om man får skriva fakta här eller om det bara är rykten som gäller men då det jag har att säga berör många av de rykten angående master som tidigare nämnts flertal gånger här i tråden så tar jag det här ändå. Jag får ursäkta om detta blir långt och någon form av post som är enbart dedikerad åt Master men jag har haft ytterst god insyn i stammen och ska här försöka Bekräfta och Dementera så gott det går.

Master är en "Noobstam". - Vi började i GB som var en Familjestam och vi åkte ut mot llll i början. Efter detta började vi om för att få hämnd och vi började en ny stam uppe i nordväst efter ett par stambyten med våra nya konton. I nordväst växte vi så det knakade och stammen funkade bättre då den som skötte rekryteringarna var mer kritisk än tidigare. Vi låg på ett bra antal medlemmar och vi spelade på bra. Låg OB men vi köttade så gott det gick mot det lilla motstånd vi hade.

När Cola krigade mot llll Förde vi politik med båda sidor och Jag förespråkade att vi skulle ge oss på lll när det gick som bäst för Cola. Detta avslogs av dåvarande ledaren då den var försiktig.

Vi hade även med RS på ett hörn med fejks men detta rann ut i sanden.

Ledningen på den tiden drev igenom en trippel-merge. Jag var den enda i ledningen som inte var för det hela men vi fick göra det bästa av situationen.

Ledningen byttes så vi fick lite blandning ur de stammar vi mergat.

Ledningen hoppade av och vi fick en ny ledning.

Jag hoppade av ledningen.

Vi blev allierade med llll och slogs mot Jenny.

Jag hopapde in i ledningen och försökte driva ihop en offensiv mot llll

llll anföll oss och det blev konstigt nog så att vissa i vår stam var förvånade.

llll Vi kämpar på så gott det går, med en del dökött i form av inaktivitet.


I Master finns det numer endast en grundspelare kvar och det är jag. (från GB)

De spelare som är kvar sedan tidigt på masters tidslinje är Erik22, Gnaget1891 och Missslampan. Sedan har de flesta bytt konton eller fått nya spelare.

Misslampan och Erik vill jag gärna lyfta fram då de för ett halvår sedan ungefär var extremt dåliga och oerfarna. På den tid som gått har båda dessa spelare växt enormt och det märks på deras insatser mot llll.


Hoppas detta kan bekräfta/dementera en hel del av vad ni har sagt hitills i tråden och att det inte ses som spam av allt för många även om det säkert finns något vrestroll här som har förvana att gnälla på allt och alla.

/W
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag gratulerar lllll till att snart ha adlat 1/5 av alla byar som krävs för att vinna denna värld =)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att v13 är en ganska död värld för tillfället. Frågan är vad som kommer hända...
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det skulle va roligt om världen kunde bli som den var när Cola låg etta :D

mkt roligar då ;), mkt jämnar stamvis :)

(ryktas att det är det som jag tyckter skulle vart roligt ;))
 

DeletedUser

Guest
Ja, med din "återkomst" så är den största idioten tillbaka igen.

Ryktas dessutom att "överleva ett världskrig" har en annan innebörd nu för tiden...

Ryktas att det världskrig som vår profil pekar på är andra världskriget.

Alltså har det ingen koppling till tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det världskrig som vår profil pekar på är andra världskriget.

Alltså har det ingen koppling till tribalwars.

Idiotförklara du just dig själv? Ni levde inte under första världskriget så påstå inte att ni har överlevt det. Jag är tveksam till andra världskriget då jag inte vet hur mkt veteraner ni har.
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Idiotförklara du just dig själv? Ni levde inte under första världskriget så påstå inte att ni har överlevt det. Jag är tveksam till andra världskriget då jag inte vet hur mkt veteraner ni har.

Om du skulle läsa vad det står i profilen så skulle du märka att det står "Cola" är drycken som har överlevt två världskrig..."

Det står ingentstans att VI har överlevt några världskrig. Det står att DRYCKEN har överlevt två världskrig.

Den som idiotförklarar sig är du, ta reda på fakta innan du uttalar dig. Tack.
 

DeletedUser

Guest
Om du skulle läsa vad det står i profilen så skulle du märka att det står "Cola" är drycken som har överlevt två världskrig..."

Det står ingentstans att VI har överlevt några världskrig. Det står att DRYCKEN har överlevt två världskrig.

Den som idiotförklarar sig är du, ta reda på fakta innan du uttalar dig. Tack.

Faktum är ju att Cola gick under med dunder och brak, så att Cola har överlevt två världskrig är väl på tok fel. De har snarare reinkarnerats efter att ha förlorat ett världskrig. De som har överlevt världskrig är ju lllllll och LoL. Lawyered.
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Faktum är ju att Cola gick under med dunder och brak, så att Cola har överlevt två världskrig är väl på tok fel. De har snarare reinkarnerats efter att ha förlorat ett världskrig. De som har överlevt världskrig är ju lllllll och LoL. Lawyered.

Herregud. Det som vi syftar på i profilen är DRYCKEN och inte stammen.

Som jag försökte förklara i tidigare post men gick tydligen inte särskilt bra.
 
Topp