Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är tragiskt att spelare som inte gorde ett skit fortfarande försöker stå upp för det,
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är komiskt att se hur vissa av die's adelståg ser ut, samt anfall
ryktas vidare att die tror man är en komplett idiot som inte kan snipa ett 40 sek tåg...med ett off 20 sek före :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är komiskt att se hur vissa av die's adelståg ser ut, samt anfall
ryktas vidare att die tror man är en komplett idiot som inte kan snipa ett 40 sek tåg...med ett off 20 sek före :awsm:

är det så, då är det ju inga problem för dig
 
Senast redigerad av en moderator:

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att en viss Nordmark har tagit över ledningen i TCO. Jag hörde även att TCO hade över 477 000 medlemmar, men det kändes som en smula i överkant.
 

DeletedUser

Guest
Nä, det kan inte vara på riktigt. Måste vara någon form av rykte. Det måste vara något tillfälligt för att omfördela deff tror jag. D: :crybaby:

Nu har vi i Master och IIII snart planerna på bordet för den beryktade mergen som kommer ske mellan våra stammar. Många av mina egengenererade krigssimuleringar på min dator visar att detta är den merge som kommer generera störst makt över värld 13 på kortast möjliga tid. Visserligen har jag inte varit helt säker på parametervärdena jag satte på Master i simuleringen men det spelar troligen inte så stor roll.

Att IIII trots detta bestämmer sig för att merga med en nååbstam är inget att oroa sig för. Vänta en vecka så får ni se... :cool:

...ryktas det.

Verkar vara intressant det där, ta kontakt så kan vi försöka se om cola kan vara med på ett hörn.
Först måste jag bli hertig, ska jobba på det sen kan vi merga och när vi blir stora vill säkert också PF komma med, ska se me dom lite senare.

....... ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Padox försökte spela alanbalan/rolig i går när han posta ett tåg med 3 adlar från en i Die,

Ryktas att jag undrar hur du tapade byn då det inte fyldes på med adlar:confused:
 

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Die är lite sega av sig, inget go i dem längre.
Om någon dag har vi krigat i 1 månad, de har tagit en netto skillnad på 2 miljoner poäng, men inte så snabbt, då vi har lite mer poäng nu än när kriget började.

hehe

Ryktas att vi är som kackerlackor som man aldrig blir av med.
:D
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Die är lite sega av sig, inget go i dem längre.
Om någon dag har vi krigat i 1 månad, de har tagit en netto skillnad på 2 miljoner poäng, men inte så snabbt, då vi har lite mer poäng nu än när kriget började.

hehe

Ryktas att vi är som kackerlackor som man aldrig blir av med.
:D

Dementeras.
 

DeletedUser

Guest
Kommer snart med en av mina berömda kommentarer.......

ryktas det ........
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Die är lite sega av sig, inget go i dem längre.
Om någon dag har vi krigat i 1 månad, de har tagit en netto skillnad på 2 miljoner poäng, men inte så snabbt, då vi har lite mer poäng nu än när kriget började.

hehe

Ryktas att vi är som kackerlackor som man aldrig blir av med.
:D

JA JA JA JA , vi e som kackerlackor men gillar inte att vår ledare kommer med såna uttalanden som inte stämmer... funderar på att hoppa av och byta stam nu :(:(:(

kanske jag har fel statistik men hittar tyvärr inget som kan stödja påståendet fastän jag önskar att jag skulle hitta det nånstans men kanske Emil har nåt i bakfickan jag inte sett, presentera gärna i så fall så behöver jag inte skämmas.

Erövrade byar
Din stam 33
Motståndare 279

=
Skillnad 246


ryktas det.......
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp