Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Dempa hjälpte Cola riktigt mycket och utan han hade den inte gått så pass långt som vi faktiskt gjorde.

Så sluta kasta anklagelser på någon, när du själv inte har koll på läget.
 

DeletedUser

Guest
Brynhilde spelade i Cola med, dock gjorde Dempa ett rejält jobb i Cola.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte är inga rykten här just nu. :thinking:

Hmmm, ryktas att jag får det till att det är rykten trots allt...?
inte är inga rykten = rykten (eller kanske jag måste räkna med trippla negationer då det är en moderator som orerat)
 

DeletedUser

Guest
"När den sista stenen har trillat från din mur, När dina yxor inte orkar gå mer, När dina svärd behöver slipas,
Och adeltåg är påväg,
Det är då du behöver en
MasterPlan«¬"

Ryktas om att jag sitter och väntar på Masters enorma "MasterPlan" då den lär behövas snart :thinking:
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
"När den sista stenen har trillat från din mur, När dina yxor inte orkar gå mer, När dina svärd behöver slipas,
Och adeltåg är påväg,
Det är då du behöver en
MasterPlan«¬"

Ryktas om att jag sitter och väntar på Masters enorma "MasterPlan" då den lär behövas snart :thinking:

Dementeras, e du go elr? Dom har ju redan kört sin plan en massa ggr som lyckats enormt bra!:) Masterplanen e....Merge FTW!!!!!!!<3
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att man undrar hur det kommer sluta mellan LoL och streckisarna i slutändan, kommer streckisarna förrådda LoL eller kommer världen sluta med merge mellan dessa två parter som gör att v13 får ett rejält tråkigt slut... Det känns som det lutar åt det sistnämnda nu...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en gammal stam håller på att uppstå sakta men säkert.
 
Topp