AAoD %

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jocke varför spela när ni inte kan vinna? ere så skoj att dra ut på världen, satans skönt att vi vunnit skulle ni vetat att man kan adla de röda byarna och inte bara de grå kanske vi skulle varit lite längre ifrån ^_^

och måste ju bara till lägga det är ju inte så mycket att skryta med att ni lever när ni bara deffar sen adlar de grå och de blå byarna :) titta på de röda böööör vara en massa för er :thinking: tror jag iallafall så låt de grå byarna vara dom har inte gjort er något
 

DeletedUser

Guest
Känns värt att nämna att det är bara pidde66 som har counter adlat i O.P de sen har vi ju kosmokissemissen som har adlat en bb by och även du jocke adla nån random noob :)

bra jobbat O.P ni förstjänar en klapp på ryggen

tycker nästan vi ska bjuda in pidde66 i aaod ;)
 

DeletedUser

Guest
Grattis till segern. Trodde ärligt inte att ni skulle ta hem detta men blev väll en o annan merg :/ Grattis spec till Tubbet o Crazykid ;)
 

DeletedUser

Guest
Black ledde stammen, man kan inte räkna med annat :sneaky:

Grattis AaoD till kommande vinsten iaf

Så låter en äkta dålig förlorare (v12), sen har vi de som anklagar andra för att de vann på ett sätt som de försökte att göra men inte lyckades med, fast de flesta vet kanske inte om hur bortgjorda NBnP blev när de trodde att Domdom skulle merga med dom(NBnP) fast de blev lurade totalt och mergen blev mellan D-P och Domdom istället ;)

Sug på den infon, ni som inte hade den sen innan ;)

Man ska inte räcka ut fingret åt någon förrän man har orsak till varför saker och ting sker :)
 
Senast redigerad av en moderator:

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Black Sparkz jag ska inte förneka att du är en bra dilomat för det är du men du måste hålla med om att 2 mergar på varje värld du vunnit får det att se ut som att merga är det enda du kan. jag kommer inte bli imponerad förrän jag ser dig vinna en värld utan merg. frågan alla ställer sig är kommer det ens hända :confused:
 

DeletedUser

Guest
Black Sparkz jag ska inte förneka att du är en bra dilomat för det är du men du måste hålla med om att 2 mergar på varje värld du vunnit får det att se ut som att merga är det enda du kan. jag kommer inte bli imponerad förrän jag ser dig vinna en värld utan merg. frågan alla ställer sig är kommer det ens hända :confused:

Det är lugnt, du behöver inte vara imponerad, duger gott och väl att alla andra som vet och varit med och spelat med en är det :) Andra fånar som sitter och tror de vet något om världarna som de aldrig varit med i (hetluften), har inte så mycket att säga till om ^_^
 

DeletedUser

Guest
Black Sparkz jag ska inte förneka att du är en bra dilomat för det är du men du måste hålla med om att 2 mergar på varje värld du vunnit får det att se ut som att merga är det enda du kan. jag kommer inte bli imponerad förrän jag ser dig vinna en värld utan merg. frågan alla ställer sig är kommer det ens hända :confused:

Jag är nästan 100% på att Black Sparkz skulle kunna vinna vilken värld som helst, bara han får rätt spelar i sin stam och folk som kommer spela till endgame.
Ge han dem möjligheterna och jag lovar att han skulle leka sig igenom världen på rekordsnabb tid....
 
Reaktionspoäng
0
Jag är nästan 100% på att Black Sparkz skulle kunna vinna vilken värld som helst, bara han får rätt spelar i sin stam och folk som kommer spela till endgame.
Ge han dem möjligheterna och jag lovar att han skulle leka sig igenom världen på rekordsnabb tid....

Haha, jo, men med rätt spelare skulle t.o.m. jag kunna leda en stam och vinna världen snabbt. Med rätt möjligheter kan nästan vem som helst leka sig igenom en värld.

Your story, it has a lot of holes in it, bro.
 

DeletedUser

Guest
var väl snarare vi i domdom som höll i alla pinnar, varken d-p eller nbnp
 

DeletedUser

Guest
Jag är nästan 100% på att Black Sparkz skulle kunna vinna vilken värld som helst, bara han får rätt spelar i sin stam och folk som kommer spela till endgame.
Ge han dem möjligheterna och jag lovar att han skulle leka sig igenom världen på rekordsnabb tid....

Jo men Tjenare..
Läs igenom vad du skrivit, med dom förutsättningarna skulle 9/10 av TW's spelare klara det.
Hade inte du klarat det om du va med i rätt stam och med rätt personer?
Jag hade klarat det. No doubt <3
 

DeletedUser

Guest
"Eko o o o o"

De flesta hade självklart klarat av att vara i en stam med bara bra spelare. Kan väl jämföra DSA på v14, då det är en relativt "ny" värld och där ser ni vad som sker med ett gäng som verkligen kan spela ihop och kötta sönder det som är ivägen. Eller varför inte ta llllll från v13, återigen ett gäng som kommer att göra världen kort.

Eller så kan vi jämföra med v12, TYT, den stam som jag var med och grundade, där vi har spelare från Yawn och Träd. Två stammar som valde att spela sida vid sida nästan redan från första dagen. Där har ni klara exempel på hur stammar och världar utvecklas när det är nästintill enbart proffs/medlemmar som känner varandra.

Även om v13 och v14 utmärker sig mer, då jag anser att dessa stammar är mer eller mindre fullt dugliga för att kunna ta en första plats i alla världar även fast att det hade varit tuffare motstånd. Men ibland räcker det inte att kunna spela utan man måste även ha viljan och orken. Och det är pga både orsaker som vi i v12 kommer bli vinnarna, vi har viljan och vi har en mix av bra och mindre bra spelare(fast verkligen ingen dålig spelare, utan alla vet grunden och även lite till på det), men det är väl inte att vinna världar som är den hela meningen med TW, så som jag har längst ner i min sign, man ska ha kul under resan också, rätt personer gör att man orkar mer och tycker det är roligare :)

Fast det kemppe96 menar är nog inte att jag ska sitta och kolla på när någon annan gör ledningsjobbet. Även fast man har ett gäng medlemmar som är duktiga i både krig och fred och gör det mesta själv behövs det någon i ledningen som är extremt aktiv och tar på sig att göra skitjobbet. Vilket jag kan lova att inte alla klarar av. :)

Och sam, angående hur ni höll i pinnarna o,s,v. Det var mer att ni var droppen som gjorde att kriget vände emot NBnP. Fast inte så konstigt att ni kunde vända det kriget, odeffad front och ett trött kört NBnP som har fått möta oss från D-P ett bra tag, vilket de kände av. Och som de senare skrev om i externa, "Vi ville inte kriga mer över sommaren, det blev för jobbigt" (inte exakt så, men det är vad jag och andra tolkat det till).

Nu till %:

Det finns enligt stamlistan totalt 23836 spelar byar på v10.

Utav dessa äger vi 21310 spelar byar.

Det innebär att vi har just nu 89,402584326229233092800805504279% utav alla världens byar, enligt stamlistan.

Sen kan det nog diffa med max 1% eftersom en del spelare står utan stam. Så 88-89% har vi idag av v10.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Finns faktiskt 24032 aktiva byar i v10, vi i AAoD äger 21347 just nu!

21347/24032 = 0,888273960 = 88,83% av de aktiva byarna = VÄLDIGT nära 90%!

Exakta siffror för er som är intresserade :p
 
Reaktionspoäng
0
O.P. äger 1628 byar just nu.

Det borde innebära att AAoD kan avsätta över 10 byar för varje O.P. by. :rolleyes:

Det bästa med det är att jag är i O.P. :D
 

DeletedUser

Guest
O.P. äger 1628 byar just nu.

Det borde innebära att AAoD kan avsätta över 10 byar för varje O.P. by. :rolleyes:

Det bästa med det är att jag är i O.P. :D

Er tid på v10 bara tickar ner, idag har ni 1526 byar.

Så ta de lugnt din tid på v10 är snart över inom snar framtid :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Va hände igentligen med AAoDs alla allierade, blev de alla ihopmergade tillslut eller bröt ni något?

Hursomhelst så förstår du nog att vilket svar du än ger så kommer ja inte hylla er ;)

Nice Black, klara du 4 månader ifrån TW? :D

Sen angående någons kommentar om hur svårt de är o vinna. Lirar du med dem bästa så är de inte så svårt, bestämmer du dig däremot för o lira emot dem så blir de nästintill omöjligt. Sen att Black har mergat 2/2 vinster, de hör väl ändå inte hit :awsm: Eller jofan, nu när ja ändå är här o livar upp forumet. Fasen, de måste krävas en jädra massa skillz för o va diplomat, för ja klarar de då fanemig inte. 24H som diplomat och ja hade nästan fått 1 krig på mig för en brev utväxling mellan stamledaren av nån random och mig xd

Ja, helt klart Black är one of a kind. (höhö, finns väl ingen annan som mergat ihop fler vinster xd) Black, du kanske kan ge mig några tips i hur man leker diplomat, ja vill ju inte bli brun om mun, men krig med varenda en ja försöker snacka med är ju lite överdrivet måste ja erkänna. Förstår inte, allt dom behövr göra är o följa min vilja. De är väl ändå De som gäller i TribalWars, och få annat randomfolk o göra som man vill med lite hot om krig osv osv. :p

Nej, stort grattis. Nu har ni ju ett datum också, helt klart värda det. Tror som sagt att de krävs enorm skillz o snacka över så många stammar som ni gjorde!
 

DeletedUser

Guest
Haha Henrik du skämmer ut dig som vanligt.

Jag har sakt det förut och säger det igen.

Om du nu är så duktig som du tror att du är så varför lyckas inte du med det som Sparkz gör? Varför klarade inte din stam som är så bra ( AM ) av att merga med i stort sätt dem bästa stammarna på v10?

Om du tror det är så lätt att merga till sig en seger så varför gör inte du det själv då? V16 kommer så småning om så gör det där.... Lycka till säger jag för ingen kommer att vilja merga med en så p12ig person som dig iallfall.
Visst är det en lättare väg att megra det vet vell alla. Men det är inte alla nästan igen som klarar av det heller.
( förstår du inte vad jag menar med det så behöver du inte ens svara för att då lägger jag inte ens enerigi på att förklar det för en person som dig )

Så har du inget vättigt att säga så kan du vell bara rent ut sakt hålla käften istället!
 

DeletedUser

Guest
Va hände igentligen med AAoDs alla allierade, blev de alla ihopmergade tillslut eller bröt ni något?
Då ska vi se... den enda allierade vi hade i världen som faktiskt stod vid vår sida från rätt lång tid tillbaka till mot slutet är -=RF=-. Den andra allierade som vi hade var NBnP. Men de högg oss i ryggen. Sen var det SPQR, ja de som skulle göra hela världen blå genom att alla skulle bli vänner och sen skulle en president finnas, eller ja något sånt var det iaf, skrattade en del när jag läste det. Fast synd jag inte sparade det, tror ni andra hade tyckt de vore rätt kul att se. Dom tog vi bort dock genom ett gangbang.

Sen var de inga mer allierade. -=RF=- är en del av AAoD(D-P) som de varit hela tiden.
Domdom så klart också, som vi mergade med. Fast har dock för mig att det stod IAP hela tiden.

Så där har du svaret på den frågan :)

Nice Black, klara du 4 månader ifrån TW? :D
Ja de var rätt enkelt, behövde ordna upp en hel del IRL, men nu så är det bättre på den fronten, så nu gör jag ett sista ryck på TW igen.

Sen angående någons kommentar om hur svårt de är o vinna. Lirar du med dem bästa så är de inte så svårt, bestämmer du dig däremot för o lira emot dem så blir de nästintill omöjligt.
Beror helt på om det finns några bra ledare i dessa stammar som inte har lika skillade medlemmar, då kan den bästa stammen åka på ett gangbang på en gång eftersom de mindre och sämre stammarna känner sig hotade. Så det är inte helt omöjligt att även de bästa kan misslyckas.Och sånt har hänt förr, det vet vi ju :)

Sen att Black har mergat 2/2 vinster, de hör väl ändå inte hit :awsm: Eller jofan, nu när ja ändå är här o livar upp forumet. Fasen, de måste krävas en jädra massa skillz för o va diplomat, för ja klarar de då fanemig inte. 24H som diplomat och ja hade nästan fått 1 krig på mig för en brev utväxling mellan stamledaren av nån random och mig xd

Haha ah, självklart är det pga mergen i v10 som vi vände kriget. Men det var inte därför vi vann kriget. Det var pga att vi aldrig gav upp, vi kämpade vidare och vi hade hela tiden diplomatin på vår sida. Jag skulle absolut gratta den som lyckas att göra om det vi har gjort på v10. För är det några som har krigat sig till segern så är det vi som kommer från D-P/SHINO. Vi hade alltid (förutom ett par veckor) krig. Det är inte alla som hade orkat med det. Inte heller att sitta kö till halva stammen då och då för att hålla kontona levande. Jag vet att du klarar av det en stund Henrik, men inte så länge. Det fick se med AM. Eftersom er ledare slutade och då vek resten av spelarna ner sig. Jag hade då tusan inte gett upp bara för att någon behövde lägga ner, kvittar om det var ledaren. Så där har du skillnaden.

Ja, helt klart Black är one of a kind. (höhö, finns väl ingen annan som mergat ihop fler vinster xd) Black, du kanske kan ge mig några tips i hur man leker diplomat, ja vill ju inte bli brun om mun, men krig med varenda en ja försöker snacka med är ju lite överdrivet måste ja erkänna. Förstår inte, allt dom behövr göra är o följa min vilja. De är väl ändå De som gäller i TribalWars, och få annat randomfolk o göra som man vill med lite hot om krig osv osv. :p
Finns det någon på .se som har lyckats som ledare/diplomat att plocka hem två världar? Har faktiskt inte själv ens kollat upp det. Men är det så att jag är den enda som har lyckats med det, då utmanar jag i så fall alla att lyckas plocka hem två världar och även ligga i topp 10 som spelare och vara diplomat/ledare + att göra det på så kort tid som jag har gjort det, och då menar jag att jag plockade hem v10 och v12. Fast man har aldrig varit ensam om att plocka hem en värld, utan har haft grymma medlemmar och folk som hjälpt en med massor av saker.

Henrik, vågar du anta utmaningen?

Nej, stort grattis. Nu har ni ju ett datum också, helt klart värda det. Tror som sagt att de krävs enorm skillz o snacka över så många stammar som ni gjorde!
Är du seriös med det här så säger jag Tack, är du det inte hoppas jag du antar utmaningen och bevisar att du kan göra om det jag gjort :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Eko o o o o"

De flesta hade självklart klarat av att vara i en stam med bara bra spelare. Kan väl jämföra DSA på v14, då det är en relativt "ny" värld och där ser ni vad som sker med ett gäng som verkligen kan spela ihop och kötta sönder det som är ivägen. Eller varför inte ta llllll från v13, återigen ett gäng som kommer att göra världen kort.

Eller så kan vi jämföra med v12, TYT, den stam som jag var med och grundade, där vi har spelare från Yawn och Träd. Två stammar som valde att spela sida vid sida nästan redan från första dagen. Där har ni klara exempel på hur stammar och världar utvecklas när det är nästintill enbart proffs/medlemmar som känner varandra.

Även om v13 och v14 utmärker sig mer, då jag anser att dessa stammar är mer eller mindre fullt dugliga för att kunna ta en första plats i alla världar även fast att det hade varit tuffare motstånd. Men ibland räcker det inte att kunna spela utan man måste även ha viljan och orken. Och det är pga både orsaker som vi i v12 kommer bli vinnarna, vi har viljan och vi har en mix av bra och mindre bra spelare(fast verkligen ingen dålig spelare, utan alla vet grunden och även lite till på det), men det är väl inte att vinna världar som är den hela meningen med TW, så som jag har längst ner i min sign, man ska ha kul under resan också, rätt personer gör att man orkar mer och tycker det är roligare :)

Fast det kemppe96 menar är nog inte att jag ska sitta och kolla på när någon annan gör ledningsjobbet. Även fast man har ett gäng medlemmar som är duktiga i både krig och fred och gör det mesta själv behövs det någon i ledningen som är extremt aktiv och tar på sig att göra skitjobbet. Vilket jag kan lova att inte alla klarar av. :)

Och sam, angående hur ni höll i pinnarna o,s,v. Det var mer att ni var droppen som gjorde att kriget vände emot NBnP. Fast inte så konstigt att ni kunde vända det kriget, odeffad front och ett trött kört NBnP som har fått möta oss från D-P ett bra tag, vilket de kände av. Och som de senare skrev om i externa, "Vi ville inte kriga mer över sommaren, det blev för jobbigt" (inte exakt så, men det är vad jag och andra tolkat det till).

Nu till %:

Det finns enligt stamlistan totalt 23836 spelar byar på v10.

Utav dessa äger vi 21310 spelar byar.

Det innebär att vi har just nu 89,402584326229233092800805504279% utav alla världens byar, enligt stamlistan.

Sen kan det nog diffa med max 1% eftersom en del spelare står utan stam. Så 88-89% har vi idag av v10.



Ja inte fan klarade era inhoppare från D-P på våra Domdom konton det iaf! :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp