Endgame för v5?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Känner jag dig rätt som det fega kräk du är så vill du väl att jag ska skapa ett konto på 200poäng för att sedan kriga mot dig men om du faktiskt, som du nämnde ovan, "är en man med heder" så ger du mig ett konto med lika mycket poäng som ditt eget konto så ska jag visa visa dig hur man krigar på riktigt, 1 vs 1, en rättvis kamp.

Vad har jag gjort dig?
Va tror du om mig? tror du jag skulle må bra av att bomba ett konto på 200p?
Du har dessutom ett skydd i en vecka o kan göra dig grå sen.
Du är tydligen så rädd att jag talar sanning och att gå ut med det till resten av dina omogna polare.
Jag undrar vem som nu verkar som den omogne??
Jag gav dig chansen iaf.
Dom som känner mig vet iaf att jag skulle aldrig gå ut med såna här saker om jag inte hade befog för det.
Jag menar att även om jag litar på polisen så hamnar det rötägg där med så varför inte här?
 

DeletedUser

Guest
Preko, du är bara patetisk.

Bara för att någon råkar vara bättre än dig och vet hur man spelar, så anklagar du dom för fusk och påstår dig ha bevis.
Hur ska du någonsin kunna bevisa något utan att kunna ta dig in som admin och se spelloggar, eller sitta på kontot hos den du anklagar.
Lägg ner bara, det är pinsamt och du skämmer bara ut dig själv.

Jag kan också neka till att det förekommer korruption. Jag blev själv avstängd från två världar för att jag skrev olämpliga saker i supporten, trots att jag har flera kontakter i teamet. Jag säger inte att teamet är speciellt bra, men de är åtminstone såpass proffsiga att de inte är korrumperade.

Sluta anklaga folk för fusk, och bli bättre själv istället.
 
Reaktionspoäng
0
PREKO:

Du påstår att du har bevis på fusk, visa då dem för oss. Om du är rädd att bli straffad kan du skicka dem på annat sätt. Nu är det ju så att dina anklagelser är hämtade ur tomma luften, (gillar speciellt att du först snackar om "rykten", sen heter det att du har "tydliga bevis"), så jag vet redan att du inte kommer gå med på det här.

Att du är en "man med heder" köper jag inte, sättet du beter dig på (grundlösa anklagelser, illvillig ryktesspridning, med mera) är inte hedervärt för en av de där nya tvåkronorna.
 

DeletedUser

Guest
Preko, du är bara patetisk.

Bara för att någon råkar vara bättre än dig och vet hur man spelar, så anklagar du dom för fusk och påstår dig ha bevis.
Hur ska du någonsin kunna bevisa något utan att kunna ta dig in som admin och se spelloggar, eller sitta på kontot hos den du anklagar.
Lägg ner bara, det är pinsamt och du skämmer bara ut dig själv.

Jag kan också neka till att det förekommer korruption. Jag blev själv avstängd från två världar för att jag skrev olämpliga saker i supporten, trots att jag har flera kontakter i teamet. Jag säger inte att teamet är speciellt bra, men de är åtminstone såpass proffsiga att de inte är korrumperade.

Sluta anklaga folk för fusk, och bli bättre själv istället.

Jag har absolut inga problem med att folk är bättre än mig! Finns 100-tals som är det.
dom bevis jag har är riktiga bevis.
Jag har bevis att supporten har gått in på mitt konto o gjort saker. tex tagit bort inbjudningar jag gjort
Detta erkänner dom i brev . dom stänger ner mitt konto för att göra detta o öppnar inte upp det om jag inte kickar folk.
Fråga adam varför han blev kickad här i från denna värld!
Jo för han spydde galla över demons privat,men sen skulle han va partisk här iaf.
Detta är 2 grejer som absolut inte är något märkvärdigt att lägga ut.
Resten kommer den dagen jag slutar. O den är inte långt borta.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag har bevis på att Jorden är platt. Tyvärr vill jag inte dela med mig av dessa bevis eftersom de kan framstå som kontroversiella. Lolololol.

Skärp till dig, för satan. Har du något att säga så säg det. Att sitta o insinuera och inte våga fullfölja borde du, som är vuxen, inse att det bara är larvigt.
 

DeletedUser

Guest
Jag är hyfsat övertygad om att ni allihopa är läskunniga, och ingen av er är ny här. Alltså bör ni veta att den här sortens diskussioner inte hör hemma här, ta det i pm om det är så intressant. Tack!
 

DeletedUser

Guest
vaaaaaddddd folk har svårt att fatta när världen stängs kommer bevis upp!
om ni har failat på denna värld eller avundsjuka över demons vinner så vill vi verkligen inte höra
 

DeletedUser

Guest
Jag har vart diplomat i DEM-A och blev internadlad av dom så jag har inte failat mot dom.
 

DeletedUser

Guest
Jag har vart diplomat i DEM-A och blev internadlad av dom så jag har inte failat mot dom.

Nej poker, du var aldrig diplomat för akademin, du satt med mig på mitt konto ett tag däremot, sen fick du ett eget konto som vi fick internadla.
 

DeletedUser

Guest
vaaaaaddddd folk har svårt att fatta när världen stängs kommer bevis upp!
om ni har failat på denna värld eller avundsjuka över demons vinner så vill vi verkligen inte höra

Avundsjuka på en stam som gråter för att dom inte för avsluta världen med 150 medlemmar, som måste avsluta med endast 80 och blir den stam med högst antal medlemmar som har vunnit en värld på .se, och samtidigt klagar på att det inte finns något motstånd, vilket beror på att dom själva har rekryterat in allt? Jag skulle inte tro det.
 

DeletedUser

Guest
Vi klagar inte på att vi inte får avsluta världen med 150 medlemmar, har nog aldrig gjort det och skulle nog aldrig göra det utan vi klagar på att vi har över 60-70% faktiskt lite mer än 80% och ändå inte har gått in i endgame! om några veckor kommer vi att ha 90% och kommer då kanske att gå in i end game om inte v10 kommer före! Tänk dig att sitta i den situationen...

Många i DEMON har spelat på denna värld i flera år och har krigat dag och natt jag tror nog inte någon orkar en till sommar att stanna hemma i det soliga vädret!

Men mest av allt fattar jag inte hur VISSA kan kalla någon annan fegt kräk utan att ens känna den personen i verkligheten men det verkar så att MÅNGA TW spelarna har sjunkit till den nivå att de enda de kan göra är att smutskasta varandra. Jag fattar inte ens vad du har med denna tråd att göra???
 
Senast redigerad av en moderator:

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Vi har cirka 85%.. vilket är 15% mer än vad som krävs för endgame,
Varför ändrade ni reglerna efter v4 och v6 tror jag det var som hade endgame samtidigt?
Varför lät ni inte v5 och v9 ha endgame samtidigt? Varför har ni väntat så länge?
Varför låter ni oss vänta så länge?
Varför inte låta oss få vårat efterlängtade endgame för att sedan kunna lägga TW på hyllan?

Svara nu på mina frågor istället för att komma med nya frågor för att sedan låsa tråden eller vad ni brukar göra.

Själv tänker jag inte betala längre för premium på v5, hoppas fler tänker göra som jag.
 

DeletedUser

Guest
Nej poker, du var aldrig diplomat för akademin, du satt med mig på mitt konto ett tag däremot, sen fick du ett eget konto som vi fick internadla.

Jag var visst diplomat i DEM-A tills innan kriget mot VäV kom, för då tog du över posten där. Du kan annars fråga xonicen om han kommer ihåg det, tror tom att jag har en skypelogg nånstans.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Avundsjuka på en stam som gråter för att dom inte för avsluta världen med 150 medlemmar, som måste avsluta med endast 80 och blir den stam med högst antal medlemmar som har vunnit en värld på .se, och samtidigt klagar på att det inte finns något motstånd, vilket beror på att dom själva har rekryterat in allt? Jag skulle inte tro det.

Dock så är det första gången på .se som en familjestam vinner, och i en familjestam har man oftast lite fler medlemmar än vad man har i en vanlig stam. Jag klagar inte på att vi "bara" kan ha 80 spelare i en stam utan mer på att dem ändrar reglerna i efterhand vilket jag inte tycker är rättvist mot oss som spelat några år. Eller vad säger du själv? Nu kanske jag ger ett dåligt exempel men hur skulle du reagera om TW valde att ta bort Lätt kavalleri som en enhet eller något liknande på en värld där du spelat i några år?
 

DeletedUser

Guest
Vi klagar inte på att vi inte får avsluta världen med 150 medlemmar, har nog aldrig gjort det och skulle nog aldrig göra det
Jo, det har ni gjort. Fråga din ledare.

Jag fattar inte ens vad du har med denna tråd att göra???

Jag får väl skriva här om jag känner för det?

Dock så är det första gången på .se som en familjestam vinner, och i en familjestam har man oftast lite fler medlemmar än vad man har i en vanlig stam. Jag klagar inte på att vi "bara" kan ha 80 spelare i en stam utan mer på att dem ändrar reglerna i efterhand vilket jag inte tycker är rättvist mot oss som spelat några år. Eller vad säger du själv? Nu kanske jag ger ett dåligt exempel men hur skulle du reagera om TW valde att ta bort Lätt kavalleri som en enhet eller något liknande på en värld där du spelat i några år?

Ja, det var ett väldigt dåligt exempel.

Om vi istället ska hålla oss till att sänka medlemsantalet (som det faktiskt handlar om i det här fallet) från 150 till 80, hade jag inte brytt mig. Jag spelar inte med familjestammar eftersom man aldrig får någon samhörighet i sådana stammar, vilket tar bort glädjen med spelet.

Faktum är att jag hade varit positiv till att sänka medlemsgränsen om de hade tvingat oss på v9 att kasta ut folk även där. Då hade man kunnat bli av med alla som inte är 100% värdiga att vinna och inte få skulden för det själv. Ett medlemstak på 20-30 pers kan jag tycka är rimligt.

Dessutom gjorde det ingen större skada för er eftersom ni redan vid det laget i princip hade vunnit världen.

Och ni klagade samtidigt på att ni inte hade något motstånd. Teamet beviljade er önskan om att få motstånd genom att sänka medlemstaket och få möta era gamla spelare.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Dessutom gjorde det ingen större skada för er eftersom ni redan vid det laget i princip hade vunnit världen.

Och ni klagade samtidigt på att ni inte hade något motstånd. Teamet beviljade er önskan om att få motstånd genom att sänka medlemstaket och få möta era gamla spelare.

Vi hade tänkt att få in alla i huvudstammen för att uppnå 60-70% som stam för att kunna stänga nyregistreringen, sen om vi behållt alla i stammen efter det är inte säkert.

Ja vi har klagat på dåligt motstånd men en av anledningarna till det är att vi fått väntat på endgame i flera månader vilket har ledit fram till att vi blir uttråkade och vill ha motstånd. Vem vill inte ha motstånd liksom? det är det som spelet går ut på. Sen om du tycker att vi bjudit in allt motstånd kan inte jag besvara då jag inte sköter rekryteringen.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag var visst diplomat i DEM-A tills innan kriget mot VäV kom, för då tog du över posten där. Du kan annars fråga xonicen om han kommer ihåg det, tror tom att jag har en skypelogg nånstans.

Ledsen grabben, så kommer jag faktiskt inte ihåg att DEM-A hade någon diplomat, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Och han som grundade "stammen" är ju inte kvar så det blir svårt att fråga honom med.
För jag är ganska säker att DEMONS har alltid skött diplomatin för Akademin. Men som sagt jag kommer ju inte ihåg hur det var på den underbara tiden.
 

DeletedUser

Guest
Pöta
Medlem


Reg.datum: Sep 2010 #35 Igår, 22:00 Topp
Citat:
Ursprungligen postat av gabe96
Vi klagar inte på att vi inte får avsluta världen med 150 medlemmar, har nog aldrig gjort det och skulle nog aldrig göra det

Jo, det har ni gjort. Fråga din ledare.



Jag har aldrig sagt att vi ville bli 150 st i stammen.
Det jag därimot tyckte va fel var att tw ändrade reglerna o lät inte oss ha något val.

Det är en stor skillnad.
Att dom dessutom tvingade mig till att kicka folk,något jag vägrade göra. Så supporten gick in o kickade folk från våran stam.
Rätt eller fel?
Ja,jag tyckte det var mycket fel. Ni andra kanske tycker annulunda där.
Att dessutom banna mig tills jag gick med på att kicka folk.
rätt eller fel?
 

DeletedUser

Guest
Ledsen grabben, så kommer jag faktiskt inte ihåg att DEM-A hade någon diplomat, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Och han som grundade "stammen" är ju inte kvar så det blir svårt att fråga honom med.
För jag är ganska säker att DEMONS har alltid skött diplomatin för Akademin. Men som sagt jag kommer ju inte ihåg hur det var på den underbara tiden.

Jag kom från BA eller vad vi nu hette med westngirl och bobbakicka eller vem nu det var och dom gick med i Demons och jag gick med i DEM-A.
 

DeletedUser

Guest
*host host* Behövs det karta för att hitta tillbaka till topic?

Jag har pushat på lite för att vi ska få en ny, korrekt post om vad som gäller för endgame i dagsläget att förankra diskussionerna i. Tyvärr halkade det ner lite på prio-listan tack vare serverstrulandet, men det kommer.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp