Top10 stammar

DeletedUser

Guest
så vilket är lögnen.

Att du tror den glada cigger är Dempa pga hans stavning,

eller att du har fått se det genom vårat forum

3e gången då jag säger detta då ni verkar ja svårt med läsningen, rekommenderar jag vissa gå om förskolan.

Sett cigaretten under lång tid haft problem med sin stavning men då jag vet hur vissa gillar leka p12 så va de väl inget mer lägga märke till.
Men fick plötsligt idéen om de kunde va dempa då jag vet hur han är :) och inget var menar som nåt dumt då jag frågade.
Frågade runt på skype först snabbt, fick sen veta av en att de va just så. Fick även då se delen ur ert forum som han/hon gav mig

mig veterligen har vi ingen presentationstråd i vårt forum.

Jag har inte sagt det heller, inte jag heller som fixat fram beviset.

jag aka även ge en ledtråd om vem jag är.

jag har bara hår i baken för på skallen är jag naken.

Kan bara säga jag inte bryr mig om vem du är, vad du är, eller vad du ens vill här : )
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Som vår skrattande buddha påpekade så får ni fortsätta denna diskussion via pm om ni känner att det är nödvändigt :)

Hitta topic (död eller levande.. heh)
 

DeletedUser

Guest
1 TBHT Fortsät point **** Ni :D
2 O-G operation gåsen kött som alltid
3 TG e det ost eller???
4 Pant! jävlar trode aldrig ni skulle klara er så länge ;)
5 Gripen vilka fan är in
6 LIAYF Ingen Ob får se om in är kvar nästa vecka :p
7 -:AP:- ok stam
8 New tror på er
9 [ND] Keep on going :)
10 Laser Ny stam som klätrar bra i ob och poäng :D
 

DeletedUser

Guest
Vill be om ursäkt att det blev lite het, var på dåligt humör också!
Bara ett spel detta.
Må väl! :)
TG är inte Ost, någon som var med där är med oss nu bara
 
Senast redigerad av en moderator:

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
1 O-G - Bra spelare som kommer att hålla till på toppen ett tag
2 CbC - En del Disney som lirar här, åsså bra spelare
3 Pant! - En del kända spelare, dock flest "nonamers"
4 TG - Nån enstaka känd spelare, kommer att tappa top 10
5 Laser - Störigaste stammen på V15
6 Gripen - Ingen kommentar, känner inte igen nån
7 [ND] - Min egen stam, vet vad vi går för ;)
8 MR - Ett helt gäng från V2, hoppas ni håller samma klass här som där
9 TBHT - Tappar top 20 inom 1 vecka
10 New - Kanske håller sig på top 10 ett tag till
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Top 5

Bedömning av toppstammarna (Aktuell 2011-03-29 18:38:03)
Precis som tidigare är det jag skriver inte nödvändigtvis med sanningen överensstämmande. Dock är det mina åsikter
om sakernas tillstånd vid en visst given tidpunkt.



1. (1) [O-G] - Operation Gåsen
Medlemmar 16 Lite få medlemmar enligt mig.
Kött 2 (-+) Köttar på bra efter medlemsantalet.
Allmän kommentar; Bra stam som tycks sakna egentligt motstånd.
Tror de kommer vara på första placeringen ett bra tag
Stammen innehåller en del erfarna spelare från många världar, men ryktet säger att Esperanta(v13) besitter Tits Mcgee?
Stammen har adlat på väldigt bra och har 46 byar på 16 medlemmar, inget att klaga på!


2. (CbC) - Cant be Cured
Medlemmar 30 . Lite för många här.
Kött 1 Köttar på väääldigt bra !
Allmän kommentar
Bra stam som gått så gott som helskinnade efter en tidig "gangbang". Består till stor del av gamla Disney spelare.

Aktivitetsgraden är fortsatt hög. Dock så syns det att vissa medlemmars
aktivitetsgrad sjunkit en aning den senaste tiden. Det kan betyda vad som helst,
men spelare man med så föredömligt få medlemmar krävs det 100% aktivitet av
alla medlemmar.
Medlemmarna själva är fortfarande deras största fiende. Är kompisar med
den skrattretande stammen.
Fortsätter tillväxttaken tar de förstaplatsen.

3. (5) Pant! - Pantade Pensionärer

Medlemmar 30 Även här för många enligt mig.
B]Kött[/B] 5 , Köttar inte i paritet med rang.
Allmän kommentar
störst i k44. I krig med TBHT och TSOT samt att Grandiosa blandade sig in för att bevisa sig som ett hot, Pant! gör däremot detta väldigt elegant och leker ut sina moståndare.
Ryktas dock att de är ena slitvargar bakom datorskärmarna, många spelare på de olika kontona !
Stam som kommer avancera !

4. TG - The Guardians
Medlemmar 22 Bra medlemsantal.
Kött 9 Riktigt dåligt med köttande härifrån
Allmän kommentar; Pointwhores?

5. Laser
Medlemmar 22 Bra medlemsantal.
Kött 14!? :O Köttar inte i paritet med rank. pinsamt.
Allmän kommentar
Känns inte som något hot direkt.
Sätter denna stam som tillfälligt gästspel på topllistan.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hade enbart velat göra top 3, då resten är.. Ehh.. Hmm..

Finns många stammar utanför top 5 så tom är bättre än vissa top 5.

Då tänker jag på Mr, lemonlimes stam ( om inte den e med ) samt Zeroxx stam om inte den e med heller. Eggehs och [ND] mf

Så nej
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Finns många stammar utanför top 5 så tom är bättre än vissa top 5.

Då tänker jag på Mr, lemonlimes stam ( om inte den e med ) samt Zeroxx stam om inte den e med heller. Eggehs och [ND] mf

Så nej

Ja men titeln top 10, inte top 40. Ingen annan stam är värdig att nämnas för tillfället,
Får se om de händer något tills nästa gång jag uppdaterar :))
 

DeletedUser

Guest
1 O-G: Bra poäng, bra OBa, bra genomsnitt, bra spelare, vad mer kan man begära? Lär hålla rank1 ett långt tag ifall inget oroväckande plötsligt skulle hända :) Lite väl utspridda, men kanske funkar :)

2 CbC: Många från f.d disney, lyckats komma upp på fötterna igen efter bannen med en del nya medlemmar, lyckas ni hålla kontinenten så kan ni bli farliga, lite många medlemmar kanske dock :)

3 Pant!: Går väl bra för er... I suppose, kört lite mot TBHT fast det är väl inget att skryta om måste jag nog säga, men bra jobbat ändå. Störst i kontinenten just nu, får önska er lycka till :)

4 TG: Vet inte så mycket om mer men har ett bra och lagom medlemsantal, kanske lite väl låg OBa dock, kanske kan bli något.

5 TBHT: Snart borta om inte ett mirakel skulle uppkomma, ni är bara kvar här uppe pga av rekrytering av nya medlemmar, men tillslut så tar det slut ;) Rekryteringen kommer inte kunna kompensera era trupper eller förluster med tiden.

6 Laser: Bra medlemsantal, sitter dock i smeten, lägg era kort rätt och det kanske går bra för er :)

7 Gripen: Vet knappt något om er, låg OBa dock, inget som imponerar precis.

8 New: Känner igen en del namn från v9 WoS t.ex, även från andra världar lite här och var, kan nog bli något om ni kör seriöst och kommer upp i mid-game :) Håller tummarna för er.

9 MR: Spelare från v1? Dock inte imponerade av detta :) Låg OBa dessutom. Akta så ni inte blir uppadlade :)

10 Exc: Efter kriget mot Disney så verkade ni få stryk... Men efter att de flesta fick en ban så har ni lyckats bygga upp er och förhoppningsvis lärt er något tills nästa krig. Trångt i kontinenten, men får väl hålla tummarna för er också då ..
 

DeletedUser

Guest
På topp 10 tycker jag att O-G, CbC, MR och New ser väldigt intressanta ut.
Utanför topp 10 väntar också bra stammar som Family och Bono. Om Twitwi skulle börja lira seriöst skulle de kunna plocka toppen så småningom.
 
Reaktionspoäng
0
På topp 10 tycker jag att O-G, CbC, MR och New ser väldigt intressanta ut.
Utanför topp 10 väntar också bra stammar som Family och Bono. Om Twitwi skulle börja lira seriöst skulle de kunna plocka toppen så småningom.

Så länge twi ligger brevid oss kommer dem aldrig ta någon topp min herre..
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
5. Laser
Medlemmar 22 Bra medlemsantal.
Kött 14!? :O Köttar inte i paritet med rank. pinsamt.
Allmän kommentar
Känns inte som något hot direkt.
Sätter denna stam som tillfälligt gästspel på topllistan.


Vår stam har funnits i 16 dagar och vi är rank 18 i OB anfallare med 116.000 enheter dödade, Jag tycker inte det är pinsamt med tanke på att vi funnits så kort tid, Vi kommer upp i topp 10 OB anfallare snart, Visst kunde vi köttat bättre men pinsamt är fel ord, Finns stammar som funnits sen start och har dödat 200.000 enheter, Tex TBHT, Ville bara säga min åsikt , Men såklart har du rätt att tycka vad du vill!:)
 
Topp