Gör sanningen ont?!

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Err

Driver folk eller? Fel kan ske, fel sker hela tiden. Nu blev detta ett "allvarligt" fel för er som lira TW, men de handlar ju inte om veckor. VaFan ska admins göra???? Reseta hela världen för ETT PAR lirare förlorade några trupper?

2 dar prem kostar, vem var de som drog den dumma kommentaren "de kostar dem inget" HAHA, ja inget jävla snille där eller. FÖRLORADE INKOMSTER kallar vi det. 2 DAGAR på varenda jävel som hade prem. De bygger upp en hel del, så kom förfan inte och säg att de inte kostar dem något.

Vi spelar TW för att de är KUL, vissa verkar lira det som ett online liv där dem är inne 24/7 mer eller mindre. Va händer om DIN dator går sönder? Ber du dem "nej asså seriöst, detta är dålig service, förlorar massa speltimmar, dra tillbaka irl tiden för annars..." Kom igen förfan. Blir så förbannad på alla idioter som tror innogames gjorde detta med flit, seriöst skärpning.

So what, ni betalar? Är tekniken 100% ? NEJ DET ÄR DEN INTE, GET REAL FÖRFAN. 2 Dars prem, de är INGET för oss konsumenter. Men har ni funderat på hur mycket innogames förlorar?

Tänker nån till innan dom börjar skriva? Jävla idioter säger ja ba.

Lol'd "trupper o resurser förlorades" Ja, lätt att 15 Admins ska gå igenom 12? världar o rätta VARJE konto. Get REAL jävla idioter.
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Err

Driver folk eller? Fel kan ske, fel sker hela tiden. Nu blev detta ett "allvarligt" fel för er som lira TW, men de handlar ju inte om veckor. VaFan ska admins göra???? Reseta hela världen för ETT PAR lirare förlorade några trupper?

2 dar prem kostar, vem var de som drog den dumma kommentaren "de kostar dem inget" HAHA, ja inget jävla snille där eller. FÖRLORADE INKOMSTER kallar vi det. 2 DAGAR på varenda jävel som hade prem. De bygger upp en hel del, så kom förfan inte och säg att de inte kostar dem något.

Vi spelar TW för att de är KUL, vissa verkar lira det som ett online liv där dem är inne 24/7 mer eller mindre. Va händer om DIN dator går sönder? Ber du dem "nej asså seriöst, detta är dålig service, förlorar massa speltimmar, dra tillbaka irl tiden för annars..." Kom igen förfan. Blir så förbannad på alla idioter som tror innogames gjorde detta med flit, seriöst skärpning.

So what, ni betalar? Är tekniken 100% ? NEJ DET ÄR DEN INTE, GET REAL FÖRFAN. 2 Dars prem, de är INGET för oss konsumenter. Men har ni funderat på hur mycket innogames förlorar?

Tänker nån till innan dom börjar skriva? Jävla idioter säger ja ba.

Lol'd "trupper o resurser förlorades" Ja, lätt att 15 Admins ska gå igenom 12? världar o rätta VARJE konto. Get REAL jävla idioter.

fan vf går de itne att gilla detta ? ^_^

Bra skrivit!
 

DeletedUser

Guest
Err

Driver folk eller? Fel kan ske, fel sker hela tiden. Nu blev detta ett "allvarligt" fel för er som lira TW, men de handlar ju inte om veckor. VaFan ska admins göra???? Reseta hela världen för ETT PAR lirare förlorade några trupper?

2 dar prem kostar, vem var de som drog den dumma kommentaren "de kostar dem inget" HAHA, ja inget jävla snille där eller. FÖRLORADE INKOMSTER kallar vi det. 2 DAGAR på varenda jävel som hade prem. De bygger upp en hel del, så kom förfan inte och säg att de inte kostar dem något.

Vi spelar TW för att de är KUL, vissa verkar lira det som ett online liv där dem är inne 24/7 mer eller mindre. Va händer om DIN dator går sönder? Ber du dem "nej asså seriöst, detta är dålig service, förlorar massa speltimmar, dra tillbaka irl tiden för annars..." Kom igen förfan. Blir så förbannad på alla idioter som tror innogames gjorde detta med flit, seriöst skärpning.

So what, ni betalar? Är tekniken 100% ? NEJ DET ÄR DEN INTE, GET REAL FÖRFAN. 2 Dars prem, de är INGET för oss konsumenter. Men har ni funderat på hur mycket innogames förlorar?

Tänker nån till innan dom börjar skriva? Jävla idioter säger ja ba.

Lol'd "trupper o resurser förlorades" Ja, lätt att 15 Admins ska gå igenom 12? världar o rätta VARJE konto. Get REAL jävla idioter.

Kan bara säga att detta är de bästa jag har läst på länge! Verkar finnas ont om såna som förstår att det bara är ett spel och att all dagens elektronik kan krångla.
En stor tumme upp på detta inlägg!
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Err

Driver folk eller? Fel kan ske, fel sker hela tiden. Nu blev detta ett "allvarligt" fel för er som lira TW, men de handlar ju inte om veckor. VaFan ska admins göra???? Reseta hela världen för ETT PAR lirare förlorade några trupper?

2 dar prem kostar, vem var de som drog den dumma kommentaren "de kostar dem inget" HAHA, ja inget jävla snille där eller. FÖRLORADE INKOMSTER kallar vi det. 2 DAGAR på varenda jävel som hade prem. De bygger upp en hel del, så kom förfan inte och säg att de inte kostar dem något.

Vi spelar TW för att de är KUL, vissa verkar lira det som ett online liv där dem är inne 24/7 mer eller mindre. Va händer om DIN dator går sönder? Ber du dem "nej asså seriöst, detta är dålig service, förlorar massa speltimmar, dra tillbaka irl tiden för annars..." Kom igen förfan. Blir så förbannad på alla idioter som tror innogames gjorde detta med flit, seriöst skärpning.

So what, ni betalar? Är tekniken 100% ? NEJ DET ÄR DEN INTE, GET REAL FÖRFAN. 2 Dars prem, de är INGET för oss konsumenter. Men har ni funderat på hur mycket innogames förlorar?

Tänker nån till innan dom börjar skriva? Jävla idioter säger ja ba.

Lol'd "trupper o resurser förlorades" Ja, lätt att 15 Admins ska gå igenom 12? världar o rätta VARJE konto. Get REAL jävla idioter.

Där är dörren ---> Dörr ---> kliv in ---> stäng efter dig ---> hejdå!
 

DeletedUser

Guest
Varför tog ni bort mitt inlägg :O?

Ja gav ju er en komplimang :O

Ni är ju så himla givmilda :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ett hån

Två dagars premium för de senaste dagarnas strul och bortkastade timmar är nog det värsta av allt. Ett hån mot aktiva användare som tydligt visar hur mycket InnoGames värderar oss spelare. En spottloska i ansiktet hade känts mer ärligt.
 

DeletedUser

Guest
Spelare måste spara & visa upp rapporter på förlorade byar & trupper

Är detta allvar?

skall försvaren få tillbaka sina trupper så skall väl oxå anfallarna få det. Jag köper läget att dom studsar, men att sätt sig ned o kolla rapporter för 2 dagars preem, NEJ TACK!

Skall ni ersätta trupper, adel o resurser?

förväntar mig ett svar :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är detta allvar?

skall försvaren få tillbaka sina trupper så skall väl oxå anfallarna få det. Jag köper läget att dom studsar, men att sätt sig ned o kolla rapporter för 2 dagars preem, NEJ TACK!

Skall ni ersätta trupper, adel o resurser?

Det står byar och trupper.

Alla kommer få 2 dagars premium oavsett.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
I manga punkter sa har Henrik rätt. Här later det ibland som att vi inte försöker lösa problemen alls. Det är ganska självklart att vi gör. Jag satt uppe till 03.40 imorse och jobbade frivilligt en 18 timmars dag igar för att jag avgudar detta fantastiska spel, samma för de tekniker som frivilligt stannade kvar även om de inte hade nagon standby just den dagen. Jag menar, vi förlorar ju även inkomst pa att spelet är nere, det vill vi ju gärna motverka ocksa, sa jo, vi försöker sa gatt vi kan, vi ger allt vi kan. Alltid.

Detta var helt enkelt ett väldigt nytt problem för manga av vara tekniker och nagot vi inte hade förväntat oss skulle hända. Nu har vi lärt oss en läxa och börjat planera fram strategier hur vi kan ga över pa fail-safes om eventuellt fler problem som dessa skulle hända.

Detta berörde alltsa 262 världar totalt och runt 24 olika marknader och runt 1/3 av vara spelare.


allså ok gaffel teknik kan haverera det förstår vilken medelsvensson som helst.
men på det stora hela så drar väl innogames in för mig att nå sa 4 miljarder per år i vinst eller nått. för dom pengarna ni drar in på oss betalande kunder borde ni väl åtminstånde kunna hålla serverhallen up to date. ta en summa av all vinst köp in nya servrar eller lägg ut dom på ett företag som faktiskt kan garrantera att det aldrig går ner, för så som det varit sedan 2 år tillbaka är inte hållbart i längden så mitt förslag är helt enkelt förnya serverhallen å sluta pilla i saker å ting i databasen som dom på företaget inte verkar ha koll på.

Snälla, jag ber dig. Var försiktig med siffror. 4 miljader är alltsa 4000 miljoner. Denna inkomsten är det inte manga företag som har, och da inte garanterat ett litet företag pa 130 pers som InnoGames. :p
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
I manga punkter sa har Henrik rätt. Här later det ibland som att vi inte försöker lösa problemen alls. Det är ganska självklart att vi gör. Jag satt uppe till 03.40 imorse och jobbade frivilligt en 18 timmars dag igar för att jag avgudar detta fantastiska spel, samma för de tekniker som frivilligt stannade kvar även om de inte hade nagon standby just den dagen. Jag menar, vi förlorar ju även inkomst pa att spelet är nere, det vill vi ju gärna motverka ocksa, sa jo, vi försöker sa gatt vi kan, vi ger allt vi kan. Alltid.

Detta var helt enkelt ett väldigt nytt problem för manga av vara tekniker och nagot vi inte hade förväntat oss skulle hända. Nu har vi lärt oss en läxa och börjat planera fram strategier hur vi kan ga över pa fail-safes om eventuellt fler problem som dessa skulle hända.

Detta berörde alltsa 262 världar totalt och runt 24 olika marknader och runt 1/3 av vara spelare.




Snälla, jag ber dig. Var försiktig med siffror. 4 miljader är alltsa 4000 miljoner. Denna inkomsten är det inte manga företag som har, och da inte garanterat ett litet företag pa 130 pers som InnoGames. :p

Det är dock sättet ni informerar på som stör mig. Och att handlingen tar lång tid. Jag skiter i om jag inte kan spela på 1 dag, förlorar lite premium och en by eller två.

Men om jag skall fortsätta betala en produkt vill jag känna mig prioriterad och inte (som det känns nu) att det är lite strunt samma vad resultatet blir, vi tar det med en klackspark ändå.

Sen vill jag inte ha några premium dagar heller. Som sagt, ta detta som en läxa och se till att det faktiskt händer någonting och få lite ordentlig service och kundbemötande.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Jag maste pasta att informationen pa forumet har varit otroligt bra. Bättre än vad den varit manga ganger tidigare. Vi körde även en direkt status-update pa varan devblog där vi hade runt 60.000 besök igar kväll.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det är dock sättet ni informerar på som stör mig. Och att handlingen tar lång tid. Jag skiter i om jag inte kan spela på 1 dag, förlorar lite premium och en by eller två.

Men om jag skall fortsätta betala en produkt vill jag känna mig prioriterad och inte (som det känns nu) att det är lite strunt samma vad resultatet blir, vi tar det med en klackspark ändå.

Sen vill jag inte ha några premium dagar heller. Som sagt, ta detta som en läxa och se till att det faktiskt händer någonting och få lite ordentlig service och kundbemötande.

Beskriv gärna hur bemötandet ska ske. Vill du ha ett telefonsamtal där innogames förklarar på väldigt enkla steg vad som händer? Eller vill du, hmm läsa PM på ditt konto i den världen där du lirar? Nej just ja, skiten va ju NERE. Jävla...

Gick du in på forumet så fanns en fin blog, där kunde man läsa vad som skett och va dom gör åt problemet. Men för vissa SPECIELLA personer så va tydligen inte detta nog.

Ordentlig service, lol. Seriöst, du lirar ett browserspel på NÄTET ditt... tard. Kunde innogames gjort detta bättre? INTE en aning, allt ja vet är att dom gjorde i mina ögon ett bra jobb. Med tanke på hur stressat de säkert var när 250+ världar låg nere, med alla sina kunder går i taket.

Du betalar, vad 30 kr i månaden? Man får de man betalar för. I min mening får man bra mycket för pengarna, och ibland uppstår något enstaka problem. Skulle vilja se dig klaga på vattenfall etc när Elen går o de är -25. DE är ett riktigt problem ;)

---

Väldigt fint att t.om konton som tagit mycket stryk får en chans att bli återställd i viss mån. De är väl ändå en bonus, för nå år sen hade väl de aldrig hänt :p
 

DeletedUser

Guest
Men hur kommer det sig att ni kan vara så sjukt givmilda och ge HELA 2 DAGARS PREM. Som inte är värt 10 kronor äns. När vi förlorar sjukt mycket tid för detta jävla spel som bara krånglar? Detta är tame sjutton inte respektabelt. Liksom varför ska vi slösa pengar och tid på detta jävla speed när det inte äns funkar.


Sen angående att de har hänt varje gång en ny värld öppnas år inte en himla slupp det är ett solklart mönster. Men tackar så hemskt mycket för den generösa gåvan på 2 DAGARS PREM... Jag tackar nej till ersättningen då de fan inte år acceptabelt..........


Nu ska jah fan börja rekneäa.

Fuurrrtiooo SEX
 

DeletedUser

Guest
Sen angående att de har hänt varje gång en ny värld öppnas år inte en himla slupp det är ett solklart mönster. Men tackar så hemskt mycket för den generösa gåvan på 2 DAGARS PREM... Jag tackar nej till ersättningen då de fan inte år acceptabelt..........


Nu ska jah fan börja rekneäa.

Fuurrrtiooo SEX

Jag tycker det är bättre du räknar på vad 2 dagars prem till samtliga spelare blir på alla 262 världar som drabbats ;) Jag gissar på mer än 46...
 

DeletedUser

Guest
Snälla, jag ber dig. Var försiktig med siffror. 4 miljader är alltsa 4000 miljoner. Denna inkomsten är det inte manga företag som har, och da inte garanterat ett litet företag pa 130 pers som InnoGames. :p


ok jag lekte lite med siffrona anta att det är 1000 spelare per värld som betalar premium ni har 260+ världar det ger räknestycket: 1000x40x260 = 10400000 i inkomst per månad vilket ger på 12 månader 124800000 allså 124 miljoner 800 000 kr i ren vinst med den summan per år så borde ni iallafall kunna hålla serverhallen up to date. även fast ni är 130 anställda
 
Topp