Gör sanningen ont?!

DeletedUser

Guest
Satt man tills alldeles nyss och kommenterar dagens event och så låses tråden IGEN!.....

Banna mig gör det men nu Jävlar får ni skärpa er....För i helvete ta lite kritik..."Vi lyssnar på spelarna" Jo visst, sure, NOT! Det var själva...h*lvete vad trådarna låses fort. Inse ni face:ar innogames och ni får ta skiten när den kommer, tål ni den inte så sluta då för i helvete....Jag kokar och inte är jag den enda...

Va faen ska vi med ett forum till om vi inte får diskutera? Håll åtmindstånde en tråd öppen...Att lägga locket på hjälper inte ett skit! Ni får inte fler kunder på det viset inte heller stannar vi "veteraner" kvar när vi blir behandlade som luft. Sen 2 dars PREM? Snacka om att pissa på oss som lägger xx/månadsvis på PREM och tid...Vem fan ska backa klockan? Visa lite "godwill" och salta lite...2 dar....jo just! Ni ska vara glada att ni har ett arbete att gå till men som ni behandlar oss lär det jobbet bli ett minne blott, i vart fall TW...Lycka till att hitta fler suckers som vill betala för er bubbla!

Pissed!
 

DeletedUser

Guest
Den förra tråden kukade ur :p

Men jo, jag är också bitter. Hoppas det blir lite mer än två dagars ersättning.
 

DeletedUser

Guest
Finns folk som lagt ner månader på att få ett bra konto. ALLT detta jobb fuckas på en dag tack vare Tribalwars. Och vad får dessa spelarna tillbaka? 2 dagars prem.. Liksom.. Näe, vet många (betalande kunder) som sagt att detta va droppen och dem kommer sluta..
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Kan inget annat att hålla med dig, får väl se om den här tråden låses också...

Att ge oss 2 dagars premium kostar inte er ett skit eller hur? så ge oss minst 2 veckor tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag skriva vad jag inte gillar med tw:

Danney
Twillight
Idioter
Gaffel
 

DeletedUser

Guest
Kan inget annat att hålla med dig, får väl se om den här tråden låses också...

Att ge oss 2 dagars premium kostar inte er ett skit eller hur? så ge oss minst 2 veckor tycker jag.

Spelar ingen roll om vi får premium. Lite premium (som de flesta seriösa spelare ändå köper utan problem) ger inte tillbaka de byarna och soldater man kämpat i månader och flera timmar varje dag för att få fram.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Spelar ingen roll om vi får premium. Lite premium (som de flesta seriösa spelare ändå köper utan problem) ger inte tillbaka de byarna och soldater man kämpat i månader och flera timmar varje dag för att få fram.

Sant, cirka 7-8 av mina adelståg besökte bara byn -.-

Jag tycker även att man inte ska kunna assistera någon under freden för att göra det rättvist för ALLA.
 
Reaktionspoäng
0
Spelar ingen roll om vi får premium. Lite premium (som de flesta seriösa spelare ändå köper utan problem) ger inte tillbaka de byarna och soldater man kämpat i månader och flera timmar varje dag för att få fram.

Håller med faktiskt. Gratis premium är inget som ger folk tillbaka det de förlorat.
Och bara för att få fram det så klagar jag inte för att jag hör till dem som förlorat något på detta mer än farmningstid och att folk hunnit bygga upp sig igen. Så jag gnäller inte för att jag har loosat, utan för att jag vet massor som har förlorat på detta.
 

DeletedUser

Guest
Satt man tills alldeles nyss och kommenterar dagens event och så låses tråden IGEN!.....

Banna mig gör det men nu Jävlar får ni skärpa er....För i helvete ta lite kritik..."Vi lyssnar på spelarna" Jo visst, sure, NOT! Det var själva...h*lvete vad trådarna låses fort. Inse ni face:ar innogames och ni får ta skiten när den kommer, tål ni den inte så sluta då för i helvete....Jag kokar och inte är jag den enda...

Va faen ska vi med ett forum till om vi inte får diskutera? Håll åtmindstånde en tråd öppen...Att lägga locket på hjälper inte ett skit! Ni får inte fler kunder på det viset inte heller stannar vi "veteraner" kvar när vi blir behandlade som luft. Sen 2 dars PREM? Snacka om att pissa på oss som lägger xx/månadsvis på PREM och tid...Vem fan ska backa klockan? Visa lite "godwill" och salta lite...2 dar....jo just! Ni ska vara glada att ni har ett arbete att gå till men som ni behandlar oss lär det jobbet bli ett minne blott, i vart fall TW...Lycka till att hitta fler suckers som vill betala för er bubbla!

Pissed!


Låt mig förklara, för jag var tyvärr inte tillräckligt tydlig i min låsning på förra tråden.


Tråden låstes för att den låg i "Fråga", kunde lika väl ha flyttat tråden, men om jag inte är ute och cyklar så finns där redan en tråd (utöver denna) i "Diskussion". Det är anledningen till att jag låste i alla fall, inte för att reta upp er.

Tar än en gång och skriver upp all kritik som framgår, den konstruktiva, så att företagets agerande gentemot dessa avbrott kan förbättras och förhindras inför framtiden. Vi lyssnar och som jag sa i min låsning: Jag kommer framför all konstruktiv kritik till högre makt, det har ni mitt ord på. Så enkelt är det, det ska upp på bordet, inget snack.

Angående kompenseringen så sitter vi nu och kollar hur andra versioner ställer sig till detta.

Om jag kan, och får grönt ljus från ovan, skall vi lösa de som skadats på grund av detta avbrott.

Allt kommer att skrivas i tillkännagivande, så att ni användare vet vad som händer och sker.
 

DeletedUser

Guest
håller med ferret. jag vann på detta genom att jag kunde rensa en snubbe men jag tycker inte det är riktigt rättvisst då han slösat månader på att bygga detta
 

DeletedUser

Guest
Men nu får ni väll ge er?! det är ett spel och allt i denna värld är inte fel fritt. fine servern krångla, lev med det. dom jobbar på så fort dom kan. Väx upp nu och inse att en dator håller inte hur länge som helst utan att krångla. har ni nånsin haft en server själv till ett spel? det är inte bara och bara. så sluta gnälla och inse att dom iaf försöker.

Blir så jävla less på att bara läsa negativa saker. fine ni kanske inte kan ducka men tänk er om eran dator skulle kracha istället? då kan ni inte heller ducka anfall eller skicka ass å skit. så snälla tänk innan ni skriver!
 

DeletedUser

Guest
Men nu får ni väll ge er?! det är ett spel och allt i denna värld är inte fel fritt. fine servern krångla, lev med det. dom jobbar på så fort dom kan. Väx upp nu och inse att en dator håller inte hur länge som helst utan att krångla. har ni nånsin haft en server själv till ett spel? det är inte bara och bara. så sluta gnälla och inse att dom iaf försöker.

Blir så jävla less på att bara läsa negativa saker. fine ni kanske inte kan ducka men tänk er om eran dator skulle kracha istället? då kan ni inte heller ducka anfall eller skicka ass å skit. så snälla tänk innan ni skriver!

Måste vara väldigt svårt att få tag i en dator i dagens samhälle!
:thinking:

Folk är upprörda och ingenting tvingar dig att läsa i de här trådarna.
Det är mänskligt att klaga på högre makter när någonting går fel och de är de enda som kan fixa det.
Har för mig att det är en del av demokrati, eller har majestätsbrott införts i tribalwars och internethaters är bödeln?
 
Topp