end game osv fråga

DeletedUser

Guest
vadå om? Vi är uppe i 90% innan dess!:)

Tro vad du vill wt, du kommer inte vara med ändå:)
 

DeletedUser

Guest
Ja jisses :D

Frågan är om det kommer ta slut innan nästa istid :rolleyes:
Jag tror vad jag vill om detta!

WT kläd på dig så snabbt!!!för nu istiden kommer FXn så fort nu!!! tvivlar att det ens tar en månad nu..

Nino kommer hållas ansvarig för stängning vid 90%..
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
med tanke på att ni tog upp -ut- spelare som adlar i perioder så hoppas jag på det bästa att det är rätt period för er <3
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
jepp dom adlar på iaf.. annars e d -uuuuut-

fatta ni ironin ;)
haaaaa-haaaaaaa

hmf....men va fan, adla spelare med ist för eran barbar adling som tar upp det mesta av ert arbete...kanske itne finsn så mkt spelare o adla i närmare eftertanka...
 

DeletedUser

Guest
haaaaa-haaaaaaa

hmf....men va fan, adla spelare med ist för eran barbar adling som tar upp det mesta av ert arbete...kanske itne finsn så mkt spelare o adla i närmare eftertanka...

Vad fan snackar du om? följer du ens adlingen varje dag?
Visst adlas det bb, men vi håller rätt takt på aktiva byar för att nå 90% när vi planerat:)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Vad fan snackar du om? följer du ens adlingen varje dag?
Visst adlas det bb, men vi håller rätt takt på aktiva byar för att nå 90% när vi planerat:)
well, jag FÖLJDE varje dag, men, det, fortfarande synda saken, att jag inte får några attacker på mig, jag VILL bli uppadlad, men ni verkar inte förstå min tanke i den banan.
 

DeletedUser

Guest
Varför fick V2 komma före V8? Har inte V8 mer i procent än V8 eller hur var det?

Imo borde V8 få komma efter V6 och V4. V2 får vänta
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kommer denna värld låsas och bli vunnen på engång pga den höga % halten eller måst ni vänta de 3 månaderna som ska gå annars också?
 

DeletedUser

Guest
Nej vi måste inte vänta, när vi tar våra 90% så ska de stängas har nino sagt:)
 
Topp