Rykten på V12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det ryktas att TTT kommer vilja vinna världen så fort som möjligt!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att Träd numera äger k54 samt att -Dv- försvann 2.5 h efter deras krigsförklaring...;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är jäkligt förbannad på MADNESS!
Jag gjorde honom till ledare, gissade vad han gjorde? Avlägsnade alla medlemmar, förstörde hela forumet och allt annat!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det rullar på fint på tw och att det e kul o bara ha en by som man pysslar om :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det rullar på fint på tw och att det e kul o bara ha en by som man pysslar om :)

Ryktas att jag är avis på dig som slipper sitta och farma 24/7. Nu måste jag ju inte, men det är fan svårt att låta mina citronklyftor hänga i byarna och tröka.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att yawn ökar på sina flyktingar och är snart v12 största flyktings anläggning
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag inte förstår folk som slutar men ändå hänger på externa... slutar man inte för en anledning? känns bara creepy
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag inte förstår folk som slutar men ändå hänger på externa... slutar man inte för en anledning? känns bara creepy

Ryktas att mina byar e inte slut ännu och så länge dom inte är på 0 så kommer jag ha ett vakande öga på v12 :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp