Rykten på V12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ryktas att det är jävligt svårt att inte farma :)

Måste vara antingen att ni andra slutat farma eller så är det bara jag som är nolifer :p Baserade ryktet på att jag helt plötsligt har varit dagens plundrare två dagar i rad trots att jag aldrig fått den belöningen förut. Innehar den för idag just nu också. Kanske bara var Danneboy som var före mig innan han slutade? :confused:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Nej, jag hade den igår (tills min KÖ slutade farma :( ) och har tagit den en gång innan samt att lethoon innehar ett par av dem kan man säga ^^
 

DeletedUser

Guest
Så kan det nog ha varit. Var uppe i ca 100 plundringar i timmen fram till klockan 5. Ryktas att jag får min tredje raka idag. *Shoots itself with the excuse "It's not killing if it didn't have a life!"*
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man inte behöver bli dagens plundrare för att plundra in mkt. vill man ha den belöningen e det ju bara att dra 20 lk på varje barbarianby på hela kontinenten.. :p


räcker att ha ett 30 tal godbitar som ger 50, 50,50 varje gång och jag är nöjd ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är ett tecken på att man har mycket trupper och är aktiv. Inte alla som vill anfalla såna spelare :) Därför sätter jag vikt vid just den belöningen. Sen om det är så effektivt vet jag inte. Mina barbarbyar har ännu inte nått så hög produktion att jag kan skicka så mycket jag vill. Därför blir det många små farmningar istället :p
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Så kan det nog ha varit. Var uppe i ca 100 plundringar i timmen fram till klockan 5. Ryktas att jag får min tredje raka idag. *Shoots itself with the excuse "It's not killing if it didn't have a life!"*

Det ryktas om att jag inte kan vara långt bakom dig med mina plundringar under dagen :rolleyes: Det ryktas om att jag ska tima in 1k farmningar som landar 00.00.01 inatt bara för att få ha känslan av att inneha belöningen ;)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Finns ju effektivare sätt att farma på, men det orkar jag inte dra här. Jag förstår dock Lemon då jag själv varit i samma sits och dragit 6 dagens plundrare i rad. Det blir lätt så om man har mycket trupper hemma och mest väntar på att grannbyarna ska växa till sig.

Ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att 2 min efter man blivit adlad blir man kickad ;) från sin stam som är en top 10 stam.(inte jag)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att jag undrar om alla runt mig fått " farmningsförbud"? att hitta 2 miljoner k råvaror i 7st barbarian byar bland sina stamfränder känns lite fel...:awsm:
 

sterna

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att goggEEE och CO har slickat lite röv...eller är det så att TTT inte vågar kriga mot alla "fiender";)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp