Rykten på V12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är en viss liten skillnad när det är en medlem som skriver något och när en ledare skriver något, kanske jag skulle lagt in det redan när jag dementerade dina så kallade rykten och att Du som är en ledare ska tänka efter innan Du slänger ur dig saker här ute.

Fundera på det där, för tror du behöver ha dig en tankeställare, för nog springer du runt ofta och kastar skit på folk/stammar här ute i externa.

Det har jag verkligen inte gjort..

Det enda jag har gjort är att ha snackat skit om R.R... och det är en del i kriget... Dom har snackat lika mkt skit om oss...
Och ett krig kan vinnas på många olika vis än på slagsfältet ;)

och jag sa bara ett rykte... Som du dementerade.. ok vad bra då :)
Jag dementerade oxå eran spelares rykte...

Detta är väl en ryktes tråd?

Så släpp detta och fortsätt skriv rykten...
Vill ni något så ta det med mig ing. Eller med våran diplomat...
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag dementera Come On?'s ord här ute.
Börjar med det jag skrev.

Det är en viss liten skillnad när det är en medlem som skriver något och när en ledare skriver något, kanske jag skulle lagt in det redan när jag dementerade dina så kallade rykten och att Du som är en ledare ska tänka efter innan Du slänger ur dig saker här ute.

Fundera på det där, för tror du behöver ha dig en tankeställare, för nog springer du runt ofta och kastar skit på folk/stammar här ute i externa.

Förresten, du personligen får yttra dig hur mycket du vill, även alla andra i TTT, men klaga inte sen på om ni blir hatade som stam. För ju mer dynga man kastar desto mer dynga får man tillbaka. Visar man respekt får man respekt, respekterar man inte de andra ska man inte räkna med att bli respekterad som spelare/stam.

Här nedanför förklarar Come on? att han inte kastar dynga, speciellt inte på oss utan bara på R.R som kastar dynga på dom med.

Det har jag verkligen inte gjort..

Det enda jag har gjort är att ha snackat skit om R.R... och det är en del i kriget... Dom har snackat lika mkt skit om oss...
Och ett krig kan vinnas på många olika vis än på slagsfältet ;)

Här kastade Come on? dynga på oss.

Det ryktas att yawn börjar bli rädda för oss i TTT eftersom dom har börjat spridit ut falska rykten om oss...

Det ryktas att även om vi nu säger att ryktena e sanna så lär yawn vara större mass invitar stam än TTT...

Här säger han att han bara sa ett rykte, men nog var det mer dynga han kastade än ett rykte då själva Come on? vet om att vi inte är rädda för TTT och speciellt inte är en mass invite stam.

och jag sa bara ett rykte... Som du dementerade.. ok vad bra då :)
Jag dementerade oxå eran spelares rykte...

Detta är väl en ryktes tråd?

Så släpp detta och fortsätt skriv rykten...
Vill ni något så ta det med mig ing. Eller med våran diplomat...

Avslutar med ett rykte.

Ryktas att jag som är diplomat och ledare för Yawn redan tagit det här med er diplomat ett antal gånger och även han med mig.
 

DeletedUser

Guest
om ni nu inte gillar oss...

gör en krigsförklaring :)

Det ryktas om att sommaren e snart på väg att ta slut och många kommer återvända till TW och framför allt till v12=)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det blir fler samtal mellan Deja Vu och mig. *asg*
 

DeletedUser

Guest
om ni nu inte gillar oss...

gör en krigsförklaring :)

Det ryktas om att sommaren e snart på väg att ta slut och många kommer återvända till TW och framför allt till v12=)

Det ryktas att det skulle bli tufft för TTT om en krigsförklaring norr ifrån kommer...
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att L.O.TW har sämst genomsnitt per spelare @ topp 10.
OCH SÄG INTE ATT NI HAR TRUPPER
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Uv Ajed? har fått respekt, av mig i alla fall:)

En sån diplomat borde alla stammar ha i sin sold
 

DeletedUser

Guest
ryktas att k44 börjar bli lite för trångt :D

4 top 10 stammar

L.O.TW , MuM , Hades , JabbaW
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Uv ajed? co-spelas av xoniva och alfons II

Ryktas om att Elmorte också hjälper till på ett hörn.
Ryktas förövrigt om att det endast verkar krävas 2,5K för att gå med MuM. Dock skumläste jag profilen lite fort bara.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att JabbaWs ledare är tillbaka från sin semester och kommer leda JabbaW mot framgång igen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp