Vem e bäst på V1

DeletedUser

Guest
Boogeyman. han verkar helt klart vara bäst på v1 :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Lolao, artig dam som jag bara haft nöjet att möta i defensiva KÖ-uppdrag.
2 Insider, värsta TW-vän man kan ha, ger aldrig upp i attackerna, men slå inte mot samlingsplatsen om du inte har adelståg efter!?
3 bästa deffspelare = jag själv, överlevde najs och höll ut mot knight i varje fall i en vecka med nästan all deff hos övriga i stammen + att jag överlevde DH:s attacker förra året trots att jag var på Kreta =D

Tack för den här tiden allihop och ha fortsatt kul nu alla gamla TW-vänner, nu stänger jag ner!
 

DeletedUser

Guest
har inte läst hela tråden men slänger in den ändå så folk kan tjura lite över möglig ost

Rainbow för att spelaren pallar spela vidare trotts att hela världen ville se en DÖD:)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, bästa spelaren är svårt, har fortfarande inte mött någon som jag skulle kunna klassa som "bäst" vissa har varit bra, andra dåliga och andra "okej".

Någon som enligt mig lyckats grymt bra är Lufsen, han har länge varit ledare för en storstam (först för BFH och senast för DH) och alltid lyckats bra med diplomati och så. Spelar enligt mig på ett väldigt smart sätt och är en farlig motståndare.


Fotnot: Albin, jag hoppas du menar orginal Insider, den nya är inte ens i närheten, på något sätt.
 

DeletedUser

Guest
Håller faktiskt med, hur länge har du spelat tw lufsen?:)
 

DeletedUser

Guest
Håller med Twille i det mesta. Dock är han lite blygsam som inte nämner sig själv. Tycker att han med råge platsar ibland namn som Lufsen, beta3d och Rainbow. Men som sagt...Svårt att nämna en enda då jag träffat på flertalet duktiga. Ilomants och Kattnilla är tex 2 duktiga deff-tjejer. Har kanske inte samma skill offensivt? Sen är det ju få som överträffar Kruxets verbala förmåga.:D

V1: DH
 

DeletedUser

Guest
Håller faktiskt med, hur länge har du spelat tw lufsen?:)

Jag har spelat sedan världen startade men anser inte att jag själv är bäst då man kan lägga in hur många parametrar man vill och alla värderas olika så utfallet är olika beroende på vem man fråga. Men jag är givetvis smickrad att bli nämnd.

Själv vill jag nämna en jag haft stora problem med och det är chus Warrior. Vet inte om han är kvar men han var en jävel på att deffa bort adelstågen.
 

DeletedUser

Guest
Håller med Twille i det mesta. Dock är han lite blygsam som inte nämner sig själv. Tycker att han med råge platsar ibland namn som Lufsen, beta3d och Rainbow. Men som sagt...Svårt att nämna en enda då jag träffat på flertalet duktiga. Ilomants och Kattnilla är tex 2 duktiga deff-tjejer. Har kanske inte samma skill offensivt? Sen är det ju få som överträffar Kruxets verbala förmåga.:D

V1: DH

Självklart nämner man inte sig själv ;). Tycker faktiskt inte heller att jag platsar bland "de bästa", jag har spelat länge och lärt mig mycket, men nog finns det saker kvar att lära sig och långt innan man är bäst ;)
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
En som är värd att nämnas i deta forum, tycker jag helt klart Nordic Viking. Tagit MKT stryk men reser sig o kommer tillbacka dubbelt
 

DeletedUser

Guest
Det finns 2 spelare som jag vill höja till skyarna.

1. Himanen. Min gamle sidekick, när något bestäms så händer det, det går fort & det gör ont. Plan & strategisk mästare som gödslar med off & deff åt alla håll det behövs. Ser fram emot att krossa nästa motstånd i gemensamma anfall :)

2. Kruxet22. Har man en genomsnittlig promille på 3,72, då är det en bragd att spela som han gör!:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Haroo har bra speluppfattning helt enkelt :D

Bästa spelaren jag spelat med
Omöjligt att säga, men en liten guldstjärna i kant till polecat/Hannu87. Komplett helt enkelt. 99% av -SK- kan nämnas däremot, otroligt hög spelnivå rakt igenom.

Bästa spelaren jag spelat emot
Fortfarande bönan, Bonstrom. Kreativ i sitt försvarsspel, och kan åstadkomma stordåd med minimala resurser (han kö:ade fiendekonton, vi möttes aldrig via Bonstrom-kontot). Lite bitter att Knight snodde honom, ta hand om honom, annars gör jag det ;)

Bästa spelaren jag inte mött i fält/delat stam med
MrSinatra var alltid en favorit, grym retoriker (oväsentligt, men bonuspoäng för skoj inlägg), effektiv krigare om twstats säger något. När han var som mest aktiv var v1 hans lekplats, ingen annans.

Vad som gör en spelare bäst är subjektivt, jag försöker se till helheten. Hur spelaren presterar på fältet, deras roll i sin stam, social kompetens, teamplayer-faktorn etc.
 
Topp