FD CAF2 VS Deras fiender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tycker att fd caf2 medlemmara får väldigt lite hjälp från sina sk allierade, varför förklarar inte mash krig mot gow så caf2 spelarna får det lite lättare.. känns skönt skulle jag tro att få denna bekräftelse vad den alliansen var värd och veta att man satsade på fel häst (mash i stället för gow) ;)
kanske inte ska lyssna på sin ledare som endast tänker med en sak ;)
 

DeletedUser

Guest
vadå?
Jag e ju bara fundersam på hur en stam kan ta 1400 byar utan att en allierad vän sätter ner foten och biter ifrån?
om jag skulle vart en caf2 spelare ( som jag vart en kort stund ;) ) skulle jag fundera på vart hjälpen är någonstans ;)


ska jag bli bannad från forumet då?

Att caf´s ledare bara tänker på en sak är väll ganska uppenbart och det är sig själv.. det lyser det tydligt om när andra caf medlemmar ser vad som komma skall och gick tillbaka till sin stam för att möta ödet (Vilket är starkt, all heder åt er) , medans hon hellre klänger sig kvar och hoppas att hon ska bli räddad, och att hon inte åker ner för rankingen allt för mycket, hon har ju offrat så mycket för dessa byar

men både bossen och midker kan gärna fixa en mall hur man ska skriva för att det ska bli rätt i mash ögon


Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 MASH -ST2- LCN
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,544
Sida 2: 451
Skillnad: 1,093

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14,601,292
Sida 2: 4,195,653
Skillnad: 10,405,639

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DVH-A DVH GoW-S GoW-P
Players:

Side 2:
Tribes: LCN MASH CAF2 -ST2-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 150
Sida 2: 51
Skillnad: 99

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,431,728
Sida 2: 484,468
Skillnad: 947,260

chart
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att fd caf2 medlemmara får väldigt lite hjälp från sina sk allierade, varför förklarar inte mash krig mot gow så caf2 spelarna får det lite lättare.. känns skönt skulle jag tro att få denna bekräftelse vad den alliansen var värd och veta att man satsade på fel häst (mash i stället för gow) ;)
kanske inte ska lyssna på sin ledare som endast tänker med en sak ;)

Tja vi hade ju kunnat göra en stribe, förklarat krig å inte gjort ett skit:)
Sen gapat å skällt på caf för att dom inte gör något trots att vi ställt in 1 spjut i deras byar å skickat 10 fejks i ett jätteoffensiv;)
 

DeletedUser

Guest
Tja vi hade ju kunnat göra en stribe, förklarat krig å inte gjort ett skit:)
Sen gapat å skällt på caf för att dom inte gör något trots att vi ställt in 1 spjut i deras byar å skickat 10 fejks i ett jätteoffensiv;)

Gör inte det, Gero. Kör på er inslagna väg. Gå bakom ryggen på era allierade, snacka er skit om fienden och sen stryka dem medhårs, se till att andra anfaller först och sen gå in när ni ser hur det går.
Man blir så förbannat trött på ditt tänk. Men övriga världen får väl snart upp ögonen och då är det klippt, vilket du vet och övriga i MASH med. Sen kan du göra som jag, sprätta med tårna i sanden och se allt det fina som finns utanför spelet.
Tror du skulle behöva det. :D

Jag har aldrig varit en anhängare till CAF2, förutom i början då vi kom bra överens. Ni gör det bra nu och för fan få upp ögonen. Ni såg väl hur det såg ut i MASH forum. Hahahaha..... SILENCIUM!!!
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Imponerande att ni orkar ta med er laptoparna när ni leker på stranden, regnig dag eller :)
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Sen kan du göra som jag, sprätta med tårna i sanden och se allt det fina som finns utanför spelet.
Tror du skulle behöva det. :D

Kan du inte ta med Tobie till stranden också, han skulle också behöva lite avkoppling från det externa forumet (och säkerligen från sina övertagna konton i DVH). Jag tror inte det är bra för hans hjärta att hetsa upp sig här, så ofta:)
 

DeletedUser

Guest
Tievil.. jag har vilat upp mig så för min del är det ingen fara, jag kan ta kö på dig ifall du behöver iväg och jobba ellr så ;), ha flertalet konton att spela på har jag inte tid med, jobb, barn.. bli bäst på nya starcraft ;).. det minsta man behöver då är att oroa sig för tw, däremot ser jag att du fastnat på det igen, inte bra ;)

(S)Geranimo däremot behöver all vila han kan behöva för att komma på fötter, detta spel gör så han ser saker på skärmen som inte händer ;)

däremot så är det fortfarande konstigt att mash inte går in och hjälper sina allierade, hellre göra allt för att de ska få lite hjälp än stå på sidan av och försöka köra den diplomatiska vägen som både lobo och gero alltid totalt fullkomligt misslyckas med samtidigt som caf2 blöder byar.. de är väll uppe i 1600 byar nu om jag inte har fel., men de kanske har någon bra taktik som tar minst 4 veckor att komma fram till.. som alltid.. och sen tar de lite krafter för att köra på 1 vecka eller så.. sen 4-5 veckors tänkande igen ;)

men men, jag är inte den.. vänta hellre tills caf2 förlorat 8 kontinenter till, och gärna ännu längre så gow kommer upp i arslet på er ochså ;), men ni kanske förlitar er på lcn och st2..

men bara kul att caf som alltid känt sig säkra med alliansen med mash får bita det sura äpplet och stå ensamma

// S


Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 MASH -ST2- LCN
Players:

Timeframe: 19/07/2010 19:00:00till29/07/2010 17:14:38

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,200
Sida 2: 590
Skillnad: 1,610

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20,946,772
Sida 2: 5,507,627
Skillnad: 15,439,145

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej Tievel, Tobie och Spider. Skönt att höra att alla äntligen är uppvilade, laddade och redo för stordåd. Själv fattar jag inte vad jag gör här i det externa forumet. (Borde jag sitta och göra annat?...)

Mamma sa till mig en gång att man ska akta sig för att fastna i aktiviteter som bara tar en massa energi av en, som i slutänden är förgängligt och som inte för en framåt här i livet. Men det vet vi ju alla att TW gör. Det får åtminstone fram ens äkta sidor.

Tievel-vännen, gör gråbyar av tivelkontot, ta ett annat konto, ta din bärbara med dig till stranden, borra in dina fötter i sanden och börja planera i det dolda tillsammans med nån ledare i DVH. Adrenalinet som uppkommer är värt var enda minut som du lägger ner på att sitta framför laptopen.

Öl är gott...
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Tievil.. jag har vilat upp mig så för min del är det ingen fara, jag kan ta kö på dig ifall du behöver iväg och jobba ellr så ;), ha flertalet konton att spela på har jag inte tid med, jobb, barn.. bli bäst på nya starcraft ;).. det minsta man behöver då är att oroa sig för tw, däremot ser jag att du fastnat på det igen, inte bra ;)

(S)Geranimo däremot behöver all vila han kan behöva för att komma på fötter, detta spel gör så han ser saker på skärmen som inte händer ;)

däremot så är det fortfarande konstigt att mash inte går in och hjälper sina allierade, hellre göra allt för att de ska få lite hjälp än stå på sidan av och försöka köra den diplomatiska vägen som både lobo och gero alltid totalt fullkomligt misslyckas med samtidigt som caf2 blöder byar.. de är väll uppe i 1600 byar nu om jag inte har fel., men de kanske har någon bra taktik som tar minst 4 veckor att komma fram till.. som alltid.. och sen tar de lite krafter för att köra på 1 vecka eller så.. sen 4-5 veckors tänkande igen ;)

men men, jag är inte den.. vänta hellre tills caf2 förlorat 8 kontinenter till, och gärna ännu längre så gow kommer upp i arslet på er ochså ;), men ni kanske förlitar er på lcn och st2..

men bara kul att caf som alltid känt sig säkra med alliansen med mash får bita det sura äpplet och stå ensamma

// S


Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 MASH -ST2- LCN
Players:

Timeframe: 19/07/2010 19:00:00till29/07/2010 17:14:38

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,200
Sida 2: 590
Skillnad: 1,610

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20,946,772
Sida 2: 5,507,627
Skillnad: 15,439,145

chart

Du glömde en del stammar i statsen. elite och gowa som jag kommer på så här direkt.
Men som vanligt så "glömmer" du vissa saker som kan kännas obekväma för dig.
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
nja men de är ju alla Fd cafare han söker när han skriver in dessa statsen, och dem ligger ju i ST2, LCN och MASH...
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Geronimo. Du kanske borde kolla trådens titel en gång till.

Detta har inte med GoW att göra. Utan med CAF spelarna att göra. CAF spelarna är inte relaterade till Elite, så varför ska de med i statsen?
 

DeletedUser

Guest
hm.... sen när krigar vi emot gow? :confused:

har ja missat nåt medans jag var nere på stranden? :rolleyes:


ta med alla stammar när ni ändå är igång ;)
 

DeletedUser

Guest
Måste det tas upp 1000 gånger?! Detta är bara om de stammar som har tagit in spelare ifrån CAF... Sedan om du vill skapa en tråd där alla stammar är med varsågod & gör det, men inte här tack...

Disturbia bor du vid stranden :confused: För du måste ha varit väldigt inaktiv om du inte har märkt att Gow slaktar era nya medlemmar :awsm:
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
hmm så man kan ta med vilka stammar som helst å visa stats?
De flesta spelare har nog hoppat mellan stammar någon gång:)
Synd att inte stribe finns kvar då så bör ju de flesta stammar få bra stats;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp