Rykten på V12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

heerman

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas om att det är förjävla många grannar som inte fattar att dom ska börja om..
som bygger sina 50 spjut om dagen som man måste rensa.. -___-
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Piratespelarna har SJUKT mycket barbarbyar runt omkring sina byar
Ryktas även om att ingen har någon aning hur alla de övergivna hamnade i ett streck över hela kontinenten där..
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det funderas mycket över hur Pirate spelarna fick 80 barbarer eller mer runt om sig.
 

DeletedUser

Guest
- Det ryktas att ett flertal spelare i TTT har fått foten efter att ha blivit rensade och tydligen inte hade tillräckligt med trupper för att platsa i stammen :confused:
- Vidare rykten säger att DSA har planer att störta TFA. Kanske genom att dränka deras morföräldrar i en chokladfontän och därför tvinga fram våld vilket riskerar att leda till rättegång. En rättegång tar på krafterna och därmed orkar inte TFA-spelarna spela och DSA har lyckats med planen. Eller också tänker de bara attackera dem, vad vet jag? :)
- Ytterligare rykten har nått mitt södra öra att CW och F.A.G försöker samla ihop stammar för att plocka bort TTT :(
- Sista ryktet för idag från Don Citrus säger att ett större antal katapulter snart går DSA's väg.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
In my honest opinion så är det faktiskt inte nödvändigt att ta diskussioner angående fusk hit och dit här i forumet. Och om det ska göras, gör det ordentligt - dock inte här.

Deal ? :)
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att nuvarande rank2 på v12 har blivit avstängd för fusk "Den här spelaren har blivit avstängd och därför kan han inte bli attackerad eller assisterad"
Ryktas att fler från Pirat stammen kan möta samma öde.
Ryktas att jag mfl. tycker detta fusk är patetiskt.
Ryktas att dessa spelare aldrig kan ta sig till toppen utan fusk. Detta är ytterligare ett bevis på detta.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag känner mig väldigt ensam på v12 och lyssnar på Akon - Mr Lonely
Ryktas även att jag letar stam!?
 

DeletedUser

Guest
Okej. Då testar vi igen, eftersom de två förra inläggen inte dög.

Diskussioner, rykten, inlägg, w/e angående bannade spelare etc hör inte hemma på forumet. Så enkelt är det. Det belönas från och med nu med straffpoäng.
Om det ska vara så, så kan jag dra ett citat ur reglerna, ifall det hjälper?
 

DeletedUser

Guest
Du får gärna citera vart det är emot reglerna att RYKTA om bannade spelare, då dessa spelare fortfarande är / var en del av våran värld.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp