En hjälpande hand till..

DeletedUser

Guest
med den dåliga stämning dom har så lär de ju komma snart

Dålig stämning....
Saken var att du slutade....började internadlas. Vi vet inte vart vi har dig, du får inget förtroende och du väljer att dra. Gräset e ju grönare på andra sidan brukar det ju heta ;)
När du lämnade så var det en hel del folk som såg dig som en svikare...nu står du mitt i DVH land och tiden får utvisa om du är en strategisk värvning eller om du e en spelare Mash vill ha.

(Spirit har ju lagt delar av vårat forum på sin profil så ni kan ju gå in o kolla där om ni e nyfikna, dock har han klippt lite fint i det hela)

Vi har en del snaskigheter som vi skulle kunna dela med oss av om vi vill ...men det brukar bli en låg nivå på skiten så jag avstår.

/Punkan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, Moget värre av Spirit ;P nästan samma klass som Lobo´s profil där han lägger upp brev ;P
 

DeletedUser

Guest
Dålig stämning....
Saken var att du slutade....började internadlas. Vi vet inte vart vi har dig, du får inget förtroende och du väljer att dra. Gräset e ju grönare på andra sidan brukar det ju heta ;)
När du lämnade så var det en hel del folk som såg dig som en svikare...nu står du mitt i DVH land och tiden får utvisa om du är en strategisk värvning eller om du e en spelare Mash vill ha.

(Spirit har ju lagt delar av vårat forum på sin profil så ni kan ju gå in o kolla där om ni e nyfikna, dock har han klippt lite fint i det hela)

Vi har en del snaskigheter som vi skulle kunna dela med oss av om vi vill ...men det brukar bli en låg nivå på skiten så jag avstår.

/Punkan

jadu, varför varför kan du tänka sig att jag kom tillbaka? jo just det jag har ju redan berättat det för dig via PM, så om du vill så kan jag ta det långsamt för dig igen via pm.
jag avbröt min internadling för att jag ville tillbaks till stammen igen, men vad möts jag av?
dålig stämning och osynlig ledning.

tror du inte jag funderade igenom det noga? nä, det tror du säkert inte om du har varit som resten av ledningen har varit.

vet du vad jag kom fram till? att man ska ha det roligt, så det är allt eller inget för mina byar uppe i k13. visst det är kul att ha höga poäng men vad räknas mest för DVH?
jag skulle nog tro att det är poängen, för allt annat verkar ni ha slagit lock för
(som triviala saker som stämning, att ingen ska kasta skit på nån annan på forumet, att ledningen kan upprätthålla såna enkla regler som präglar stammen).
 
Senast redigerad av en moderator:

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Hehe, Moget värre av Spirit ;P nästan samma klass som Lobo´s profil där han lägger upp brev ;P

Jag lägger inte upp brev, jag lägger upp sånt andra skrivit på sin profil, så det kan väl inte vara fel. Jag vill ju bara spara det till eftervärlden precis som det var tänkt från originalet. Jag gör dem en tjänst ju :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe Lobo.., eller så håller du en Fjortis nivå på det hela.. för vem bryr sig om dina svar ? har du fått många medgivande nickar och brev av spelare på V3 som har läst din profil. ;)
Kanske bättre att hålla en hög nivå och inte sänkas till andras nivåer.
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Faktum är att jag fått ett gäng brev där folk tyckt att det varit rolig läsning på de påhopp som andra haft på sina profiler, så ja: Det har spridit glädje...

Och när det gäller att hålla en hög nivå, jodå, det gör jag.
 

DeletedUser

Guest
Nu ber jag er att sluta med pajkastningen i denna tråd om den än ska finnas kvar ?

Då första tråden handlar om krig mellan LCN vs Hexa och Corian som ej finns kvar.

Finns det någon anledningen att den ska vara kvar så ge mig gärna den annars låses tråden.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Nu ber jag er att sluta med pajkastningen i denna tråd om den än ska finnas kvar ?

Då första tråden handlar om krig mellan LCN vs Hexa och Corian som ej finns kvar.

Finns det någon anledningen att den ska vara kvar så ge mig gärna den annars låses tråden.

Hexa/corian Parade ju sig och är numera DVH. Så tråden är högst aktuell.
 

DeletedUser

Guest
LCN mot DVH alltså ?

Då ber jag er att hålla er till det ämnet.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktades att du, Raggen, vart sugen på lite mer effektivitet i forumet ju :D. Nu får du den vanliga gamla goa v3-effektiviten = pajkastning dygnet runt ;).

För att hålla mig till ämnet ska det bli riktigt intressant det här :). Eftersom jag själv bara sitter på läktaren just nu. Men vi får väl se :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktades att du, Raggen, vart sugen på lite mer effektivitet i forumet ju :D. Nu får du den vanliga gamla goa v3-effektiviten = pajkastning dygnet runt ;).

För att hålla mig till ämnet ska det bli riktigt intressant det här :). Eftersom jag själv bara sitter på läktaren just nu. Men vi får väl se :)

Det sägs att du skrev det i feltråd .. nästan offtopic på det ;)

Håll er inom er rimlig gräns så hör ni inte mkt från mej kan jag lova.

Fast jag vet att det flesta vill höra lite från mej :awsm:


Kanske stats skulle sitta fint ?
 

DeletedUser

Guest
Lite nya stats kommer här;)



Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: DVH-A DVH
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 142
Sida 2: 144
Skillnad: 2

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 104
Sida 2: 24
Skillnad: 80

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,334,668
Sida 2: 1,337,316
Skillnad: 2,648

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,007,820
Sida 2: 226,155
Skillnad: 781,665

chart
 

DeletedUser

Guest
Intressant...


Mycket jag missat sedan jag tog mitt "korta" semester ifrån TW....


LCN go hard and big
 
Topp