Skolavslutningskläder/Studentkläder

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Äsch , om ni ska va såna får ni ju vara á la mode!

Vita chinos, vit skjorta, svart väst och ett par riktiga skor i stil med dessa. En svart hatt sitter inte helt fel till det, om man nu passar i såna nymodigheter.

Jag har ett par skor i den stilen också! Och funderade faktiskt på att köpa en hat.

Folket är så uppklädda här i Japan, gör det nästan roligare att få på sig mer stiligt. :p
 

DeletedUser

Guest
Eftersom betygen redan är satta nu och det är sommarlov skulle jag behöva lite sköna tips!

Vad finns det för sköna pranks man kan göra? Vad som helst förutom matkrig! Då får vi städa upp allt skit och lärarna stänger av oss från avslutningsmiddagen!

Kanske inte precis ontopic, men orkade inte starta en ny tråd :)

/ emme
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Men vafan, har alla köpt samma tröja som jag? xD

Adrian Hammond T-Shirt (svart)
Chinos - Elton New Dark Khaki
Eventuellt (vid kyligt väder) Mouli - MJ Shirt
Kangol Tropic Player Trilby hatt
Generic Surplus Canvas Plimsolls

Jag känner en som känner en som jobbar på Stayhard som använder sin personalrabbat, han jag känner köper av han som jobbar där och sen köper jag det av honom. Jävligt komplicerat. Iaf så är det därför det mesta är därifrån ^^


Sluta härma mina Adrian Hammond kläder :((((

har förövrigt liknande skor oxå ;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom betygen redan är satta nu och det är sommarlov skulle jag behöva lite sköna tips!

Vad finns det för sköna pranks man kan göra? Vad som helst förutom matkrig! Då får vi städa upp allt skit och lärarna stänger av oss från avslutningsmiddagen!

Kanske inte precis ontopic, men orkade inte starta en ny tråd :)

/ emme

Köp en mankini till idrottsläraren.
 

DeletedUser

Guest
Något vi gjorde sista veckan i Högstadiet (jag kommer till gymnasiet senare) var att köra moped inne i korridorerna så de utlöste brandlarmet (kanske inte så uppskattat när våran skola hade sprinkler system, behöver jag säga att alt blev vattenskadat och alla blev rejält blöta?

I gymnasiet så hade vi camping på skolgården och festade hela veckan innan avslutningen när alla andra kom till skolan så stod vi där med vattenpistoler/gevär och sprutade ner våra skolkamrater. Vi hade även lite roligt med lärarnas bilar (pluggade fordons linjen) så lärarna hade lite bekymmer att köra hem med bara tre fälgar lr inga tändkablar kvar under huven.

Använd fantasin så kommer ni på mycket.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom betygen redan är satta nu och det är sommarlov skulle jag behöva lite sköna tips!

Vad finns det för sköna pranks man kan göra? Vad som helst förutom matkrig! Då får vi städa upp allt skit och lärarna stänger av oss från avslutningsmiddagen!

Kanske inte precis ontopic, men orkade inte starta en ny tråd :)

/ emme

Gör din egen fatsuit och spring genom skolan , erbjud ett hemligt pris till den som tar dig.

Hemmagjord fatsuit

Valfritt antal kuddar trycks mot kroppen , samtidigt virar någon in dig i plastfolie för att kuddarna ska fastna , detta är allt som behövs. Vill du ha extrakläder så skaffar du dig det, men det är upp till var och en =) Kan garantera att du kommer ha skitkul!

När vi gjorde det i vintras så hade vi t ex tomtekläder med mask osv, fungerade sjukt bra ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Köp en mankini till idrottsläraren.

Vill inte betala för det då jag redan har gjort av med vansinnigt mycket pengar den här månaden och måste köpa sprit till festen efter avslutningen!

Något vi gjorde sista veckan i Högstadiet (jag kommer till gymnasiet senare) var att köra moped inne i korridorerna så de utlöste brandlarmet (kanske inte så uppskattat när våran skola hade sprinklersystem i taket, behöver jag säga att alt blev vattenskadat och alla belv regält blöta?

I gymnasiet så hade vi kamping på skolgården och festade hela veckan innan avslutningen när alla andra kom till skolan så stog vi där med vattenpistoler/gevär och sprutade ner våra skolkamrater. Vi hade även lite roligt med lärarnas bilar (pluggade fordons linjen) så lärarna hade lite bekymmer att köra hem med bara tre fälgar lr inga tändkablar kvar under huven.

Använd fantasin så kommer ni på mycket.

Fick ni betala för brandalarmet?

Annars lär jag säga att ni gjorde sköna grejer!
Det där med mopederna var ju ashärligt :)

Får göra det! Hör av mig med var vi hittar på för hyss :p

/ emme
 

DeletedUser

Guest
Låter festligt mudde! :)

Kanske Haroo, beror på om någon kompis kan göra det eftersom det inte går att filma med min telefon. Absurt att man inte kan filma med en värstingtelefon :confused:
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Stone Island Jacka EUR 329,00
Stone Island Jeans EUR 207,00
Stone Island Crewneck Tröja. EUR 201,00

Och grymma sneakers.

Dessa ligger och vänta på nästa fredag, nyss hemkommet med posten.
 

DeletedUser

Guest
Fick ni betala för brandalarmet?

Annars lär jag säga att ni gjorde sköna grejer!
Det där med mopederna var ju ashärligt :)

Får göra det! Hör av mig med var vi hittar på för hyss :p

/ emme

Nja vi fick inte betala dom visste ju inte vem de var som körde (visst man var genomblöt men så var alla andra oxå) så de blev mindre pengar till nästkommande års utflyktskassa lr om de blev kommunen som fick betalade med skattepengar. Men skall ni göra något sådant så får ni se till att ingen ser just "dig/er"
 

DeletedUser

Guest
Stone Island Jacka EUR 329,00
Stone Island Jeans EUR 207,00
Stone Island Crewneck Tröja. EUR 201,00

Och grymma sneakers.

Dessa ligger och vänta på nästa fredag, nyss hemkommet med posten.

Skulle aldrig betala dom priserna för något så fult (imo) 2000 kr för en blå långärmad tröja? köpa dom kläderna för 7 462,57 kr :eek:

Nej tacka vet jag då:

AFKouson-tee-gry-front.jpg
T-shirt 950 kr
BADBOYHOODIE4.jpg
Huvtröja 749 kr
846e0907-ceb4-434a-836f-e0992c4ea900.jpg
Jeans 1498 kr
DCshoes_CourtGraffik_BlackWhiteRed_Large.gif
Skor 850 kr

de slutar på runt 4000 kr för allt
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp