Bästa spelaren på .se?

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Gjorde en liten lista med alla som nämnts och lagt till en liten kommentar.

Dante - Väldigt duktig person som helt klart förtjänar att nämnas i denna tråd.
Hoaa - Barbaradlare, 'nuff said.
Keyser - Akta dig för fantaflaskan, med den så är keyser farlig! ;)
Elohim - Duktig taktiker, men kanske inte den skickligaste i alla lägen? Gått så lång tid att det inte går att avgöra.
Tyfon - Pure Awesomeness
JockDeRock - Tyvärr mycket internadling när han spelade på v2.
Vargflickan - Who? Hade jag vetat vem det var så hade jag gärna kommenterat.
Trashcan73 - Mycket internadling, väldigt uthållig dock.
abel - Väldigt duktig på speed, och otroligt duktig lategame.
Mannel - Att lyckas hålla ihop ninjorna är inte det lättaste och samtidigt ligga i toppen som han gjorde på v7 är ännu svårare.
Amped - Oerhört duktig spelare som lyckades bra både på v3 och v7, har dock ingen aning om han spelat v1 och v2.
DuHja - Räcker med ett ord, grym!
Tilly - lol
Pilis- :AWSM: 'nuff said.
metaldazer - Har ingen aning vem som spelar på kontot nu, så kan tyvärr inte avgöra.
LemonLime - Seg i början, lägger sedan ner världen. Tar sedan över ett 3 miljonerskonto, använder alla trupper och lägger efter detta ner. Det han gör med kontot under den tiden som det har trupper är dock imponerande.
golonmo - Lyckats relativt bra på v2 och spelar även väldigt bra med unstop på v11.
potta går på totte - Kan ej avgöra längre, glömt bort det mesta.
totte går på potta - Kan ej avgöra längre, glömt bort det mesta.
slinkan - Relativt lite koll på slinkan.
Andreapirlo - Att vara huvuddiplomat i TKOTRT är helt klart värt en applåd. :awsm:
Wallin016 - Väldigt duktig fram tills det att han blir gangad.
kawac - Hört att det är mer eller mindre omöjligt att adla en by av denna spelare, stämmer detta så är han helt klart värd att bli nämnd i denna tråd.
ic3princ3 - Tappat all min respekt för denna, så tyvärr, GTFO.
SirBrobeck - Har ingen koll på v2 längre, men utifrån vad jag hört så är han väldigt bra.
MeatMachine - Duktig, men platsar han i denna tråden?
Black Sparkz - Who?
henrik338 - Henrik är en duktig spelare, men borde lära sig POP.
DanneBoy - Sjuk starter, även duktig midgame.
hernando - lol.
DrLoveH - Sjukt rolig humor, men kan han spela så bra?
Unstoppable - Duktig speedspelare, har dock inte så jättemycket koll dock förutom att han är duktig starter.
hellraiser II - Sjukt duktig slaktare.
xray - Grym diplomat, och även duktig på att spela.
Alfons II - Awesome, älskar denna killen.
Sati - No idea.
Monte - Säger bara värld 6, lätt montes bästa värld.
SuperNova - SirBrobeck och jag har en stam på server två! Väldigt duktig sångerska.
Arda - Yxan klyver tungan, sån diplomati gillar jag.
Danney - <3
ebolas - Sjuk slaktare
Rubin - Starkt gjort att vara rank ett på sin första värld. Någon stene38 är han dock inte.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
alla som lirade i old school bringt är ruggigt duktiga. men .se's bästa spelare, hmm väger mellan SirBrobeck och EdubbleE.
 

DeletedUser

Guest
Wajen - D-Ps diplomat Väldigt bra jobb utav honom :) och spelar/spelade även på v7
 

DeletedUser

Guest
Stenis, alfredz, tool - olika världar, men framförallt v4(vad jag vet)
 

DeletedUser

Guest
Stenis, alfredz, tool - olika världar, men framförallt v4(vad jag vet)

v9, v10 som sir brigdecreek sjukt bra.. liksom conrad75/fireside finns fan hur månmga som helst som platsar i den där listan phamlol la upp om han sätter såna krav på spelarna :p
 

DeletedUser

Guest
Ahh, my mistake.

Då tar jag bara några direkt sådär..

Abel - Lär knappast vara bland .se's bästa, han har spelat två världar och lyckats vad jag vet, v1 och v2. Det säger absolut ingenting för mig.
Black Sparkz - Asså nej.. Alldeles för lite rutin för att vara bland de bättre på .se även om han startat mycket bra på v10.
LemonLime - Nah, inte bland de bästa på .se och han kan nog säga det själv, han startar inte snabbt nog och han har inte tid nog för att spela seriöst tillräckligt länge för att bevisa något just nu, men till sommaren kanske?
Trashcan73 - Klart en riktig fighter på v8 men lååångt ifrån topspelare på .se enligt mig.

Killen som verkligen har koll på vilka konton jag har suttit på förutom abel =)

Jag är knappast duktig, men bättre argument har du ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle säga att utifrån de jag har spelat med så står det mellan två spelare.

Fireside eller Danneboy

Fireside- Sjukt bra i starter har aldrig sett han faila på en start och inte heller mid-game, köttar bra adlar bra prioriterar rätt i alla lägen etc.
Danneboy- Även här sjukt bra starter och sjuk på mid-game. Men Danneboy har den spelstilen att han ofta får folk på sig just pga hans sätt att skriva här på externa och personligt till andra spelare. Men endå jämnt med Fireside.
 

DeletedUser

Guest
Såna jag har hört om:
JockDeRock
Ebolas
SirbBrobeck
EE
Abel etc


Såna jag har spelat med:
Stig-Grymt bra planerare
murg-köttade mycket bra när han hade tiden
alfredz-Mycket bra spelare från v2
Marixa-Bra deffspelare trots att hon inte hade så mycket tid åt TW för det mesta
Spooch?-Kommer ihåg när några spelare gjorde en räd mot han, sjukt många inkommande adlar men inte många byar förlora han!
Clone023-Kan verkligen leda en stam
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Kawac - jobbigare spelare har jag aldrig mött på slagfältet/dessutom riktigt trevlig att snacka med :)
Somalia For FN - duktig spelare och oerhört duktig på att föra vidare sina kunskaper till andra spelare
X-ray - lett 2 stammar till total överlägsenhet, vad mer kan man begära?
Jägermeister - Det ni åstadkom i V9 var bland det sjukaste jag sett genom min tid på tw
Dante - vågar man ens skriva motivering?
Pilis - finns det någon bättre starter än honom?
JockDeRock - hade utan tvekan varit i toppen på V2 i dagsläget om det som hände inte hänt, en duktig spelare
Ebolas - fy fan, kan man kötta värre än dig så är man värd att nämna till denna skara

Det är bara ett axplock av alla man skulle kunna nämna till denna titel, så jag låter er andra kommentera från de världar ni spelar på!
 

DeletedUser

Guest

Det var inte hennes prestation spelmässigt som imponerade. Utan att hon grät ut mot mammas axel om en så extremt töntig kommentar så 4 stammar på V8 valde att lägga av att spela för dom tyckte en spelare i UrbanT var så enormt elak/barnslig etc etc you name it! Fick även 1 av oss bannade för nåt som i Teletubbiesnivå :D
 

DeletedUser

Guest
Glömde trashcan73-aldrig hör talas om dig förut innan jag såg dig klättra på v8^^

Men du får hamna på min lista för att du orkar vara så aktiv och ha bra koll på ditt konto:)
Och även för att du köttar en och annan spjutis;)
 

DeletedUser

Guest
Det store o Jägermeister!

Det är den störste spelaren på tw som någonsin funnits och den ända.
För er som kanske inte hört talas om honom så var Jäger en helt sjukt bra ledare för Sprit!
Jäger visade vägen genom att kötta och så kunde han allt och hade sjukt bra kontakter, tyvärr så har han slutat.
R.I.P Store Jäger och jag hoppas jag får träffa på honom igen :)

Sen självklart våran jävla twnörd Trashcan73 <3
Han har ju trots allt mest poäng på hela .se och är 3 på listan med spelare med mest poäng i alla länder på alla världar, du är helt sjuk trashcan :S
 
Topp