MoX-T går på offensiven

DeletedUser

Guest
Ska blir roligt att få sätta trupperna i marsch nu igen efter ett litet uppehåll!
 

DeletedUser

Guest
Merc1. Jag är en relativt lugn person. Och kommer alltid att vara. Men som MrDaan skrev i redan krigsförklaringen, alla dessa jävla provokationer gång på gång på gång triggar igång en. Du påstår fulspel iom den s.k plansmidningen? Vill få dig att tänka i andra banor om vem det egentligen är som spelar fult.
 

DeletedUser

Guest
Najs, höll på att sluta spela för att det inte hände något. Men nu när kriget kom som var oundvikligt pga den dåliga relationen med CTWA*, sedan de tog in hela WOMBAT och lämnade inga byar att adla, så blir det kul igen. Inte nog med att kriga mot kötta stammen nr 1 så är även den legendariska stammen NiT på ingång mot mina byar. Ser fram emot ett värdigt avslut i denna värld (som är min första) och ser redan på mina inkommande att NI är bättre motståndare än någon annan stam jag har mött:awsm:

Få se hur länge detta håller i sig men att ha två stammar som har 309 milj poäng mot 105 milj poäng gör allt intressantare:D
 

DeletedUser

Guest
Hoppas bara "dom" andra stammarna fattar att det är dax att vakna upp nu, annars kan det vara slutet även för dom...

Jaja, lycka till båda sidor:D
 

davcid

New Member
Reaktionspoäng
0
LÄNGE LEVE MOX-T!!!

bara så ni vet vart jag lägger mina förhoppningar

bara modigt att adnfalla stammar med 3 ggr mer poäng och mer krigserfarenhet, om det är nåt som talar mot MOXt utom poängen är det kanske stor krigs errfarenhet, det har visserligen inte NIT heller så mycket av med CTWA harju så det räcker och blir över

återigen

LÄNGE LEVE MOX-T!!!
 

Gejken

Member
Reaktionspoäng
0
LÄNGE LEVE MOX-T!!!

bara så ni vet vart jag lägger mina förhoppningar

bara modigt att adnfalla stammar med 3 ggr mer poäng och mer krigserfarenhet, om det är nåt som talar mot MOXt utom poängen är det kanske stor krigs errfarenhet, det har visserligen inte NIT heller så mycket av med CTWA harju så det räcker och blir över

återigen

LÄNGE LEVE MOX-T!!!

NiT inte krigserfarna?

NiC+THO (NiT) vs KFH + SUN (även CTWA* var med där, fast då som ATWM)
NiT vs PBT
NiT vs G-R

sen kan man ju dra med andra världar men det här är v7
 

DeletedUser

Guest
Tror faktiskt att ingen av oss stammar är särskilt besvikna att det blev krig, vilken ursäkt det än finns så var det nog detta alla ville. Detta spel blir väldigt tråkigt om det inte finns krig, spioneri, strategiska felsteg/framgång. Det är det som gör så att man blir beroende av detta och man till och med betalar för det. Hade aldrig betalat en spänn om det bara gick ut på att bygga byar och bara anfalla de som är mindre. Att rensa undan mindre stammar och spelare är en bisyssla, det är utmaningarna som är det roligaste. Vi i MoX-T har alltid lyckats kriga mot större stammar fast denna gång är det en stor skillnad när det är två stammar, som är jävligt bra och har en stor heder i allas ögon. Som sagt alla "rykten" och propaganda får man ta med en nypa salt och se det som en del av spelet:)
 

mangler96

New Member
Reaktionspoäng
0
Någon som orkar slänga upp stats?

här kommer de!

Side 1:
Tribes: CTWA* NiT
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 15
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 291,382
Sida 2: 135,245
Skillnad: 156,137

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA*
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 2
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,008
Sida 2: 17,734
Skillnad: 7,726

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA*
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 2
Skillnad: 1



image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,008
Sida 2: 17,734
Skillnad: 7,726

image.php

Du glömde ninjorna??
 
Topp