Let´s rock this world

DeletedUser

Guest
Nu förstår jag inte, vi krigar ju mot er. Dessutom - hade vi legat någon annanstans än var vi gör nu hade världen sett helt annorlunda ut än vad den gör idag så en diskussion om hur ett sånt krig hade gestaltat sig känns lite ointressant.
 

DeletedUser

Guest
Nu förstår jag inte, vi krigar ju mot er. Dessutom - hade vi legat någon annanstans än var vi gör nu hade världen sett helt annorlunda ut än vad den gör idag så en diskussion om hur ett sånt krig hade gestaltat sig känns lite ointressant.

Svarade inte på det homff skrev, utan skrev personligen att jag hade gärna stått med mina byar emot er. Se det som en personlig liten sak. Du behöver inte vara så tråkig thalas. :)
 

DeletedUser

Guest
Svarade inte på det homff skrev, utan skrev personligen att jag hade gärna stått med mina byar emot er. Se det som en personlig liten sak. Du behöver inte vara så tråkig thalas. :)
Ditt personligen lade du till efter att jag hade läst ditt inlägg. Tråkig? Jag? Utveckla tack :)
 

DeletedUser

Guest
Ditt personligen lade du till efter att jag hade läst ditt inlägg. Tråkig? Jag? Utveckla tack :)

Jaha, då så ;) Nej men ditt svar var så seriöst så.

Nu förstår jag inte, vi krigar ju mot er. Dessutom - hade vi legat någon annanstans än var vi gör nu hade världen sett helt annorlunda ut än vad den gör idag så en diskussion om hur ett sånt krig hade gestaltat sig känns lite ointressant.

Därav tråkig :p Men då missade du mitt ord Personligen.
 

homff

Member
Reaktionspoäng
0
Vad hade hänt då? Det framgår inte av ditt inlägg.

Tw förstör mitt liv, kan ej finna balansen. Igår satt jag kanske bara 2 timmar vid datorn :O när jag körde tw, var jag inne på skolan, hemma, natten.. Kliva upp 630 vara trött hela dagarna, nu istället utvilad när jag ska gå upp, livet utan tw är bättre för mig ^^ Hoppas att jag klarar hålla mig borta från spelet!
 

DeletedUser

Guest
Tw förstör mitt liv, kan ej finna balansen. Igår satt jag kanske bara 2 timmar vid datorn :O när jag körde tw, var jag inne på skolan, hemma, natten.. Kliva upp 630 vara trött hela dagarna, nu istället utvilad när jag ska gå upp, livet utan tw är bättre för mig ^^ Hoppas att jag klarar hålla mig borta från spelet!
Jag förstår hur du känner det, ibland undrar man vad man sysslar med. tack och lov spelar jag i en fantastisk stam med riktigt duktiga och roliga spelare. Detta gäller givetvis fler stammar än vår (de flesta känner väl så inför sin stam) men jag kan ärligt säga att NBnP är den härligaste stam jag spelat i och då har jag ändå spelat (spelar) i MASH på V3. Starkt av dig att lägga av dock, du värderar helt rätt imo.

Jaha, då så ;) Nej men ditt svar var så seriöst så.
Därav tråkig :p Men då missade du mitt ord Personligen.
Aha, du hänger upp dig på min invändan mot att en sån diskussion känns ointressant? Då är jag med. Jag ska nog säga alltför komplicerad snarare än ointressant då. Dynamiken mellan spelare och stammarnas diplomati klarar i alla fall jag inte av att bena ut. Vem som är vän, vem som är fiende, vem som spelar i vilken stam. Sen tror jag också att du hänger upp dig på att jag inte kryddar med smilies så här kommer ett par :) :)
 

homff

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår hur du känner det, ibland undrar man vad man sysslar med. tack och lov spelar jag i en fantastisk stam med riktigt duktiga och roliga spelare. Detta gäller givetvis fler stammar än vår (de flesta känner väl så inför sin stam) men jag kan ärligt säga att NBnP är den härligaste stam jag spelat i och då har jag ändå spelat (spelar) i MASH på V3. Starkt av dig att lägga av dock, du värderar helt rätt imo.


Stammen är de inge fel på snackar med dem på skype fortfarande det är spelet, tribalwars som tar upp för mycket tid, tyvärr! Har ej lust att förstöra min framtid för ett "skit" spel... Aja ska plugga nu! =)

Jag hoppas på en jämn fight inge mer gangbanging :p Från någon av sidorna ^^ V10 är känd som gangbang världen få en ändring på det?
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår hur du känner det, ibland undrar man vad man sysslar med. tack och lov spelar jag i en fantastisk stam med riktigt duktiga och roliga spelare. Detta gäller givetvis fler stammar än vår (de flesta känner väl så inför sin stam) men jag kan ärligt säga att NBnP är den härligaste stam jag spelat i och då har jag ändå spelat (spelar) i MASH på V3. Starkt av dig att lägga av dock, du värderar helt rätt imo.

Aha, du hänger upp dig på min invändan mot att en sån diskussion känns ointressant? Då är jag med. Jag ska nog säga alltför komplicerad snarare än ointressant då. Dynamiken mellan spelare och stammarnas diplomati klarar i alla fall jag inte av att bena ut. Vem som är vän, vem som är fiende, vem som spelar i vilken stam. Sen tror jag också att du hänger upp dig på att jag inte kryddar med smilies så här kommer ett par :) :)

Nu kom du allt in på massa saker jag inte skrev eller pratat om :) Och JA! det är mycket trevligare med lite smileys. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Blackie..din tid kommer... =) Dina byar kommer att stå emot oss en vacker dag...se de ironiska med 80+ timmars fejk och se dom krypa närmre och närmre iställer :D
 

Peligroso

Member
Reaktionspoäng
8
Och hur f*n räknar du då?
Mm, dåligt :)


Tänkte uppdatera med lite trevlig läsning igen:

Side 1:
Tribes: NBnP
Players:

Side 2:
Tribes: D-P -D-Pa-
Players: SakkO J-A D Suklam

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 131
Sida 2: 2
Skillnad: 129

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,112,646
Sida 2: 18,712
Skillnad: 1,093,934

image.php


---

Och totalen för de som vill ha den (med alla inblandade stammar):

Side 1:
Tribes: NBnP DINO MORI
Players:

Side 2:
Tribes: D-P -D-Pa- NWO CbC -=RF=- Sexy TJ
Players: SakkO J-A D Suklam

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 164
Sida 2: 90
Skillnad: 74

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,364,273
Sida 2: 740,023
Skillnad: 624,250

image.php
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
pinsam framställning av vad som egentligen händer, NbNp skulle inte adla lika mycket av D-P om det inte vore för att ni var 3 stammar på dem just nu ;)

ser man vad som egentligen händer (gangbang) så går det väldigt bra för D-P, bara ngn by i skillnad och då är ni endå 3 stammar vs 1 :)

Side 1:
Tribes: D-P
Players:

Side 2:
Tribes: MORI DINO NBnP
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 96
Sida 2: 100
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 748,034
Sida 2: 823,606
Skillnad: 75,572

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

Peligroso

Member
Reaktionspoäng
8
pinsam framställning av vad som egentligen händer, NbNp skulle inte adla lika mycket av D-P om det inte vore för att ni var 3 stammar på dem just nu ;)

ser man vad som egentligen händer (gangbang) så går det väldigt bra för D-P, bara ngn by i skillnad och då är ni endå 3 stammar vs 1 :)
Jag har svårt att få klart för mig om du skämtar eller om du är allvarlig. Om du är allvarlig ber jag dig räkna de inblandade stammarna en gång till, du kan ta hjälp av grafen i inlägget ovan.
 

Peligroso

Member
Reaktionspoäng
8
Men det är ju din framställning som är pinsam, varför tar du inte med D-PA och de tre spelarna som hoppade av D-P? Min framställning är så komplett den kan bli. Dåligt propagandaförsök där. Förstår inte varför du försöker mörka att det faktiskt är totalt (minst) 8 stammar inblandade på D-P:s sida (eller 7 stammar + 3 spelare, beroende på hur man vill se på det)... Lägg ned trollandet.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Men det är ju din framställning som är pinsam, varför tar du inte med DPA och de tre spelarna som hoppade av D-P? .

menar du D-Pa med 1,371 poäng?
isf tänker jag inte räkna med dem i statsen då dom inte ens är nämnvärda vilket jag tror att du också inser.

edit*
måste bara säga att du är dålig på propaganda!
jag talar ju enbart fakta trotts allt!
 
Senast redigerad av en moderator:

Peligroso

Member
Reaktionspoäng
8
menar du D-Pa med 1,371 poäng?
isf tänker jag inte räkna med dem i statsen då dom inte ens är nämnvärda vilket jag tror att du också inser.

edit*
måste bara säga att du är dålig på propaganda! haha
jag talar ju enbart fakta!
Alltså, har du ingen koll alls på det här kriget? Som sagt, tycker du kan lägga ned trollandet här då 8vs3 är närmare sanningen. Och nej, deras stamtagg är -D-Pa-. Jag hänvisar återigen till grafen jag postade en bit upp som inkluderar alla stammar som deltar i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Alltså, har du ingen koll alls på det här kriget? Som sagt, tycker du kan lägga ned trollandet här då 8vs3 är närmare sanningen. Och nej, deras stamtagg är -D-Pa-. Jag hänvisar återigen till grafen jag postade en bit upp som inkluderar alla stammar som deltar i kriget.

ska vi räkna in småstammarna som tar tillfällen i akt, så finns det också rykten om småstammar som är inställsamma mot er!
så då skulle vi ju kunna börja arbeta på en till liten statistik uppdatering här för att få allt att stämma igen ;)
 
Topp