Härmed förklarar ~5~ Krig mot AIE

DeletedUser

Guest
men jag har högre prioriteringar än en liten snorunge som du :awsm:
Jag har inte tid att skicka attacker på dig, sedan har jag bara 47 fulla deffbyar kvar så jag måste vara sparsam.

*fniss* Jag kan oxå dåliga ursäkter..:) kan komma på ett par 1000 varför jag losar byar..:)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: ~5~
Players:

Side 2:
Tribes: Chaos AiE
Players:

Timeframe: 04/01/2010 12:00:00till27/01/2010 16:00:48

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 198
Sida 2: 842
Skillnad: 644

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 153
Sida 2: 64
Skillnad: 89

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,729,863
Sida 2: 7,485,608
Skillnad: 5,755,745

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,321,852
Sida 2: 598,558
Skillnad: 723,294

image.php



Eftersom Chaos lagt sig i vårt krig så tar jag med dem!
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: ~5~
Players:

Side 2:
Tribes: AiE
Players:

Timeframe: 04/01/2010 12:00:00till27/01/2010 16:00:48

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 198
Sida 2: 213
Skillnad: 15

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 148
Sida 2: 8
Skillnad: 140

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,729,863
Sida 2: 1,676,352
Skillnad: 53,511

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,276,067
Sida 2: 74,342
Skillnad: 1,201,725

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ~5~
Players:

Side 2:
Tribes: AiE
Players:

Timeframe: 04/01/2010 12:00:00till27/01/2010 16:00:48

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 198
Sida 2: 213
Skillnad: 15

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:


Sida 1: 148
Sida 2: 8
Skillnad: 140

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,729,863
Sida 2: 1,676,352
Skillnad: 53,511

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,276,067
Sida 2: 74,342
Skillnad: 1,201,725

image.php

vi har fått order om att inte attackera er.
 

DeletedUser

Guest
chiggen varför lämnade du chaos? och stack till thx?:( Klarade du inte av pressen?;)
 

DeletedUser

Guest
Smart drag att lämna stammen, ingen spridning alls faktiskt på er nu :) So long suckers, muahahahahaha
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: ~5~
Players:

Side 2:
Tribes: AiE
Players:

Timeframe: 04/01/2010 12:00:00till29/01/2010 19:59:06

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 244
Sida 2: 225
Skillnad: 19

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 154
Sida 2: 8
Skillnad: 146

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,150,496
Sida 2: 1,743,627
Skillnad: 406,869

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,327,613
Sida 2: 74,342
Skillnad: 1,253,271

image.php
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
"Kriget" vi hade var roligt och all ära till de som kämpade och försökte göra motstånd t.ex Cybersen även om det inte gick så bra för honom :)

Nu står AiE inte längre för något motstånd och stammen är upplöst, väldigt tråkigt om jag får säga så men det är väll konsekvenserna av intensivt krig med nederlag efter nederlag.

Jag har valt att söka mig till nya världar och utmaningar och därför tar jag adjö av V4, den korta tid jag spelat här i ~5~ har varit en av de roligare stunder i tw-karriären och jag är tacksam för att jag fick ta del av den gemenskap vi körde med där :)

Jag vill tacka fiender som allierade för en trevlig tid och önskar er alla lycka och välgång både irl och in-game.

Tack för mig!

/Paalodin
 

DeletedUser

Guest
"Kriget" vi hade var roligt och all ära till de som kämpade och försökte göra motstånd t.ex Cybersen även om det inte gick så bra för honom :)

Nu står AiE inte längre för något motstånd och stammen är upplöst, väldigt tråkigt om jag får säga så men det är väll konsekvenserna av intensivt krig med nederlag efter nederlag.

Jag har valt att söka mig till nya världar och utmaningar och därför tar jag adjö av V4, den korta tid jag spelat här i ~5~ har varit en av de roligare stunder i tw-karriären och jag är tacksam för att jag fick ta del av den gemenskap vi körde med där :)

Jag vill tacka fiender som allierade för en trevlig tid och önskar er alla lycka och välgång både irl och in-game.

Tack för mig!

/Paalodin

lycka till!
Kanske möts vi på V3 ;)
 

DeletedUser

Guest
Hur dålig Anton än är, och även om du kanske hade spöat skiten ur honom, så tycker jag inte att det är någon överlägsen seger, och skulle därför inte kalla det för köttning.

Under tiden du tog byar från Chiggen, så höll några Ecalos spelare, någon Chaos lirare och även någon från din stam också på att anfalla honom. Och innan dess så hade några Ecalos spelare, med Macke76, Sargan och xandor i spetsen, under en liten längre tid bombat sönder de flesta av hans byar.

Jag gissar därför att han inte hade mycket chans mot dig, då han hade fullt upp mot en massa andra, och det i en stam där ingen eller få hjälper varandra. Jag ska dock inte ta ifrån dig äran att ta 9 byar av honom. Det var bra gjort! :)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Hur dålig Anton än är, och även om du kanske hade spöat skiten ur honom, så tycker jag inte att det är någon överlägsen seger, och skulle därför inte kalla det för köttning.

Under tiden du tog byar från Chiggen, så höll några Ecalos spelare, någon Chaos lirare och även någon från din stam också på att anfalla honom. Och innan dess så hade några Ecalos spelare, med Macke76, Sargan och xandor i spetsen, under en liten längre tid bombat sönder de flesta av hans byar.

Jag gissar därför att han inte hade mycket chans mot dig, då han hade fullt upp mot en massa andra, och det i en stam där ingen eller få hjälper varandra. Jag ska dock inte ta ifrån dig äran att ta 9 byar av honom. Det var bra gjort! :)

Vi kan väll säga såhär, bjuder man upp till dans både i externa och via PM till spelaren i fråga så BORDE man kunna försvara sig bättre än vad Anton gjort i nuläget, finns PM som styrker min utsaga av det hela om du är intresserad av att läsa. Jag väntade mig i alla fall lite inkommande och inte ursäkter som "jag har bara 47 deffbyar hemma, därför vågar jag inte anfalla". Sen så visst hade Ecalos bombat honom, det nekar jag inte till men med tanke på storleksskillnaden mellan mig och chiggen så var det bara en fördel för min del - det ska jag inte neka till heller. Jag gav honom 1 veckas förberedelser innan jag gav mig på honom, det var den tid det tog för mig att ladda om mina offbyar samt få ut adlar nära honom då jag tänkte att båda slåss på någolunda lika villkor, att jag sen hade D.D.A och ett par till spelare från Chaos på mig var orelevant i frågan, det gjorde bara min "seger" över honom extra rolig.

Så vi kan väll säga såhär, chiggen hade Paalodin, fillkorven + Ecalos på sig och jag/fillkorven hade Chaos på oss. Oddsen jämnas helt plötsligt ut lite grann i alla fall, dock inte mycket.
 
Topp