Härmed förklarar ~5~ Krig mot AIE

DeletedUser

Guest
Hej skrutteen!

Skriver detta mest som ett brev från mig till dig eftersom det är du som har fått oss att göra detta beslut. AIE var den konstigaste stammen vi hade varit med i. Massrekrytering från alla vädersträck, smutkastning och framförallt, det var vi som höll uppe stammen. Vi var dem som ökade i poäng. Efter ett par veckor beslöt vi oss för att starta en ny stam, ~5~.

Vi är ute efter krig och krig ska vi ha! Vi valde er som våra första motståndare.

Ni har mer poäng men samtidigt är aktviteten låg.
Så vi anser att det borde bli en jämn match och skulle helst bortse från ALLT fegande som att dra in andra stammar i detta.
Detta är mellan oss inga andra, I Slutändan så är det bara ett spel. Låt oss njuta av varandras gemenskap och fester under bar himmmel med synen av Lågorna från AIE:s Byar!

Härmed förklarar Jag genom stammen ~5~ Krig mot AIE Den Fjärde Januari 2010 Klockan 12:00

Må oss kämpa väl, och som sagt INGET FEGANDE! ;)
 

DeletedUser

Guest
Men herregud så moget korven.. Vad har du emot Skruttis egentligen?

Det bär emot att börja kriga mot er kan jag säga, jag minns er som trevliga spelare..
 

DeletedUser

Guest
du prins korven eller va du heter ni kommer få fullt med stryk :D
 

DeletedUser

Guest
Fattoking, fixade just ett script på dig nu:) hoppas det går bra med en sen julklapp?

Annars är det väl alla hjärtans dag som står på tur

Lycka till

Många hjärtan och kramar (L)
 

DeletedUser

Guest
Men herregud så moget korven.. Vad har du emot Skruttis egentligen?

Det bär emot att börja kriga mot er kan jag säga, jag minns er som trevliga spelare..


Metallica, Vi har mycke emot henne:)

Vi är fortfarande lika vänliga bara lite mer glada på krig;)
 

DeletedUser

Guest
Inget fel på henne vad jag vet ^^

Tur man bor på andra sidan världen o slipper kriga mot er, moaha ^^
 

DeletedUser

Guest
metallica skulle inte va så säker jag ligger 200 h från dom men jag får ändå 66 inkommande :p
 

DeletedUser

Guest
ja men fattoking du var ju så inbjudande att skicka attack mot ;) Mina trupper gillar inte hårdrock lixom:/ måste skaffa öronskydd :(
 

DeletedUser

Guest
Haha Fatto du får skylla dig lite själv ;)

Men korven om du skaffar öronskydd till trupperna så hör dom inte när mina hästar kommer dundrande o då dör dom ju ^^
 

DeletedUser

Guest
Beaver rapporterar från sidan av stridsfältet, det är stora slag, våldtäkter, stöld och plundring i det pågående kriget! Ledarna från ~5~ & AiE kliar sig i huvudet - Det är jämt! Vilket blir vårt nästa steg?? Vem tar hand om krigsoperationerna, deff behövs överallt!?! Det råder fullständig chaos på v4!!



Det är fortsatt jämt och en mäktig kamp på slagfälten..



Side 1:
Tribes: ~5~
Players:

Side 2:
Tribes: AiE
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 41
Sida 2: 64
Skillnad: 23

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 399,173
Sida 2: 456,368
Skillnad: 57,195

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php




To be continued....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ta det lugnt. tw stats hinner inte med i vår takt;)

Dessutom är det långt med rens:(
 

DeletedUser

Guest
VAAA!
Korven har lärt sig att adla andra byar än barbarian byar, ni borde ju börja bra eftersom att det var ni som förklarade krig.
Båda stammarna har för stora fronter nu när barbarian byarna kommer tillbaka starkt.

Ni kommer att glöma bort varandra om ett tag.
 
Topp