Vi får inte vara som vi vill så krig är bra eller hur SPRIT?

DeletedUser

Guest
Har ännu bättre information ;) skulle vilja namnge detta "Intern adling is the pro skillz" Vad man får lära sig utav det man ser här under är.... att en viss spelare förlorat massa utav trupper för att försvara dessa nya byar som har blivit nytagen, har man soldater för att kunna skydda dessa byar? ö.ö...Tycker att det borde vara en viss censur i TW stats, man ser ju allt ^^ (inga nakna tjejer då) ;=)

By Poäng Tidigare Ägare Ny Ägare Datum/Tid

050 Krijg nou wat (505|469) K45 10,445 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 18:03:25
047 Krijg nou wat (518|471) K45 9,291 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 08:58:27
048 Krijg nou wat (512|465) K45 9,430 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 08:01:12
045 Krijg nou wat (507|468) K45 10,226 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 07:38:21
046 Krijg nou wat (503|466) K45 9,308 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 03:54:21
049 Krijg nou wat (508|466) K45 8,052 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 03:46:30
044 Krijg nou wat (506|469) K45 9,116 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 01:33:26
043 Krijg nou wat (519|471) K45 9,307 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 00:17:48
042 Krijg nou wat (504|466) K45 10,445 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 23:24:33
041 Krijg nou wat (502|467) K45 10,469 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 22:42:13
040 Krijg nou wat (503|467) K45 10,469 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 22:06:50
039 Krijg nou wat (511|467) K45 9,999 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 20:58:38
038 Krijg nou wat (507|455) K45 10,057 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 18:53:40

att kunna växa så snabbt är vad jag kallar för riktigt skills, det är inte ofta man får free food om du fattar vad jag menar. Men han förtjänade säkert det så ;)....

Har märkt att byar i Lime går up och ner, någon utav stammarna som är utsatta som kanske vill säga vad de tänker och tycker? Vill specielt höra vad Lime ser och tycker ^^ Det är kul.....

Förstår att du är upprörd Gami.

Du hade ju hellre sett att dessa byar stod utan att göra något nytta.

Så blir inte fallet, nu kommer dem till nytta. Till er nackdel.


Och nej det är inte skills att internadla, men ack så nödvändigt ibland.
 

DeletedUser

Guest
Förstår att du är upprörd Gami.

Du hade ju hellre sett att dessa byar stod utan att göra något nytta.

Så blir inte fallet, nu kommer dem till nytta. Till er nackdel.


Och nej det är inte skills att internadla, men ack så nödvändigt ibland.

Ja håller med dig :D hahaha men det är bra, jag menar så länge det är gratis så är det bra ahhahaha :D Man säger inte nej till saker som är gratis ;)

upprörd är jag ju delvis :( önskade att vissa utav dessa byar var nära mig haha ^^

må det vara lite "Moon Cakes" kanske? as goda är de... Nu ska jag up och äta dessa MUMS ! ska minst stoppa in 5 st i magen!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Sprit iNuke
Players:

Side 2:
Tribes: Lime
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 18
Skillnad: 20

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 261,126
Sida 2: 126,563
Skillnad: 134,563

image.php
 

DeletedUser

Guest
Och så var tiden kommen för BLOOD stammarna att sluta upp vid Limes sida i striden mot Spritbaronerna.

Detta kan komma att bli den sista striden bröder och systrar av BLOOD men låt oss möta den rakryggade med blicken riktad mot vår monstruösa fiende. Låt oss rinna in i fiendeland som en blodröd flod och låt fienden känna när vi kommer.
Så dra era svärd höj lansarna för nu drar vi i krig!!


Sprit, må ni sitta uppkrupna på murkrönen och spana efter vår blodröda fana, somliga av er tror jag redan har siktat den i horisonten.

Väl mött på slagfältet Sprit.


..Lägger väl in vår krigsförklaring här också..:D
 

DeletedUser

Guest
Och så var tiden kommen för BLOOD stammarna att sluta upp vid Limes sida i striden mot Spritbaronerna.

Detta kan komma att bli den sista striden bröder och systrar av BLOOD men låt oss möta den rakryggade med blicken riktad mot vår monstruösa fiende. Låt oss rinna in i fiendeland som en blodröd flod och låt fienden känna när vi kommer.
Så dra era svärd höj lansarna för nu drar vi i krig!!


Sprit, må ni sitta uppkrupna på murkrönen och spana efter vår blodröda fana, somliga av er tror jag redan har siktat den i horisonten.

Väl mött på slagfältet Sprit.


..Lägger väl in vår krigsförklaring här också..:D

Ni har skickat attacker mot några av oss i över ett dygn nu utan att orsaka någon skada. Jag antar att jag borde önska er lycka till, ni lär behöva det.

Några tips på vägen:

Ett rens bör innehålla mer än 29 LK.
Skicka gärna mer än en adelsman åt gången.
Försök få ner tiden mellan rens och adel. Som det ser ut nu är det mer än en timme mellan rens och adel. Det är t.o.m. sämre än VVS.

Skicka mig gärna ett PM om ni vill ha tips om hur man tar över en by.
 

DeletedUser

Guest
Ni har skickat attacker mot några av oss i över ett dygn nu utan att orsaka någon skada. Jag antar att jag borde önska er lycka till, ni lär behöva det.

Några tips på vägen:

Ett rens bör innehålla mer än 29 LK.
Skicka gärna mer än en adelsman åt gången.
Försök få ner tiden mellan rens och adel. Som det ser ut nu är det mer än en timme mellan rens och adel. Det är t.o.m. sämre än VVS.

Skicka mig gärna ett PM om ni vill ha tips om hur man tar över en by.
Haha fett gapigt!
 

DeletedUser

Guest
Och så var tiden kommen för BLOOD stammarna att sluta upp vid Limes sida i striden mot Spritbaronerna.

Detta kan komma att bli den sista striden bröder och systrar av BLOOD men låt oss möta den rakryggade med blicken riktad mot vår monstruösa fiende. Låt oss rinna in i fiendeland som en blodröd flod och låt fienden känna när vi kommer.
Så dra era svärd höj lansarna för nu drar vi i krig!!


Sprit, må ni sitta uppkrupna på murkrönen och spana efter vår blodröda fana, somliga av er tror jag redan har siktat den i horisonten.

Väl mött på slagfältet Sprit.


..Lägger väl in vår krigsförklaring här också..:D

HAHA jag måste bara skratta.
Är det så illa att ni måste lägga in en krigförklaring i tråden där LIME har gjort?
har ni inte ens mod så att säga att göra egen tråd?
hahahahaha
wopsi popsi !
im tired fffs.
 

DeletedUser

Guest
Tyckte det var dags för en uppdatering.... Måste säga att det har varit ett väldigt underhållande "krig" att följa xD

Side 1:
Tribes: Sprit iNuke
Players:

Side 2:
Tribes: Lime BLOOD* BLOOD2
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 21
Skillnad: 26

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 313,546
Sida 2: 138,879
Skillnad: 174,667

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det har du, hänvisar till denna tråd.

Men det är ju Sprit :( de är iNuke, alla vet att alla i kontinent 45 slåss mot iNuke förutom The Veteran Warriors och Lime innan iNuke förklarade krig mot Lime

själv tycker jag att iNuke borde läggas som stammen mot alla K45 stammar förutom The Veteran Warriors

och Sprit endast mot Lime
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker kriga är ett väldigt fult ord.
Kan man inte säga att vi frälser folk i byar som inte tillber Promillion?

Hmm... i mina byar är det förbud mot religion och okunskap, de två största orsakerna till lidande:p
Tyvärr innebär det att Promillion också är bannad^^
 

DeletedUser

Guest
Resultatet av för mycket Sprit och Promillion är att promillion förlorar sina efterföljare som istället börjar tillbe den stora vita porslinsguden...en konsekvens Sprit tillsynes inte tänkt på.
 

DeletedUser

Guest
Resultatet av för mycket Sprit och Promillion är att promillion förlorar sina efterföljare som istället börjar tillbe den stora vita porslinsguden...en konsekvens Sprit tillsynes inte tänkt på.
Herren Promillion bestraffar de som plötsligt förlorar sin tro genom att tillbe den stora vita så kallade porslinsguden genom en rejäl bakfylla dagen efter, vilket påminner dom om vilken som verkligen är den sanna guden.
 

DeletedUser

Guest
Herren Promillion bestraffar de som plötsligt förlorar sin tro genom att tillbe den stora vita så kallade porslinsguden genom en rejäl bakfylla dagen efter, vilket påminner dom om vilken som verkligen är den sanna guden.

Ta om det i vanligt - människo from istället för promillo - språket så är du vänligt!
 
Topp