The time has come

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Destruction cometh; and they shall seek peace, and there shall be none.
for who ever enter our lord´s hallway should know that Give, and it shall be given to you. For whatever measure you deal out to others, it will be dealt to you in return


X{v*} tillsammans med sin simcity stam LT64* nu får det gå som det gör.
Jag kommer säkert loosa men jag tackar för OB´n på förhand


southwind aka odin81
 

DeletedUser

Guest
skriv inget du inte har koll på.. allt jag vil säja bara..
 

DeletedUser

Guest
Du Odin81,

Det var rätt stora ord det där med SimCity - Du har själv bara 123,107 i OBA i relation till dina 246.385 poäng. :D

Ska bli skoj att se vad du hittar på.
 

DeletedUser

Guest
Jo Odin81, det var en sak till. Du har 40 byar, bra jobbat. Av dessa var endast tre spelarbyar, resten var barbarbyar. Sa du något om SimCity? ;)
 

DeletedUser

Guest
å skillnaden är, jag valde medvetet å adla dessa barbarer när jag startade på v7 så det är ett medvetet drag, varför spela som alla anndra? jag spelar olika från värld till värld.

å apropå det att jag inte skall skriva det jag inte vet?, jag vet att både ni å LT64 tänkte anfalla inom en vecka +- den infon fick jag igår kväll, å då x*v inte vågar köra själva så har jag dömt ut er
 

DeletedUser

Guest
e bra, på dem bara.

ska bli skönt att slippa se den jobbiga taggen ;)
 

DeletedUser

Guest
å skillnaden är, jag valde medvetet å adla dessa barbarer när jag startade på v7 så det är ett medvetet drag, varför spela som alla anndra?

Ja det är ju skillnad, alla andra adlar barbarer omedvetet. Men inte du för du har skills! :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men va fan 231 inc e du riktigt kass? fan va värdelös ni e
 

DeletedUser

Guest
Okej gott folk, ni har rätt att kritisera varandra. Men var noga med att ni håller god ton, gillar inte att få PM från användare som upplever en tråd som pajkastningstråd.

Uppför er någorlunda civiliserat, tack :)
 

DeletedUser

Guest
e bra, på dem bara.

ska bli skönt att slippa se den jobbiga taggen ;)
Hahaha, även om jag håller med dig om att det vore skönt att slippa taggen så har jag svårt att tro att Xv* skulle gå ur det här som förlorare...

Och jag tycker Southwind / Odin81 bör sluta med psykningarna. Och framför allt inte kasta sten i glashus.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, även om jag håller med dig om att det vore skönt att slippa taggen så har jag svårt att tro att Xv* skulle gå ur det här som förlorare...

Och jag tycker Southwind / Odin81 bör sluta med psykningarna. Och framför allt inte kasta sten i glashus.

kanske e lika bra att hjälpa till då :eek:
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
lol, tråkigt att jobbig tag beblandar sig med LT64 som verkligen är en sim city stam.
Kan hålla med på den punkten, inget att heja för i deras interna.
 

DeletedUser

Guest
seriöst X.W* och lt64, adlas en enda by av odin ska ni få känna en vrede ni aldrig tidigare skådat...
 

DeletedUser

Guest
alltså, ingen har talat om wombat...

jag e så pass säker på mig sj så jag vet vilken skada jag ensam skulle kunna ställa till med för dessa 2 stammar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp